סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 6 בספטמבר 2006 בשעה 15:02

בסוף לא ישנתי אצל השמנה כשבעלה היה בחו"ל. היא התנצלה מיליון פעם על זה שהיא לא בלעה לחבר שלי במלון והיא אפילו התחננה שנעשה את זה שוב ושהיא תפצה אותנו אבל אמרתי לה שאין סיכוי ושאני לא בטוחה שאפילו הוא ירצה. אני בכלל לא מתכוונת לשאול אותו. שהיא לא תתרגל שכל פעם שהיא רוצה אני אסדר לה זין של מישהו צעיר חתיך ועוד את חבר שלי. בעיה שלה שהיא זקנה. שתסתדר עם בעלה המפגר.

הלכתי אליה אתמול אחרי הצבא וחשבתי רק לאכול אצלה ולהתקלח. בהתחלה חשבתי שאם יהיה לי כוח אני איקח אותה לקניון שתקנה לי קצת בגדים אבל הייתי עייפה אז דחיתי את זה. אחרי האוכל ושהתקלחתי ישבתי לראות טלויזיה והשמנה כל הזמן ניסתה לחבק אותי וללטף אותי. בסוף אמרתי לה להוריד את החולצה ואת החזיה והיא ישבה שם עם הבטן השמנה שלה והציצים שנופלים ומקומטים. צבטתי לה אותם ממש חזק כי היא צעקה שזה כואב וזה עשה לי חשק יותר להמשיך וגם נזכרתי איך כעסתי עליה על מה שהיה במלון אז הוצאתי את העצבים ככה. כמה שהיא צעקה אני צחקתי ונהניתי יותר. גם אמרתי לה שהציצים שלה זקנים ונופלים והיא אמרה שהיא תעשה ניתוח בשבילי. היא אמרה "אני רוצה שתאהבי אותי, אני מוכנה לעשות הכל בשבילך" וככה הדלקתי אותה כמה דקות על ניתוח ועל זה שהציצים שלה יהיו חלקים ויפים ואמרתי לה לעשות ביד שאני אראה. בחיים הכוס שלה לא היה כזה רטוב ומסריח. אני כל הזמן המשכתי לדבר איתה על ניתוחים וכל זה והיא אמרה "כן כן" והתלהבה כאילו היא מוכנה עכשיו ללכת, וכל הזמן היא עושה ביד מולי כמו כלבה מיוחמת ומסריחה.
בסוף התישבתי על הבטן שלה חזק ומשכתי לה בציצים שוב ואז התכופפתי והיא חשבה שאני באה לנשק אותה, אבל אני תפסתי לה את הפנים ואמרתי לה "שלא תעיזי לעשות ניתוח בחיים. אם תעשי ניתוח אני לא מדברת איתך". אמרתי לה "מה את חושבת שניתוח יעשה אותך צעירה וכוסית? הניתוח שאת צריכה לעשות זה בראש שלך". היא התחילה להגיד שהיא חשבה שזה מה שאני רוצה ואני אמרתי לה "נראה לך שזה מה שאני רוצה? שלא תעיזי". אני אוהבת ככה לבלבל אותה ושלא תבין מה אני רוצה ומה אני חושבת. קמתי ממנה והיא פתאום כאילו התביישה וסגרה את הרגליים ואני פתחתי לה אותם בכוח חזרה. אמרתי לה "עוד פעם את מתביישת ממני? מה את מתביישת להראות לי את הכוס שלך? אני נותנת לך לראות ולגעת ולאכול לי את הכוס ואת מתביישת ממני?".
ככה היא ישבה מולי עם הכוס הרטוב והמסריח שלה ופתאום היא התחילה לבכות. אמרתי לה "מה את בוכה? מה קרה?" והיא אמרה "כלום כלום" ושזה סתם מרוב שהיא אוהבת אותי והרגשות מציפים אותה וכל מיני שטויות. אמרתי לה שזה שטויות ושאם היא באמת היתה אוהבת אותי היא לא היתה מתביישת שידעו שאני חברה שלה ושהיא מסתובבת עם מישהי כמוני. התחלתי לזיין לה את הכוס עם האצבע והיא כל הזמן בוכה ועושה קולות של גמירה עד שבאמת היא גמרה, ואמרתי לה "את רואה הגמרתי אותך פעמיים, מי עוד עושה לך את זה? בעלך? החברות הזקנות שלך?" ואז היה לה צחוק כזה שהתערבב עם הבכי. היא רצתה שאני אחבק אותה אבל אמרתי לה שאני צריכה לשרותים והלכתי. חזרתי והיא עוד שוכבת על הספה ככה ערומה כמו איזה גוש בשר שלא יכול לזוז ומתחננת שאני אביא לה חיבוק. אמרתי לה "אני הולכת להכין לי קפה" כי ידעתי שהיא תקפוץ להכין בעצמה והיא באמת קמה ואמרה לי שאני אשב והיא תכין לי. ככה היא הלכה ערומה ועמדה להכין לי קפה, ואני הסתכלתי על התחת השמן והמקומט שלה וחשבתי על איך היא רצתה לעשות ניתוח בציצים כאילו זאת הבעיה היחידה שלה וכאילו זה יעזור במשהו.

שתיתי קפה ועישנתי והיא היתה לחוצה וביקשה להתלבש. המשכתי להלחיץ אותה כמה דקות ולהגיד מה יקרה אם בעלה יכנס וכל זה. אני אוהבת איך היא מתחננת ולא נעים לה והיא מבקשת סליחה. אמרתי לעצמי שאם היא מתחילה שוב לבכות אני אשכרה גומרת בלי לגעת בעצמי אפילו אבל בסוף הרשיתי לה להתלבש בדיוק כשגמרתי את הקפה ואז הלכתי לקחת כסף ובדלת היא כמעט אנסה אותי עם החיבוק שלה ושאלה שוב אם אני סולחת לה, עד שלא היתה לי ברירה ואמרתי לה שכן, וגם אמרתי לה "עובדה שהיום הגמרתי אותך ואני לא גמרתי ולא ירדת לי וזה רק בגלל שאני חברה שלך", והיא עוד אמרה לי תודה. פתאום היא התחילה שוב לבכות. אמרתי לה "אם את בוכה עכשיו אני מביאה לך סטירה", והיא לא התאפקה ובאמת בכתה אז משכתי לה בשיער והסתכלתי על הדמעות שלה והרגשתי איך אם אני לא מביאה לה סטירה אני משתגעת מרוב שזה מחרמן אותי. ככה כמה שניות ניטרפתי מאיך שהיא נראית כזאת מסכנה וחלשה ואז הורדתי לה סטירה והיא צעקה כאילו היא גומרת שוב, ואז הלכתי.

לפני 17 שנים. 31 באוגוסט 2006 בשעה 7:02

יום ראשון על הבוקר השמנה מתקשרת אלי. ישר היא מתחילה להתנצל אם היא מעירה אותי וכל זה. אבל היא בפניקה אומרת לי שהיא מפחדת שהיא לא תצליח ואני ישר מתחילה להרגיש איך היא שוב מתחמקת ומתחרטת. התחלתי לצעוק עליה שלא תעיז לעשות לי את זה ושכבר קבעתי הכל למרות שלא קבעתי כלום. זה עזר והיא התנצלה והבטיחה לי שהיא תבוא ושהיא רק מפחדת כי היא לא יודעת איך לעשות את זה ושאני אבוא ללמד אותה ושהיא לא רוצה לאכזב אותי. בהתחלה כמה דקות סתם נהניתי להגיד לה כל מיני "איך את לא יודעת למצוץ" ושכל אשה צריכה לדעת להיות זונה ובמיוחד אשה בגילה. כל מיני כאלה שתרגיש את המקום שלה ושתדע מה אני מצפה ממנה וגם בכלל שתתרגל קצת.
אחר כך היא באה לקחת אותי וראיתי איך היא רועדת ובאמת מפחדת וזה היה טוב. אני אוהבת שהיא ככה ובכלל לא רציתי שבערב היא תבוא כאילו היא הזונה הכי מקצועית בעולם. אני רוצה שהיא תפחד ושהיא תרגיש חרא עם זה ושהיא תהיה מושפלת כזאת עם הבגדים ועם זה שהיא באה לאיזה מלון ומוצצת את הזין למישהו שהיא בכלל לא מכירה, וכבר החלטתי שזה יהיה מלון זול ודפוק כזה. בהתחלה אמרתי היא משלמת אז מה אכפת לי אני איקח הילטון או משהו אבל כשראיתי אותה ישר ידעתי שהמקום שלה זה המלון הכי מסריח שיש, איפה שבאמת זונות מוצצות.

קצת חיבקתי אותה אבל אחר כך הראיתי לה שאני כועסת שהיא לא התאמנה על בעלה. פתחתי את המקרר לקחת מלפפון כי זה הכי קרוב שיש לה, והיא ישר מתחילה כמו פרה להציע לי לאכול ולשאול אם אני רעבה. אמרתי לה "אין עכשיו אוכל. עכשיו את לומדת לאכול זין". בהתחלה הושבתי אותה מולי לראות איך היא מוצצת לבד. זאת היתה המציצה הכי גרועה שראיתי. לא היה לה מושג מה היא עושה אבל לראות אותה ככה עם המלפפון מזיינת את הפה שלה הצחיק אותי נורא. משכתי אותה בשיער לרצפה והיא היתה בהלם מזה. אמרתי לה "מה את חושבת שבתור זונה יחבקו אותך? בתור זונה את רק פה מוצץ", והיא אמרה "אבל את אוהבת אותי נכון?". החזקתי את המלפפון ליד הכוס שלי ומשכתי אותה שתמצוץ. ככה לימדתי אותה והיסברתי לה ואמרתי לעצמי אני לא עוזבת אותה עד שהיא נחנקת ונוזל לה רוק והיא בוכה. זיינתי לה את הפה ובסוף היא התרגלה ואז אמרתי לה ללכת להתלבש. היא אמרה "חשבתי שזה בערב", ואני אמרתי לה "מה זה משנה לך? מה את שואלת כל הזמן שאלות ומתחמקת? לכי תתלבשי שאני אראה". היא חזרה עם החוטיני והחולצה שקניתי לה באלנבי ואחר כך הבאתי לה לק מגעיל של זונות שתשים על הידיים ועל הרגליים. אחר כך היא ירדה לי ואז אמרתי לה "עכשיו תמצצי שוב ואני לא עוזרת לך כמו קודם" והיא כמו זונה ישבה על הספה מולי ומצצה את המלפפון ואני היסברתי לה שהיא צריכה גם ללקק את הביצים ולהנות מזה למרות שאני נהנית יותר כשהיא לא נהנית.

אחר כך אכלתי אצלה ואז לקחתי כסף ואמרתי לה שהיא לא יוצאת מהבגדים האלה כל היום והיא רק לבשה מעליהם ז'קט וחצאית להסתיר כשהיא מסיעה אותי, אבל אמרתי לה "זה רק תחפושת, את רואה שמתחת את זונה עכשיו. ככה את צריכה להרגיש ואז יהיה לך יותר קל" ועשיתי כאילו אני בעצם נותנת לה עצות איך להרגיש יותר קל בערב וכאילו אני דואגת לה ומביאה לה חוויה מיוחדת לכל החיים, וכל מיני שטויות כאלה שהיא תאמין.

בערב לקחנו מלון בירקון והבאנו בירה ושתינו קצת והייתי חרמנית רצח אבל לא נתתי לו לגעת בי. אמרתי לו "חכה שתבוא הזונה ואחר כך נזדיין". הוא שאל מתי היא באה ואז התקשרתי אליה ואמרתי לה "נו מתי את באה?" והיא התחילה להגיד שלא אמרתי לה מתי ולאן וזה הצחיק אותי איך היא מתנצלת כל הזמן. אמרתי לה "את מוכנה עכשיו אז בואי" ונתתי לה את הכתובת ואת החדר. היא באה פתחתי לה את הדלת והיא לבושה כמו בצהריים עם השמלה והז'קט כמו מלכה. לקחתי אותה לאמבטיה להוריד את הבגדים ואמרתי לחבר שלי לשכב על המיטה ערום. היא באה למיטה היא ממש רעדה מפחד אבל התלבשה כמו שאמרתי לה ועם הלק והכל, וחבר שלי שוכב על המיטה והזין שלו עומד כמו טיל. עמדתי איתה מולו ומעכתי לה את הציצים והראיתי לו אותה כמו שמראים כלבה ואז אמרתי לה "יאללה" ודחפתי אותה למיטה. היא מצצה לו התחילה לאט וכולה רועדת וכמעט בוכה ואני ניטרפת מזה אבל ראיתי איך לאט לאט היא מתרגלת ונכנסת לעניין וגם הוא התחיל קצת לזיין לה את הפה ולמשוך לה בשיער כי אין לו מושג מי זאת והוא חושב שבאמת זאת זונה שהזמנתי. אני רק יושבת בצד והתחת הענק שלה מול הפרצוף שלי עם החוטיני וכל השומנים שלה, והיא מוצצת ואני עוד לא מאמינה שהצלחתי שזה יקרה.

אם הייתי רואה מישהי ככה מוצצת לחבר שלי הייתי הורגת אותה אבל פה נהניתי כי זאת השמנה העשירה הזאת שהבאתי וזה לא סתם שמישהי מוצצת לו, כי אני יודעת מי היא ומה היא, ואני יודעת איך היא מרגישה עם זה וזה מגרה אותי בטירוף. שאלתי אותו איך היא והוא אמר "אחלה" וראיתי שהוא נהנה ואמרתי לו "זאת המתנה שלי ליום הולדת שלך" ואז הוא התחיל לעשות קולות והוא התחיל לגמור והשמנה במקום להישאר לבלוע בורחת עם הראש ונבהלת. תפסתי אותה אמרתי לה "מה זה?" והיא ישר מתנצלת ואומרת לי שהיא לא היתה מוכנה לזה. כאילו מה היא חשבה שזה עוד מלפפון? לקחתי אותה שוב לאמבטיה אמרתי לה להתלבש לקחתי לה כסף מהארנק ואמרתי לה ללכת הביתה כי אני רוצה להיות עם חבר שלי לבד עכשיו, והיא המשיכה להתנצל ולהגיד שהיא איכזבה אותי ואז עוד בסוף בדלת היא אומרת לי "את אוהבת אותי?". אמרתי לעצמי שאני לא נותנת לה לעצבן אותי ולהרוס את זה ואמרתי לה "נדבר מחר תני לי להיות איתו לבד".

נשארנו שם אני וחבר שלי ולא סיפרתי לו מי זאת והכל אבל שנינו מה זה צחקנו עליה. במיוחד הוא צחק על איך שהיא היתה לבושה ואיך שהיא נבהלה מהגודל של הזין שלו - ככה הוא פירש את זה. הזין שלו שוב עמד ואני כבר הייתי חרמנית מהכל והתישבתי עליו ורק לחשוב שאני יושבת על הזין שלו עם הרוק שלה ולחשוב שוב על איך שזה נראה כשהיא מצצה לו הגמיר אותי תוך שתי דקות. ככה היינו שם כל הלילה והזדיינו וצחקנו וכל הזמן השמנה התקשרה אלי ולא עניתי לה.

רק אחר כך בבוקר כשהייתי כבר בבית עניתי לה בפעם האלף שהיא מתקשרת וקודם כל צעקתי אליה מה היא מתקשרת כל הלילה כשאני עם חבר שלי. גם ניסיתי להישמע כאילו אני באמת מאוכזבת ממנה כי ככה היא מרגישה במילא אז לפחות שאני אהנה מזה. אמרתי לה שלא עושים ככה לגבר ושצריך למצוץ עד הסוף ולבלוע והיא אמרה שהיא לא היתה מוכנה לזה והתנצלה וביקשה סליחה ואני אמרתי לה "יש לך עוד הרבה מה ללמוד ממי". היא אמרה "אני רוצה שתלמדי אותי, אבל תהיי סבלנית איתי". אמרתי לה "אל תדאגי עוד תלמדי אצלי הרבה דברים" וככה יצא שהיא גם מצצה לחבר שלי עם בגדים של זונה במלון, גם שילמה לי על זה, וגם עוד התנצלה ואמרה לי שהיא אוהבת אותי והתחננה שאני אבוא לישון אצלה.

לפני 17 שנים. 24 באוגוסט 2006 בשעה 7:26

אתמול כמעט הרבצתי לשמנה המסריחה הזאת. הלכתי אליה אחרי הצבא סתם לאכול ולנוח קצת בשקט. סבלתי בשקט את כל השאלות שלה, אבל אז היא פתאום אמרה לי שבעלה נוסע ביום ראשון לחו"ל מהעבודה והיא תהיה לבד והיא כאילו רצתה שאני אבין בעצמי מה היא רוצה להגיד. אמרתי לה "נו" והיא התחילה לבלבל את המוח עם זה שאני חברה שלה ואם אני אוהבת אותה וכל זה. אמרתי לה "תגידי כבר מה שאת רוצה להגיד, בעלך נוסע ומה?". היא המשיכה לדבר את השטויות שלה עד שממש צעקתי עליה ואמרתי לה "מה את רוצה ממני?" ואז היא אמרה "חשבתי שאולי תרצי לישון פה איתי כשהוא לא יהיה", והיא אמרה את זה ממש בזהירות כאילו היא מפחדת מהתגובה שלי וגם ישר היא התחילה להבטיח לי שהיא תפנק אותי ותכין לי אוכל ונדבר ושהיא נורא רוצה את זה, ושהיא מרגישה שבזמן האחרון התקרבנו וכל מיני שטויות כאלה. אמרתי לה "חשבתי שתגידי משהו אחר על זה שבעלך לא יהיה" והיא שאלה למה אני מתכוונת אז אמרתי לה "את לא יודעת למה אני מתכוונת?" והיא אמרה שלא. זה כבר עיצבן אותי. הלכתי לשירותים ואמרתי לה שהיא כן יודעת.
חזרתי מהשירותים והלכתי לסלון לראות טלויזיה וראיתי שהשמנה ממש מפחדת להתקרב לדבר איתי אבל אני אוהבת לראות אותה ככה מפחדת ומתפתלת. בסוף היא באה ושאלה אם היא מפריעה לי. אמרתי לה "מה את רוצה?" ואז פתאום אומרת "אני לא יודעת אם אני יכולה לעשות את זה". אמרתי לה "את מה?" כי ידעתי למה היא מתכוונת אבל גם רציתי לשמוע אותה אומרת את זה ממש וגם התחלתי כבר להתעצבן שהיא פתאום מבריזה לי ככה. היא אמרה "את יודעת, עם החבר שלך, מה שביקשת". אמרתי לה "אני לא מבינה" והיא התחילה להתנצל וכמעט לבכות. היא התישבה על ידי ואמרה לי "תביני אותי בבקשה זה קשה לי, אני אף פעם לא עשיתי דבר כזה, אני מרגישה שאני לא אעמוד בזה" ואני שיחקתי כאילו אני לא מבינה על מה היא מדברת עד שהיא תגיד בדיוק. היא התחילה באמת לבכות ואני התאפקתי לא לחייך והיא אמרה "מה שביקשת ממני, עם החבר שלך..." ואמרתי לה "מה ביקשתי?". היא אמרה "די, אל תעשי לי את זה גם ככה קשה לי". הסתכלתי עליה איך היא בוכה כמו ילדה ואמרתי לה "מה קשה לך? להגיד שאת מוצצת? חשבתי שאנחנו חברות שאנחנו מדברות חופשי על דברים. איך את רוצה שאני יבוא אליך לישון אם את מתביישת מדברים כאלה?" התחלתי לעשות לה נאום על זה שחברות צריכות לדבר חופשי ולא להתבייש, ועל זה שהיא כבר אישה מבוגרת ולא יכול להיות שהיא ככה נבוכה מדברים כאלה, ושזה עושה לי לא נעים שאני צריכה לא לדבר על דברים כאלה לידה כי זה קשה לה. ככה המשכתי לתת לה את ההרגשה שהיא מתנהגת כמו טיפשה והסתכלתי איך היא בוכה ורועדת ואמרתי לה "תיכף תגידי שאת גם מתביישת להתפשט לידי. איך את רוצה שאני אישן אצלך?".
יכולתי להמשיך ככה עוד המון זמן, כי אני נורא נהנית לראות אותה ככה. אמרתי לה "אני נותנת לך דברים שאף חברה לא נותנת לך. אני מלמדת אותך מה שאת הפסדת כל החיים. את יודעת שאת תהני מזה את רק מפחדת ממה שיגידו אבל אני אומרת לך שאף אחד לא ידע אז גם אף אחד לא יגיד כלום. אבל את יודעת מה? את לא מפחדת ממה שיגידו את מפחדת ממה שאת תגידי על עצמך". היא המשיכה לבכות ואני אמרתי לה "את פחדנית זקנה ואת מפחדת לחיות זאת הבעיה שלך". פתאום היא מתקרבת אלי ואומרת לי "תחבקי אותי בבקשה" וממש מתחננת ובוכה. חיבקתי אותה והיא התחילה להגיד לי באוזן שהיא מצטערת ומתנצלת. היא אמרה "אני כן רוצה להיות חברה שלך, אבל אני לא יכולה להיות כמוך" ואז הבנתי איך הראש הזקן והעשיר שלה עובד. אמרתי לה "אה קודם אמרת שאת תרגישי כמו זונה, ועכשיו את אומרת שזה להיות כמוני, אז בשבילך בראש שלך אני זונה? זה מה שאני?". ידעתי שהיא תתחיל להתנצל ולבכות עוד יותר. היא המשיכה לחבק אותי וכמעט לחנוק אותי מזה. היא התחילה "זה לא ככה. אני לא חושבת עליך כאלה דברים. אני אוהבת אותך". אמרתי לה "את אוהבת להסתכל עלי מלמעלה. את חושבת שאם את נותנת לי כסף אז את יותר שווה ממני. מה את רוצה להיות חברה שלי בגלל שאת מרחמת עלי?"
עכשיו היא ממש התחילה לבכות חזק ולהתנצל ולהגיד לי "זה לא ככה. את חברה שלי באמת. את נותנת לי דברים שלא היו לי אף פעם" וכל מיני דברים על כמה היא צריכה אותי וכמה היא אוהבת אותי. האמת ידעתי מהתחלה שהיא חושבת עלי דברים כאלה ובגלל זה אני אוהבת לנצל אותה ככה. כי אני יודעת שאני אולי לא עשירה אבל טוב לי עם עצמי ועם איך שאני חיה, והיא עשירה שמרגישה רע עם איך שהיא. עם כל הבית הזה אין לה שום כבוד לעצמה ובחיים היא לא תהיה מאושרת. היא התחילה ממש להתחנן שאני אסלח לה ושלא הבנתי אותה ושאני איתן לה הזדמנות ושאני אבוא לישון אצלה ואני אמרתי לה "זין גם את פתאום מבריזה לי אחרי שכבר הבטחתי לחבר שלי וגם את עוד רוצה שאני אהיה חברה שלך?"

הלכתי והבאתי סיגריה והתחלתי לעשן לה בסלון ושמתי רגליים על השולחן ובפרונציפ נשארתי שם לראות איך היא יושבת ובוכה לי כי היא יודעת שאני צודקת. אחרי כמה דקות היא התישבה על הריצפה והתחילה לנשק לי את הרגליים ולבקש סליחה ואני היזזתי את הרגליים ואמרתי לה "את כלבה זה מה שאת". היא הסתכלה עלי מלמטה ככה ובאמת נראתה כמו כלבה שמנה ומסכנה. כבר קמתי ללכת והיא אמרה לי "תחכי רגע בבקשה" ונתתי לה להתחנן עוד קצת, ואז היא הלכה לחדר שלה ואחרי דקה היא חזרה עם החוטיני והחולצה שקניתי לה באלנבי. היא באה אלי ואמרה לי "חכי אל תלכי" ואז היא הלכה למטבח וחזרה אלי עם מלפפון מהמקרר. לא האמנתי איך היא עמדה מולי והתחילה למצוץ אותו שאני אראה.

כמעט התפוצצתי לה מצחוק בפנים. הלכתי לארנק שלה ולקחתי כסף ואמרתי לה "ביום ראשון בלילה אני לוקחת מלון עם חבר שלי ואז אני מתקשרת אליך ואת באה ככה כמו שאת לבושה עכשיו" ומרוב שהייתי עצבנית על הקטע שהיא דפקה לי אמרתי לה "וזין הוא יהיה עם עיניים מכוסות. הוא יראה איך את מוצצת לו". היא המשיכה להחזיק את המלפפון בפה אבל היא היתה בהלם ואני דחפתי לה אותו פנימה ואמרתי "נו תמצצי מה את חולמת". היא השתעלה ואני צחקתי נורא. זקנה בת 50 עומדת מולי עם בגדים של שרמוטה ורוצה שאני אלמד אותה למצוץ זין.

התחרמנתי מלראות אותה ככה אבל לא רציתי להראות לה את זה כי לא מגיע לה אחרי מה שהיא עשתה. אמרתי לה שאני צריכה ללכת וגם לא הסכמתי שהיא תסיע אותי. אמרתי לה שאני יכולה להסתדר לבד ושהיא תמשיך למצוץ ולהתאמן כי ביום ראשון אם היא עושה פדיחות אני לא מדברת איתה בחיים. היא שוב התחננה שאני אבוא לישון אצלה ואמרתי לה "נראה איך תהיי ביום ראשון ואולי אחרי זה אני אבוא".

חזרתי הביתה דיברתי עם חבר שלי והוא הרגיש שאני עצבנית אבל אמרתי לו שזה כלום ואז גם אמרתי לו שביום ראשון בלילה לא יעשה תוכניות כי אנחנו הולכים למלון ואני מביאה לו זונה שתמצוץ לו. הוא לא האמין שאני רצינית עם זה, אבל אמרתי לו "פחדן מה אתה לא רוצה?" אז הוא אמר שהוא בטח רוצה. אחר כך השמנה ניסתה להתקשר וכל הזמן לא עניתי לה עד שבסוף אולי בפעם החמישית עניתי לה והיא ישר שוב ביקשה סליחה ואמרה שהיא לא רצתה שזה יצא ככה. אמרתי לה "אני לא שוכחת כלום. אבל ביום ראשון אני מתקשרת אליך ואת באה לאן שאני אומרת לך תזכרי".

לפני 17 שנים. 21 באוגוסט 2006 בשעה 16:36

ביום שישי היה יום הולדת לחבר שלי. לקחתי אותו למסעדה על חשבון השמנה כי אין לי כסף לדברים כאלה. ישבנו שם שעתיים ואכלנו כמו חיות. אחר כך נסענו לים והיינו לבד שם ונהייתי מה זה חרמנית מהאוכל וממנו והכל אז התחלתי למצוץ לו שם וכשהרגשתי שהוא הולך לגמור הפסקתי וקמתי אליו. התנשקנו ואמרתי לו "מה אתה רוצה מתנה ליום הולדת?". הוא אמר "למה הפסקת אני מתפוצץ", ואז אמרתי לו "אתה יודע מה בא לי? בא לי לראות איך זונה מוצצת לך". ישר עלתה לי בראש התמונה של השמנה בתחתונים עם הגוף השמן והזקן שלה מוצצת לו ובאמת נורא בא לי לראות את זה. הוא היה כל כך חרמן מהמציצה שלי שלא היה איכפת לו מה אני אומרת בכלל. אמרתי לו בדיוק איך אני רוצה להביא מישהי ושהוא יהיה עם עיניים קשורות שלא יראה אותה והוא הסכים. רק אז המשכתי למצוץ לו וכל הזמן חשבתי איך אני מארגנת את השמנה ובסוף היא עוד תשלם לנו על זה, וכשהוא גמר גם אני כמעט גמרתי רק מלחשוב על זה.

אחר כך נסענו אלי ואיך שנכנסנו לחדר התנפלתי עליו כי כבר באמת הייתי מחורמנת והזדיינו והמיטה כמעט נשברה. בבוקר קמנו ונסענו לכינרת כי תיכננו את זה מראש ושם במים התחלתי לעשות לו ביד עד שעליתי עליו. בחיים לא הזדיינתי במים זאת הפעם הראשונה. זה היה מדהים, ככה הוא עומד ואני תלויה על הידיים שלו, וכל הזמן לחשתי לו שוב על איך שהזונה שאני אביא תמצוץ לו כי זה מחרמן גם אותי. כשהוא שאל מה אני אעשה בזמן שהיא תמצוץ לו אמרתי לו "לא יודעת אולי אני אזיין אותה בתחת" והוא התחיל להתפוצץ מצחוק, כל הגוף שלו רועד והכוס שלי משתגע גם מהרעידות וגם מהמחשבות על השמנה.

מזל מאלוהים שקיבלתי מחזור רק ביום ראשון כי אם כל היום הולדת שלו היה מתקלקל מזה הייתי מתה. הוא לא מזיין במחזור ואני מבינה אותו, אבל דווקא במחזור אני לפעמים נורא חרמנית והחלטתי שהפעם השמנה תרד לי ככה. התקשרתי אליה אחרי הצבא ואמרתי לה שתבוא. היה לי חם לחכות לה ככה ברחוב, מה אני כלבה שלה? הלכתי לעזריאלי וישבתי שם במזגן ואז היא התקשרה ושאלה איפה אני כי היא מחכה לי ברחוב. אמרתי לה "היה לי חם ולקח לך מלא זמן" ונתתי לה לחכות עוד כמה דקות עד שבאתי.

הגענו אליה ישר התפשטתי ופתחתי את המקרר לאכול. היא כרגיל שאלה על הצבא ועל הסוף שבוע ואני ניסיתי להיות נחמדה ולענות לה וסיפרתי לה על היום הולדת והכל, אבל ראיתי שהיא מקנאת. אמרתי לה "אל תדאגי גם את תקבלי את הזין שלו כשאני אחשוב שמגיע לך" והיא היתה בהלם אבל אמרתי לה "נכון שאת רוצה?" וככה שאלתי עד שהיא אמרה "כן".

אחר כך קראתי לה מהשירותים בזמן שהיא פינתה את השולחן והרמתי רגליים על הקיר ואמרתי לה "תוציאי לי את הטמפון". היא הוציאה ועטפה אותו בניר טואלט כאילו זה מתנה, ואז אמרתי לה "תרדי לי", והיא התחילה להגיד "לא" וככה כאילו להיגעל. אמרתי לה "חשבתי שאנחנו חברות, מה את נגעלת ממני?" ושיחקתי אותה נעלבת אבל היא אמרה שזה לא הגייני וכל מיני שטויות וראיתי שהיא ממש עוד רגע בוכה ורציתי לראות אותה בוכה כי זה היה מה זה מחרמן. אמרתי לה "אני לא נגעלת ממך אנחנו חברות" וממש ירדו לה דמעות ואני גם ככה הייתי מחורמנת אז עוד לראות אותה ככה כבר לא עמדתי בזה. אמרתי לה להתפשט, שיחקתי לה בציצים העטינים שלה וקצת המשכתי להגיד לה שזה מעליב וכל זה עד שהרגשתי שאני כבר באמת לא יכולה להתאפק והיא הרי לא תסכים הפעם אז אמרתי לה "טוב אז תעשי לי ביד", והיא עשתה לי ביד שם בשירותים. גמרתי אחרי שתי דקות אבל היד שלה כבר היתה מלאה דם והיא רצתה ישר לשטוף, אבל אמרתי לה "מה כבר אין חיבוק?" והחזקתי אותה בחיבוק עוד כמה דקות רק בשביל שהיא תישאר עם הדם שלי על היד ועם ההרגשה הזאת שמצד אחד היא חייבת לשטוף ומצד שני הנה אני מחבקת אותה והיא תמיד רוצה שאני אחבק אותה. אהבתי איך שהיא מסכנה כזאת עם ההרגשות המעורבות האלה והיא גם שוב בכתה לי על הכתף עד שאמרתי לה שהיא יכולה ללכת לשטוף.

אחר כך עוד שתינו קפה ובכוונה לא נתתי לה לעשות ביד למרות שהיא גם לא ביקשה אבל אני יודעת שהיא יצאה מחורמנת מכל זה ורק בסוף באוטו שאלתי אותה אם היא מיוחמת והיא הודתה אז אמרתי לה שתעשה ביד בבית בזמן שהיא מוצצת מלפפון ותספר לי מחר איך זה היה. היא שאלה אם אני אוהבת אותה ואמרתי "כן" כי ידעתי שעם הכן הזה היא תעשה ביד עכשיו עם המלפפון ותחשוב שזה זין וזה מחרמן אותי, אז מה איכפת לי להגיד לה כן.

לפני 17 שנים. 17 באוגוסט 2006 בשעה 10:39

השמנה: היי מותק את רוצה לבוא?
אני: אני לא יכולה
השמנה שותקת
אני: הזדיינת אתמול כמו שהבטחת לי?
השמנה: כן
אני: בעלך גמר לך בתוך הכוס?
השמנה: כן
אני: היית זונה אתמול?
השמנה: תגידי לי שאת אוהבת אותי
אני: היית זונה אתמול?
השמנה: כן
אני: מה כן? תגידי לי את זה
השמנה: הייתי זונה אתמול
אני: מצצת לו?
השמנה: לא
אני: למה לא?
השמנה שותקת
אני: איך את זונה אם את לא מוצצת?
השמנה: את יודעת שקשה לי עם זה
אני: דיברנו שתהיי יותר פתוחה. מה הבעיה שלך?
השמנה: את צודקת. אני יודעת שאת צודקת
אני: אחר כך את רוצה שאני אבוא ושאני אהיה חברה שלך
השמנה: כן אני רוצה שתבואי. לבוא לקחת אותך?
אני: מה את סנילית או שאת לא מקשיבה? אני לא יכולה עכשיו
השמנה: אני מתגעגעת אליך
אני: אז תחשבי עלי ותעשי ביד
השמנה: אני צריכה אותך לידי
אני: את לא צריכה אותי
השמנה: אני צריכה אותך
אני: למה?
השמנה: את עוזרת לי להשתחרר
אני: אז תחשבי שאני לידך ותשתחררי
השמנה: קשה לי ככה
אני: את יודעת שאני אוהבת שאת משוחררת. תלבשי את הבגדים שקניתי לך
השמנה: אני רוצה אותך איתי עכשיו
אני: קחי את היד שלך ותזייני את הכוס שלך עכשיו
השמנה: אני עושה את זה
אני: יופי
השמנה מתנשפת
אני: מי זונה?
השמנה: אני
אני: תגידי חזק
השמנה: אני זונה
אני: אני אבוא ותמצצי לי את הכוס?
השמנה: כן בואי
אני: אל תפסיקי לעשות ביד. אל תפסיקי
השמנה: כן
אני: את מזיינת את הכוס שלך?
השמנה: כן
אני: תגידי חזק
השמנה: אני מזיינת את הכוס שלי
אני: היום בלילה תמצצי לבעלך
השמנה מתנשפת
אני: תמצצי לו כמו שאת מוצצת את הכוס שלי
השמנה מתנשפת
אני: זונה מה עשית לי? אני רטובה עכשיו
השמנה גומרת
אני: גמרת?
השמנה: כן
אני: יופי ככה אני אוהבת אותך
השמנה: בואי לפה אני אפנק אותך אני אלקק אותך
אני: אמרתי לך שאני לא יכולה
השמנה: מתי תבואי?
אני: לא יודעת. קודם תמצצי לו ותספרי לי
השמנה: את אוהבת אותי?
אני: אני אוהבת שאת משוחררת לא שאת לחוצה וזקנה
השמנה: איתך אני משוחררת
אני: יופי. אני אתקשר אליך אחר כך. ביי
השמנה: ביי חמודה שלי

לפני 17 שנים. 17 באוגוסט 2006 בשעה 7:12

אתמול אחרי הצבא הלכתי לשוק. אני אוהבת את השוק כי יש שם אנשים אמיתיים, ואני אוהבת את הצעקות, ושאפשר לקנות שם דברים בזול. כל האנשים שם ישר הזכירו לי את השמנה העשירה שבשבילה זה עולם אחר שהיא בחיים לא תגיע לשם. הם מזכירים לי אותה דווקא בגלל שהם כאלה שונים ממנה. יום אחד אני חייבת לקחת אותה לשם, אבל בינתיים אמרתי שאני אביא קצת מהשוק אליה.
קניתי לה צמידים צבעוניים זולים כאלה וקליפס לשיער עם קצת נוצצים ואחר כך קניתי לה גם תחתונים אבל פשוטים כאלה לבנים ולא כמו החוטיני, וחזיה בצבע תכלת יותר קטנה ממה שהיא צריכה. אחר כך ישבתי שם בצד ושתיתי מיץ ב-2 שקל והסתכלתי על כל הדברים בשקית ודמיינתי את השמנה ככה, ואת הפנים שלה כשהיא רואה את זה בכלל. התקשרתי אליה ואמרתי לה שאני באה והיא נורא שמחה ושאלה ישר איפה אני שהיא תבוא לקחת אותי. אמרתי לה שלא צריך ושאני איקח מונית אבל אני אתקשר אליה שתצא לשלם למונית והיא הסכימה. היא שאלה אם להכין לי אוכל בינתיים ואמרתי לה שאני לא רעבה כי התוכנית שלי היתה אחרת.

הגעתי אליה הביתה והיא יצאה ושילמה למונית והיתה נורא מנומסת כזאת כמו שהיא אוהבת להציג את עצמה, למרות שהיא יודעת שעמוק בפנים היא זונה בלי טיפת כבוד כשהיא איתי. כשנכנסנו אליה ישר הגברתי את המזגן ואז תפסתי אותה ונתתי לה נשיקה על השפתיים והיא חיבקה אותי וליטפה אותי כאילו היא לא ראתה אותי שנה. ישבנו בסלון וישר פתחתי טלויזיה והיא שאלה מה שלומי ואיך בצבא וכל זה ובקושי עניתי לה. בסוף אמרתי לה שקניתי לה מתנות והוצאתי הכל על השולחן. היא באמת היתה בהלם וזה נורא הצחיק אותי. היא עשתה פרצוף כזה מנומס שכאילו היא מודה לי אבל שזה לא הטעם שלה וזה הרגיז אותי, כי תמיד היא מנסה כאילו ללמד אותי להיות כמוה ואז אני עוד יותר רוצה שהיא תהיה פרחה כזאת. אמרתי לה שהיא יודעת שעמוק בפנים היא רוצה ללבוש דברים כאלה ולהיות אישה פשוטה וכל השאר זה תחפושת שלה, ואמרתי לה שהיא צריכה להיות אמיתית ולא לפחד ממה שיגידו כי רק אני פה וכל החברות הזקנות שלה שיעשו "אוי אוי" לא פה. היא יודעת שאין לה ברירה ושאיתי היא תהיה מה שאני רוצה שהיא תהיה.
היא לבשה את הכל כמו כלבה מחונכת והעטינים שלה כמעט קרעו את החזיה. אמרתי לה שאני רעבה והלכתי למקרר לראות מה יש שם ואז אמרתי לה להכין אוכל חדש כי לא בא לי על כלום. היא עומדת ככה במטבח עם תחתונים של זקנה וחזיה פרחית שקטנה עליה והקליפס הנוצץ והצמידים וזה נורא גירה אותי איך כמה דברים קטנים יכולים לעשות אותה שהיא נראית אחרת. באתי אליה מאחורה ונצמדתי אליה, ולחשתי לה ככה באוזן "עכשיו את אישה אמיתית, את לא זאת שגרה פה את זאת שמבשלת פה", והיא נטרפת רק מהקול שלי ומאיך שאני מתקרבת אליה ואז אמרתי לה "אני אוהבת אותך ככה שאת אמיתית" וזה בכלל שיגע אותה כי אני בקושי אומרת לה שאני אוהבת אותה והיא מתה שאני אגיד לה. משכתי את התחתונים שלה חצי למטה שיראו קצת את החריץ של התחת שלה ולחשתי לה "נכון שאת מרגישה ככה?" והיא אמרה "כן" וראיתי איך הידיים שלה רועדות. הלכתי לסלון וישבתי לראות טלויזיה, ואחר כך דיברתי אולי חצי שעה בטלפון עם חברה שלי על זה שלחבר שלי יש יום הולדת ביום שישי ומה נעשה, ואמרתי לה שאני מכינה לו הפתעה אבל אני לא יודעת אם זה יהיה מוכן ביום שישי.

בכוונה לא דיברתי עם השמנה על המציצה והכל כי אני רוצה שהמחשבה הזאת תשגע אותה בלי שאני אגיד ובסוף היא תשאל אותי מה עם זה, אבל לא שכחתי מזה בכלל, ובכוונה דיברתי על היום הולדת עם חברה שלי שהשמנה תשמע ותקנא. כל הזמן שישבתי שם בכלל לא הסתכלתי על הטלויזיה אלא רק על איך שהשמנה עומדת ומכינה את האוכל בשבילי עם הדברים שהבאתי לה מהשוק. אחרי כמה זמן שדיברתי בטלפון ועישנתי וראיתי טלויזיה השמנה התחילה לבוא ולהגיד שהאוכל מוכן ואני אמרתי לה "שמעתי, רגע" ואחרי כמה פעמים כאלה היא התישבה לידי, ואז אמרתי לחברה שלי רגע וצעקתי על השמנה "אולי תתני לי לדבר בשקט?"
ככה דיברתי עוד רבע שעה ובאמצע ביקשתי גם שמיכה כי המזגן היה על פול ואז בסוף אמרתי "נו איפה האוכל? תביאי". היא הביאה לי את האוכל לסלון ואכלתי שם והיא כל הזמן שאלה אם זה טעים ואם אני אוהבת את זה. אחר כך היא לקחה את הצלחת ישר שחס וחלילה הבית לא יהיה מבולגן ואני שמתי את הרגליים על השולחן בסלון ואמרתי כאילו לעצמי שהלכתי המון וכואבות לי הרגליים. פתאום השמנה חוזרת עם קרם ואומרת לי שזה קרם מחו"ל ומתישבת לידי ולוקחת את הרגליים שלי ומתחילה למרוח לי עם האצבעות השמנות שלה. אמרתי לה "תורידי את הטבעות זה כואב" והיא הורידה ואז באמת היא נראתה כמו זונה שמנה שאף אחד לא יסכים לגעת בה ככה עם הבטן שנשפכת לה. אמרתי לה "את אוהבת אותי כי אני אמיתית" והיא אמרה "נכון". אמרתי לה "את אוהבת אותי כי את רוצה להיות כמוני ולא לדפוק חשבון" והיא שתקה. אמרתי לה "אז תתני לי לעשות אותך כמו שאת רוצה ואל תעשי לי פרצופים כשאני מביאה לך מתנות שהלכתי בחום הזה בשביל לקנות לך". היא התחילה לבקש סליחה על התגובה שלה, ואני אמרתי לה "וכשאת איתי תפסיקי לחשוב מה יגידו כי את יודעת שרק את פה ואת רוצה את זה". היא המשיכה לבקש סליחה ואני נורא נהניתי מזה והמשכתי לספר לה איך היא צריכה להיות. בסוף אמרתי לה "אם את אוהבת אותי אז את צריכה להראות לי את זה", והיא אמרה "את יודעת שאני מתה עליך". הרמתי את הרגל לפנים שלה והיא נישקה את הרגליים המסריחות שלי ביחד עם הקרם שלה מחו"ל.

חיבקתי אותה ודחפתי לה יד לתחתונים ושאלתי אותה "רטוב לך?" וראיתי איך היא שוב נבוכה ואז הסתכלתי לה ישר בעיניים ואמרתי לה "תפסיקי להיות ככה מה יש לך?". אמרתי לה "מה את כל הזמן מתיחסת לסקס כאילו זה מלוכלך? בחיי את בת 50 ואת מתביישת לעשות ביד?". היא לא ענתה ושאלתי אותה "את עושה ביד כשאני לא פה?" והיא אמרה שלא. אמרתי לה שהיא חייבת ואמרתי לה "למה את מחכה שתהיי באמת זקנה וכבר לא תוכלי?". היא התחילה להגיד שאיתי זה תמיד הכל סקס ואמרתי לה שככה זה ואני צעירה ואני אוהבת את זה ושאם היא רוצה שאני ארגיש נוח לידה אז שלא תיתן לי הרגשה שאני מלוכלכת או משהו. אמרתי לה גם שאם היא רוצה להיות כמוני היא גם צריכה להתיחס לזה ככה והתחלתי לעשות לה ביד ולראות איך היא מתחילה להתפתל בידיים שלי. הוצאתי לה את הציצים מהחזיה ואמרתי לה כל מיני דברים כמו "את רוצה להרגיש חופשיה, את רוצה להרגיש זונה, תשתחררי תהיי אמיתית" וגם אמרתי לה "היום בלילה אני רוצה שתזדייני עם בעלך וכשהוא יגמור לך בכוס תצרחי שאני אשמע אותך בבית". היא כל הזמן אמרה "כן כן" עד שהיא גמרה וכל הגוף שלה נפל וכבר לא יכולתי להחזיק אותה. הסתכלתי איך שהיא שוכבת ככה על הספה עם הפטמות שלה מקופלות והיד שלי מלאה במיץ של הכוס שלה ונתתי לה ללקק את זה, והאמת גם אני כבר הייתי רטובה אז אמרתי לה "עכשיו גם לי מגיע" והורדתי את המכנסיים והיא ירדה לי ומצצה לי את הכוס אחרי שהזעתי שם כל היום. אחר כך שוב חיבקתי אותה שלא תרגיש שאני מנצלת אותה ואמרתי לה "ככה אני אוהבת אותך, תזכרי היום בלילה את מזדיינת עם בעלך כמו שאני מזדיינת עם חבר שלי והוא גומר לך בכוס", והיא המשיכה לחבק אותי חזק ולהגיד לי שאני לא אלך ושאני אבטיח לה שתמיד אני אהיה חברה שלה. אמרתי לה "אם תהיי כמו שאני רוצה אני אהיה חברה שלך" ואחר כך גם אמרתי לה "היום בלילה את זונה של בעלך בשבילי", ואז פתאום היא אמרה "אני זונה שלך" ואני כמעט התפוצצתי מצחוק שהצלחתי שהיא תגיד משהו כזה.

נשארתי איתה עוד קצת שהיא לא תרגיש שאני ישר הולכת אבל אחר כך באמת הלכתי והיא הסיעה אותי ואיך שהגעתי הביתה התקשתי לחבר שלי שיבוא, כי הייתי מחורמנת רצח מכל זה, וזה לא מספיק לי שהשמנה יורדת לי כי במצב כזה אני צריכה ממש להרגיש זין ואת הגוף שלו עלי.

לפני 17 שנים. 13 באוגוסט 2006 בשעה 6:19

שמעתי על האתר הזה (הכלוב) בחדשות לפני כמה זמן כשהיה פירסום בחדשות שאסור לאתר להפעיל את הרדיו שלו. ראיתי איך כולם שם צעקו על חופש הביטוי ועל פתיחות ועל אפליה.
עכשיו אני רואה שגם פה עושים צנזורות וגם פה אין חופש ביטוי כנראה.
קיבלתי את המכתב הזה:


שבת שלום לך.
יש לי ידיד שהוא עבד - הוא לא אוהב להיחשף באתר שכזה- ביקש ממני לעזור לו
למצוא מלכה להיכרות- בין חיפושי באתר במקרה צפיתי בפרופיל שלך ובבלוגים
שלך- אם זה אמיתי מה שאת כותבת הן בפתיח הראשי בכרטיס שלך, והן בבלוגים שלך- אדאג שלפחות התיאורים הזועתיים, שמקומם לא בקהילה שלנו- יורדו מיידית מהאתר- בעבר הלא רחוק ירדה באמצעותי כרטיסה של בחורה שולטת שהזדהתה
בתור חיילת - וגם כן תיארה שם דברים שמקומם לא בקהילתנו
אני מכיר אישית את מנהל האתר- כך שלפני שאפנה אליו אשמח לשמוע ממך את
תגובתך למה שכתבתי- את מביישת את עצמך, את צבאנו [ צהל] שחיילנו נלחמים
בעצם השעות האלו בלבנון


אז התגובה שלי היא שיש פה בפורומים ובבלוגים וגם בתמונות תיאורים הרבה יותר "זוועתיים" ממה שאני מספרת. ומה הקשר לחיילים בלבנון אני באמת לא מבינה.

לפני 17 שנים. 11 באוגוסט 2006 בשעה 6:14

אחרי הצבא התקשרתי לשמנה ואמרתי לה לבוא לקחת אותי. היא נורא שמחה שאני מתקשרת ושאני רוצה לפגוש אותה, והיא אפילו לא התלוננה שכמה ימים לא נפגשנו. ממילא חבר שלי עובד כל היום אז אין לי מה לעשות בבית.
היא באה לקחת אותי ונסענו אליה הביתה. הבית שלה היה מצוחצח ומריח מניקיון. שאלתי אותה אם היא ניקתה והיא אמרה שהעוזרת היתה. כל יום חמישי באה אליה עוזרת רוסיה ומנקה לה את כל הבית. אמרתי לה "מה את לא יכולה לנקות לבד? ממילא את בבית כל היום, לא חבל על הכסף?" והיא אמרה שזה קשה לנקות את כל הבית ושגם היא תמיד מסדרת. אמרתי לה "ולעוזרת שלך לא קשה? את מעבידה אותה ככה, את בטח כל הזמן צועקת עליה שהיא לא מנקה טוב". זה באמת הרגיז אותי כי אמא שלי תמיד מנקה את הבית לבד ורק העצלנית העשירה הזאת צריכה שינקו לה. מזל שיש לה אותי שאני מלמדת אותה קצת מה זה לתת לאחרים.
קודם כל נתתי לה לכבס לי את המדים כי זה סוף השבוע וגם היזעתי כשחיכיתי לה ברחוב ואמרתי לה את זה שבגללה חם לי ואני מזיעה. לבשתי בינתיים חולצה שלה שהיתה ענקית עלי כמו שמלה ושתיתי קפה ועישנתי וראיתי טלויזיה. אחר כך פתאום נורא בא לי איזה ארטיק אז הלכתי למקרר שלה לבדוק אם יש. תמיד יש לה כל מיני גלידות ומתוקים כי היא אוהבת לאכול בלילה כמו פרה, אבל הפעם לא מצאתי כלום ושאלתי אותה "מה אין לך ארטיקים?" והיא אמרה שנגמר. אמרתי לה "חחח נגמר, את רוצה להגיד שאת גמרת אותם" והיא לא ענתה, אז אמרתי לה "יאללה לכי תביאי נורא בא לי". ואז היא התחילה לעשות פוזות שהיא מפחדת שאני אישאר בבית שלה ואם בעלה יבוא וכל זה ואמרתי לה "ואם הוא יבוא כשאת יורדת לי? מה זה משנה אם את הולכת רגע לקנות משהו? תלכי מהר ותחזרי והכל יהיה בסדר". היא הלכה כמו ילדה טובה וקנתה חבילה של ארטיקים, ובזמן שהיא לא היתה חיטטתי לה בארון והסתכלתי על התחתונים הענקיים שלה וחיפשתי את החוטיני אבל לא מצאתי איפה היא החביאה אותו.

היא חזרה די מהר כי היא באמת פחדה להשאיר אותי לבד שם. ישבתי בסלון עם הארטיק והיא הסתכלה ופחדה שהארטיק יטפטף על הספה או על הרצפה, ואפילו חשבתי לטפטף בכוונה רק בשביל לראות אותה רצה עם הסמרטוט וזוחלת לנקות.
שאלתי אותה "אז מתי את מראה לי איך את מוצצת?" והיא היתה בהלם מהשאלה שלי. אמרתי לה "חשבתי שהסכמנו שתמצצי ותראי לי" והיא אמרה שהיא לא זוכרת שסיכמנו ואז אמרתי לה שחשבתי שאנחנו חברות ושחברות לא מתביישות בדברים כאלה וכל מיני שטויות על פתיחות וכל זה. היא אמרה שהיחסים שיש בינינו זה רק בינינו ושזה שהיא "מלקקת אותי" זה לא אומר שהיא תעשה את זה לכל אחד. אמרתי לה "את מתכוונת יורדת לי" והיא לא ענתה וקצת הסמיקה ואמרתי "מוצצת לי את הכוס, אוכלת לי את החור" וככה המשכתי כי אני רוצה שהיא תתרגל לשמוע דיבורים כאלה והכי אני אהנה כשהיא תדבר ככה בעצמה, ואני אלמד אותה לאט לאט. זה יגיע.
אמרתי לה שאני מתה לראות את זה ושאני כל הזמן חושבת על זה ועל איך שהיא לבושה בצורה סקסית כזאת ומוצצת לחבר שלי בלי שהוא יודע מי זאת עד שהוא גומר לה בפה. אני נורא נהנית מאיך שהיא נבוכה ובהלם מדברים כאלה והתחלנו לדבר על לבלוע והיא אמרה שהיא אף פעם לא עשתה את זה. אמרתי לה שאני לא מאמינה שאישה בגילה אף פעם לא בלעה אבל זה נכון - היא גם בקושי מצצה בחיים שלה המפונקת השמנה הזאת.
אמרתי לה שאני אלמד אותה ושאני אקנה לה ויברטור שתתאמן עליו איתי שלא תעשה שטויות כשהיא באמת תכניס זין לפה וככה כבר התחלתי לדבר כאילו בכלל ברור שזה הולך לקרות והתעלמתי מזה שהיא עוד אמרה שהיא לא רוצה, כי אני יודעת שככה זה איתה, שצריך לא לשאול אותה אלא להעמיד אותה בפני עובדה. חוץ מזה אני יודעת שבשבילי היא תעשה את זה ואני מתה לראות את זה, ורק מלדבר על זה ולחשוב על זה התחלתי להירטב. בסוף הלכתי לארנק שלה ולקחתי 500 שקל ואמרתי לה שפעם הבאה אני באה עם ויברטור ומלמדת אותה למצוץ ואחר כך היא תתאמן גם על בעלה, וזה שהיא שתקה היה לרעתה כי מבחינתי זה כבר סגור.

אחר כך היא ירדה לי כי כבר באמת הייתי מחורמנת מכל זה והמשכתי לשבת שם עם החולצה הענקית שלה ובלי תחתונים והיא שמה לי לק ברגליים ונישקה אותם, וכל הזמן אמרה לי כמה היא אוהבת אותי. כשלבשתי חזרה את המדים שהיו נקיים ומריחים טוב כאלה היא כמעט התחננה שאני אישאר עוד קצת. אני בכלל לא התכוונתי ללכת, אבל אמרתי לה "אז תעשי מה שאני מבקשת, תאמיני לי שזה לטובתך" והיא אמרה שהיא לא יודעת ולא בטוחה ואני כבר עשיתי את עצמי הולכת לדלת ואז היא הסכימה שאני אקנה לה את הויברטור ונראה. אחר כך ישבנו וחיבקתי אותה ואמרתי לה "נכון שאת מתרגשת מזה?" והיא חיבקה אותי עוד יותר חזק במקום לענות ואמרתי לה "נכון שאת אוהבת לגלות ככה את הצד הפראי שלך?" וכל מיני דברים על איך שנשחק עם הויברטור יחד למרות שהיא עוד לא יודעת מה מצפה לה בכלל.

לפני 17 שנים. 7 באוגוסט 2006 בשעה 16:52

קמתי רעבה ולא היה לי כוח להתחיל להכין אוכל אז התקשרתי לשמנה ושאלתי אותה אם היא רוצה שאני אבוא אליה. היא התלהבה והתרגשה ואמרה שהיא כבר יוצאת. כשהיא באה נתתי לה קצת לחכות למטה ואז ירדתי וראיתי איך היא מתה שאני אחבק אותה באוטו אבל היא כבר יודעת שאני לא עושה את זה.

כשהגענו אליה הביתה אמרתי לה שקניתי לה מתנה באילת והוצאתי מהתיק את מה שקניתי לה. זה היה חוטיני אדום שבטח גם קטן עליה. מאז שקניתי אותו אני מתה לראות אותה לובשת אותו ואת התחת הגדול שלה נשפך ממנו עם כל השומנים. נתתי לה אותו והיא בהתחלה החזיקה אותו והסתכלה עליו כאילו היא לא יודעת מה זה בכלל. אמרתי לה "תלבשי את זה" והיא אמרה "אולי אחר כך" ועשתה פרצוף כזה אז שאלתי אותה מה קרה, והיא התחילה להגיד שאני כל הזמן קונה לה בגדים כאלה שלא מתאימים לה ושהיא מרגישה כמו זונה כשהיא לובשת את הבגדים האלה וכל מיני כאלה. כל פעם זה קורה לה שפתאום היא מתחילה להתעורר ולהבין, אז ישר משכתי אותה אלי וחיבקתי אותה ובהתחלה היא עוד עשתה כאילו היא לא רוצה אבל ידעתי שזאת סתם הצגה ואחרי עוד כמה שניות שחיבקתי אותה היא חיבקה אותי חזרה ושמה את הראש עלי וליטפה אותי. התחלתי להגיד לה שאני אוהבת שהיא צעירה כזאת והבגדים נועזים כי ככה הולכות צעירות ושזה עושה אותה סקסית ושהיא צריכה להפסיק לחשוב מה יגידו כי אף אחד לא רואה והיא רק איתי. ככה לאט לאט היא נרגעה ובסוף אמרתי לה "אז תלבשי את המתנה שקניתי לך. זה מעליב אם לא תלבשי את זה. חשבתי עליך כשהייתי באילת וקניתי את זה במיוחד בשבילך" והיא הסכימה.

היא התחילה להתפשט ואני אמרתי לה שאני רוצה לראות אותה רק עם התחתונים האלה בלי שום דבר אחר והיא פלטה משהו כמו "מה את עושה לי ילדה". אמרתי לה "חשבתי שאת אוהבת להרגיש ככה שובבה וחופשיה איתי" ואז היא כבר ישר אמרה "כן, אני אוהבת את זה" ונראה לי שהיא קצת הסמיקה ואז היא כאילו תפסה אומץ והתפשטה מהר והחליפה לתחתונים שהבאתי לה.
זה היה בדיוק כמו שדמיינתי ואפילו יותר מצחיק. כל השומנים הלבנים שלה בתחת ובבטן בלטו מהצדדים של התחתונים והחוטיני נעלם לה בחריץ של התחת הענק וככה היא עמדה מולי, ואפילו העיזה לעשות קצת פוזות כאלה של דוגמנית לשניה, ואני התאפקתי לא לצחוק. אמרתי לה "את כוסית" והיא אמרה "אני שמנה", אז אמרתי לה שוב "את כוסית" ואז אמרתי לה "תכיני לנו ארוחת בוקר" והיא ישר שכחה מכל זה והתחילה לשאול מה אני רוצה לאכול. היא נורא אוהבת להכין לי אוכל ולפנק אותי.

היא עמדה ככה והכינה חביתה וסלט וקפה קר רק עם החוטיני ואני רק ישבתי והסתכלתי עליה ונהניתי מאיך שהזונה הזקנה והשמנה שלי מכינה לי אוכל עם חוטיני אדום וכל הגוף השמן שלה והציצים נופלים. אחר כך ישבנו לאכול והיא שאלה איך היה באילת ושוב סיפרתי לה על כל הזיונים שלי וראיתי שהיא נבוכה אבל היא ביקשה את זה. אמרתי לה "את צריכה ללמוד להנות יותר מסקס, זה דבר טבעי" ואמרתי לה שלא יכול להיות שאני צריכה ללמד אישה בגילה להרגיש ככה, עד שבסוף היא אמרה שהיא אוהבת אותי נורא, ושהיא שמחה שאני ככה חופשיה איתה ושאני באמת מלמדת אותה ותורמת לה ושאף פעם היא לא הרגישה ככה בחיים, ובגלל זה היא אוהבת את הקשר איתי, וכל מיני חירטוטים פסיכולוגיים כאלה, ואני רק אמרתי "כן כן" וחשבתי איך היא לאט לאט באמת נהיית זונה ועוד מרגישה טוב עם זה.
אמרתי לה שהיא צריכה ללמוד להנות מלמצוץ ולקבל אנאלי וזה עוד יותר הביך אותה. אמרתי לה שאני אלמד אותה. אמרתי לה שאולי אני אביא מישהו שהיא תמצוץ לו, אולי אפילו חבר שלי. היא ישר אמרה "מה פתאום" וכמעט כעסה אבל אמרתי לה שנעשה את זה לא אצלה בבית ושהוא יהיה עם עיניים מכוסות ולא ידע מי זאת והמשכתי לדבר על כל הפתיחות בסקס וכל זה ופתאום נורא בא לי לראות אותה ככה מוצצת למישהו עם החוטיני ועם התחת שלה שמן ובולט אחורה, כי זה כל כך לא מתאים לה ולאיך שהיא מחשיבה את עצמה לעשירה ומכובדת ושהיא חושבת שמציצה זה דבר מלוכלך ולא מכובד ודווקא בגלל זה בא לי לראות אותה ככה.

אחרי האוכל עישנתי ואמרתי לה שמכל הסקס הזה כואב לי הכוס, ואז עמדתי לידה ושמתי את היד שלה על הכוס שלי ואמרתי לה שתרגיש למרות שאין מה להרגיש אבל לראות אותה נבוכה ככה ממש מצחיק אותי ואפילו מגרה אותי. אמרתי לה שאני צריכה מסג' בכוס והראיתי לה איך ללטף שם ואז הורדתי מכנסיים ותחתונים ואמרתי לה שאני רוצה מסג' עם הלשון. נראה לי שהיא כבר היתה מיוחמת בעצמה כי היא ישר ירדה לי ככה יושבת על הרצפה ואני על הכיסא במטבח עד שגמרתי.

אחר כך ישבתי לראות קצת טלויזיה והשמנה ישבה לידי ולא נתתי לה להתלבש ונראה לי שהיא גם לא רצתה כבר. אחרי שחיבקתי אותה עוד קצת שאלתי אותה אם היא מרגישה סקסית ככה והיא אמרה שכן ואני לא יודעת אם היא באמת הרגישה ככה, או שהיא רק אמרה את זה בשבילי, אבל לא אכפת לי בכלל. אמרתי לה לעשות ביד והיא שכבה על הספה ועשתה ביד בזמן שאני קצת ליטפתי אותה אבל בעיקר צבטתי לה את הפטמות הגדולות לפעמים אפילו ממש חזק עד שהיא צעקה.
בסוף לפני שהלכתי לקחתי לה כסף מהארנק ואמרתי לה שנגמר לי כל הכסף באילת ולא היה אכפת לה בכלל כמה אני לוקחת. יכולתי לקחת גם הרבה יותר אם רציתי. לבשתי את המדים והיא סידרה אותם עלי כמו שהיא אוהבת למרות שאחרי זה אני ממילא מוציאה את החולצה מהמכנסיים, ואז אמרתי לה שתסיע אותי לצבא והיא אמרה שהיא תתלבש. אמרתי לה "לא, ככה" והיא התחילה להילחץ ולהגיד לי לא וזה נורא הצחיק אותי כאילו היא לקחה אותי ברצינות עד שאמרתי לה "סתם סתם, תתלבשי" והיא עוד אמרה לי תודה על זה, ועל החוטיני ובכלל שבאתי והייתי איתה, וכל היום עוד המשכתי לחשוב על איך אני אעשה שהיא תמצוץ לחבר שלי והתחלתי לתכנן את זה.

לפני 17 שנים. 6 באוגוסט 2006 בשעה 15:23

לחזור הביתה ולצבא אחרי כמעט 4 ימים באילת זה באסה אבל היה מעולה שם. כשחזרנו בערב כמעט כבר לא היה לי כוח להיסחב עם התיקים הביתה וכמעט כבר חשבתי להתקשר לשמנה שתבוא לקחת אותנו. אם לא הייתי עם חבר שלי זה בטוח מה שהייתי עושה, אבל לקחנו מונית והיא תחזיר לי את הכסף.

זה היה טוב לשכוח קצת מהכל ולהתנתק שם. אני וחבר שלי הזדיינו כל כך הרבה כמו שבחיים לא יצא לנו. ביום שישי כשחבר שלי היה במקלחת התקשרתי לשמנה והיא ענתה ישר כאילו היא כל הזמן לא עשתה כלום ורק חיכתה לטלפון שלי. ישר שאלתי אותה אם היא לובשת את הבגדים שקניתי לה והיא התחילה להתנצל שהיא לא יכולה ללבוש אותם כל הזמן בבית וכל זה. אמרתי לה שאני מאוכזבת ממנה סתם בשביל שהיא תרגיש רע עם זה כי ברור שהיא לא יכולה ללבוש את הבגדים בבית כל הזמן, אבל נורא כיף לשמוע איך היא מתנצלת ומבקשת סליחה שאני מאוכזבת. היא שאלה אם אני רוצה שהיא תלבש עכשיו ואמרתי לה שלא וזה עוד יותר גרם לה להתנצל והיא ממש ביקשה ללבוש אותם. אמרתי לה "את אוהבת את הבגדים האלה?" והיא אמרה שהיא אוהבת את זה שאני קניתי אותם במיוחד בשבילה ושאני נהנית כשהיא לובשת אותם ואז אמרתי לה "את אוהבת את הבגדים של הזונה?". היא שתקה קצת ואמרתי לה "אולי באמת תהיי זונה" והיא שאלה למה אני מתכוונת ושמעתי שהיא קצת מפחדת אז אמרתי לה "לא משנה נדבר על זה בהזדמנות" וידעתי שזה ישגע אותה מעכשיו.

אחר כך היא שאלה איך החופשה ואמרתי לה שאני ממש נהנית ושכל היום אנחנו מזדיינים והיא שתקה והרגשתי שהיא מקנאה, אז בכוונה התחלתי לתאר לה איפה ואיך אנחנו מזדיינים ואיך הוא יורד לי ואיך אני יורדת לו וכל זה. שמעתי איך היא מתפתלת ונבוכה ובסוף היא רק אמרה "אני שמחה שאת נהנית, זה מה שחשוב" ואני אמרתי לה "נכון", ואז היא שוב שתקה ואמרתי לה שלא תבזבז את הזמן על שתיקות כאלה. היא שאלה אם אני מתגעגעת אליה. ידעתי שהיא תשאל את זה בסוף. אמרתי לה "לא ממש" ושמעתי איך היא מתנשפת ובסוף אמרתי לה "למה את שואלת שאלות טיפשיות? בשביל מה את חושבת שהתקשרתי?" והיא אמרה "לא יודעת אולי רצית להיות מנומסת ולא באמת התגעגעת" וזה נורא הצחיק אותי שהיא אמרה "מנומסת". אמרתי לה "מה אני אחת החברות הזקנות שלך שמתקשרות אליך רק בשביל הנימוס?" והיא שתקה ואני אמרתי "זה מה שאת אומרת שאני זקנה כמוך?". היא ישר התחילה להתנצל ואמרה שלא ושהיא אוהבת אותי כמו שאני בגלל שאני צעירה וחמודה וכנה איתה וכל מיני דברים כאלה, עד שהיא אמרה בסוף שאני החברה הכי אמיתית שלה. מצד אחד זה היה נורא טוב לשמוע איך היא מתפתלת ומתנצלת ובסוף עוד אומרת לי כמה שאני הכי בסדר בעולם, אבל מצד שני לא יכולתי לראות אותה מולי אז זה לא אותו דבר, ופתאום גם עלתה לי בראש תמונה של הכוס השמן שלה והציצים שלה רוקדים ונופלים וכמעט חטפתי בחילה. אמרתי לה שאני צריכה ללכת ומזל שחבר שלי יצא אחרי דקה מהמקלחת והתנפלתי עליו כאילו שנים לא נגעתי בו, אפילו שרק לפני המקלחת הזדיינו, והתחלתי להתנשק איתו והעליתי אותו מעלי כי הייתי חייבת להרגיש אותו כבר ולמחוק את המחשבות על השמנה הזאת.