לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 24 באוגוסט 2006 בשעה 7:26

אתמול כמעט הרבצתי לשמנה המסריחה הזאת. הלכתי אליה אחרי הצבא סתם לאכול ולנוח קצת בשקט. סבלתי בשקט את כל השאלות שלה, אבל אז היא פתאום אמרה לי שבעלה נוסע ביום ראשון לחו"ל מהעבודה והיא תהיה לבד והיא כאילו רצתה שאני אבין בעצמי מה היא רוצה להגיד. אמרתי לה "נו" והיא התחילה לבלבל את המוח עם זה שאני חברה שלה ואם אני אוהבת אותה וכל זה. אמרתי לה "תגידי כבר מה שאת רוצה להגיד, בעלך נוסע ומה?". היא המשיכה לדבר את השטויות שלה עד שממש צעקתי עליה ואמרתי לה "מה את רוצה ממני?" ואז היא אמרה "חשבתי שאולי תרצי לישון פה איתי כשהוא לא יהיה", והיא אמרה את זה ממש בזהירות כאילו היא מפחדת מהתגובה שלי וגם ישר היא התחילה להבטיח לי שהיא תפנק אותי ותכין לי אוכל ונדבר ושהיא נורא רוצה את זה, ושהיא מרגישה שבזמן האחרון התקרבנו וכל מיני שטויות כאלה. אמרתי לה "חשבתי שתגידי משהו אחר על זה שבעלך לא יהיה" והיא שאלה למה אני מתכוונת אז אמרתי לה "את לא יודעת למה אני מתכוונת?" והיא אמרה שלא. זה כבר עיצבן אותי. הלכתי לשירותים ואמרתי לה שהיא כן יודעת.
חזרתי מהשירותים והלכתי לסלון לראות טלויזיה וראיתי שהשמנה ממש מפחדת להתקרב לדבר איתי אבל אני אוהבת לראות אותה ככה מפחדת ומתפתלת. בסוף היא באה ושאלה אם היא מפריעה לי. אמרתי לה "מה את רוצה?" ואז פתאום אומרת "אני לא יודעת אם אני יכולה לעשות את זה". אמרתי לה "את מה?" כי ידעתי למה היא מתכוונת אבל גם רציתי לשמוע אותה אומרת את זה ממש וגם התחלתי כבר להתעצבן שהיא פתאום מבריזה לי ככה. היא אמרה "את יודעת, עם החבר שלך, מה שביקשת". אמרתי לה "אני לא מבינה" והיא התחילה להתנצל וכמעט לבכות. היא התישבה על ידי ואמרה לי "תביני אותי בבקשה זה קשה לי, אני אף פעם לא עשיתי דבר כזה, אני מרגישה שאני לא אעמוד בזה" ואני שיחקתי כאילו אני לא מבינה על מה היא מדברת עד שהיא תגיד בדיוק. היא התחילה באמת לבכות ואני התאפקתי לא לחייך והיא אמרה "מה שביקשת ממני, עם החבר שלך..." ואמרתי לה "מה ביקשתי?". היא אמרה "די, אל תעשי לי את זה גם ככה קשה לי". הסתכלתי עליה איך היא בוכה כמו ילדה ואמרתי לה "מה קשה לך? להגיד שאת מוצצת? חשבתי שאנחנו חברות שאנחנו מדברות חופשי על דברים. איך את רוצה שאני יבוא אליך לישון אם את מתביישת מדברים כאלה?" התחלתי לעשות לה נאום על זה שחברות צריכות לדבר חופשי ולא להתבייש, ועל זה שהיא כבר אישה מבוגרת ולא יכול להיות שהיא ככה נבוכה מדברים כאלה, ושזה עושה לי לא נעים שאני צריכה לא לדבר על דברים כאלה לידה כי זה קשה לה. ככה המשכתי לתת לה את ההרגשה שהיא מתנהגת כמו טיפשה והסתכלתי איך היא בוכה ורועדת ואמרתי לה "תיכף תגידי שאת גם מתביישת להתפשט לידי. איך את רוצה שאני אישן אצלך?".
יכולתי להמשיך ככה עוד המון זמן, כי אני נורא נהנית לראות אותה ככה. אמרתי לה "אני נותנת לך דברים שאף חברה לא נותנת לך. אני מלמדת אותך מה שאת הפסדת כל החיים. את יודעת שאת תהני מזה את רק מפחדת ממה שיגידו אבל אני אומרת לך שאף אחד לא ידע אז גם אף אחד לא יגיד כלום. אבל את יודעת מה? את לא מפחדת ממה שיגידו את מפחדת ממה שאת תגידי על עצמך". היא המשיכה לבכות ואני אמרתי לה "את פחדנית זקנה ואת מפחדת לחיות זאת הבעיה שלך". פתאום היא מתקרבת אלי ואומרת לי "תחבקי אותי בבקשה" וממש מתחננת ובוכה. חיבקתי אותה והיא התחילה להגיד לי באוזן שהיא מצטערת ומתנצלת. היא אמרה "אני כן רוצה להיות חברה שלך, אבל אני לא יכולה להיות כמוך" ואז הבנתי איך הראש הזקן והעשיר שלה עובד. אמרתי לה "אה קודם אמרת שאת תרגישי כמו זונה, ועכשיו את אומרת שזה להיות כמוני, אז בשבילך בראש שלך אני זונה? זה מה שאני?". ידעתי שהיא תתחיל להתנצל ולבכות עוד יותר. היא המשיכה לחבק אותי וכמעט לחנוק אותי מזה. היא התחילה "זה לא ככה. אני לא חושבת עליך כאלה דברים. אני אוהבת אותך". אמרתי לה "את אוהבת להסתכל עלי מלמעלה. את חושבת שאם את נותנת לי כסף אז את יותר שווה ממני. מה את רוצה להיות חברה שלי בגלל שאת מרחמת עלי?"
עכשיו היא ממש התחילה לבכות חזק ולהתנצל ולהגיד לי "זה לא ככה. את חברה שלי באמת. את נותנת לי דברים שלא היו לי אף פעם" וכל מיני דברים על כמה היא צריכה אותי וכמה היא אוהבת אותי. האמת ידעתי מהתחלה שהיא חושבת עלי דברים כאלה ובגלל זה אני אוהבת לנצל אותה ככה. כי אני יודעת שאני אולי לא עשירה אבל טוב לי עם עצמי ועם איך שאני חיה, והיא עשירה שמרגישה רע עם איך שהיא. עם כל הבית הזה אין לה שום כבוד לעצמה ובחיים היא לא תהיה מאושרת. היא התחילה ממש להתחנן שאני אסלח לה ושלא הבנתי אותה ושאני איתן לה הזדמנות ושאני אבוא לישון אצלה ואני אמרתי לה "זין גם את פתאום מבריזה לי אחרי שכבר הבטחתי לחבר שלי וגם את עוד רוצה שאני אהיה חברה שלך?"

הלכתי והבאתי סיגריה והתחלתי לעשן לה בסלון ושמתי רגליים על השולחן ובפרונציפ נשארתי שם לראות איך היא יושבת ובוכה לי כי היא יודעת שאני צודקת. אחרי כמה דקות היא התישבה על הריצפה והתחילה לנשק לי את הרגליים ולבקש סליחה ואני היזזתי את הרגליים ואמרתי לה "את כלבה זה מה שאת". היא הסתכלה עלי מלמטה ככה ובאמת נראתה כמו כלבה שמנה ומסכנה. כבר קמתי ללכת והיא אמרה לי "תחכי רגע בבקשה" ונתתי לה להתחנן עוד קצת, ואז היא הלכה לחדר שלה ואחרי דקה היא חזרה עם החוטיני והחולצה שקניתי לה באלנבי. היא באה אלי ואמרה לי "חכי אל תלכי" ואז היא הלכה למטבח וחזרה אלי עם מלפפון מהמקרר. לא האמנתי איך היא עמדה מולי והתחילה למצוץ אותו שאני אראה.

כמעט התפוצצתי לה מצחוק בפנים. הלכתי לארנק שלה ולקחתי כסף ואמרתי לה "ביום ראשון בלילה אני לוקחת מלון עם חבר שלי ואז אני מתקשרת אליך ואת באה ככה כמו שאת לבושה עכשיו" ומרוב שהייתי עצבנית על הקטע שהיא דפקה לי אמרתי לה "וזין הוא יהיה עם עיניים מכוסות. הוא יראה איך את מוצצת לו". היא המשיכה להחזיק את המלפפון בפה אבל היא היתה בהלם ואני דחפתי לה אותו פנימה ואמרתי "נו תמצצי מה את חולמת". היא השתעלה ואני צחקתי נורא. זקנה בת 50 עומדת מולי עם בגדים של שרמוטה ורוצה שאני אלמד אותה למצוץ זין.

התחרמנתי מלראות אותה ככה אבל לא רציתי להראות לה את זה כי לא מגיע לה אחרי מה שהיא עשתה. אמרתי לה שאני צריכה ללכת וגם לא הסכמתי שהיא תסיע אותי. אמרתי לה שאני יכולה להסתדר לבד ושהיא תמשיך למצוץ ולהתאמן כי ביום ראשון אם היא עושה פדיחות אני לא מדברת איתה בחיים. היא שוב התחננה שאני אבוא לישון אצלה ואמרתי לה "נראה איך תהיי ביום ראשון ואולי אחרי זה אני אבוא".

חזרתי הביתה דיברתי עם חבר שלי והוא הרגיש שאני עצבנית אבל אמרתי לו שזה כלום ואז גם אמרתי לו שביום ראשון בלילה לא יעשה תוכניות כי אנחנו הולכים למלון ואני מביאה לו זונה שתמצוץ לו. הוא לא האמין שאני רצינית עם זה, אבל אמרתי לו "פחדן מה אתה לא רוצה?" אז הוא אמר שהוא בטח רוצה. אחר כך השמנה ניסתה להתקשר וכל הזמן לא עניתי לה עד שבסוף אולי בפעם החמישית עניתי לה והיא ישר שוב ביקשה סליחה ואמרה שהיא לא רצתה שזה יצא ככה. אמרתי לה "אני לא שוכחת כלום. אבל ביום ראשון אני מתקשרת אליך ואת באה לאן שאני אומרת לך תזכרי".


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י