צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 31 באוגוסט 2006 בשעה 7:02

יום ראשון על הבוקר השמנה מתקשרת אלי. ישר היא מתחילה להתנצל אם היא מעירה אותי וכל זה. אבל היא בפניקה אומרת לי שהיא מפחדת שהיא לא תצליח ואני ישר מתחילה להרגיש איך היא שוב מתחמקת ומתחרטת. התחלתי לצעוק עליה שלא תעיז לעשות לי את זה ושכבר קבעתי הכל למרות שלא קבעתי כלום. זה עזר והיא התנצלה והבטיחה לי שהיא תבוא ושהיא רק מפחדת כי היא לא יודעת איך לעשות את זה ושאני אבוא ללמד אותה ושהיא לא רוצה לאכזב אותי. בהתחלה כמה דקות סתם נהניתי להגיד לה כל מיני "איך את לא יודעת למצוץ" ושכל אשה צריכה לדעת להיות זונה ובמיוחד אשה בגילה. כל מיני כאלה שתרגיש את המקום שלה ושתדע מה אני מצפה ממנה וגם בכלל שתתרגל קצת.
אחר כך היא באה לקחת אותי וראיתי איך היא רועדת ובאמת מפחדת וזה היה טוב. אני אוהבת שהיא ככה ובכלל לא רציתי שבערב היא תבוא כאילו היא הזונה הכי מקצועית בעולם. אני רוצה שהיא תפחד ושהיא תרגיש חרא עם זה ושהיא תהיה מושפלת כזאת עם הבגדים ועם זה שהיא באה לאיזה מלון ומוצצת את הזין למישהו שהיא בכלל לא מכירה, וכבר החלטתי שזה יהיה מלון זול ודפוק כזה. בהתחלה אמרתי היא משלמת אז מה אכפת לי אני איקח הילטון או משהו אבל כשראיתי אותה ישר ידעתי שהמקום שלה זה המלון הכי מסריח שיש, איפה שבאמת זונות מוצצות.

קצת חיבקתי אותה אבל אחר כך הראיתי לה שאני כועסת שהיא לא התאמנה על בעלה. פתחתי את המקרר לקחת מלפפון כי זה הכי קרוב שיש לה, והיא ישר מתחילה כמו פרה להציע לי לאכול ולשאול אם אני רעבה. אמרתי לה "אין עכשיו אוכל. עכשיו את לומדת לאכול זין". בהתחלה הושבתי אותה מולי לראות איך היא מוצצת לבד. זאת היתה המציצה הכי גרועה שראיתי. לא היה לה מושג מה היא עושה אבל לראות אותה ככה עם המלפפון מזיינת את הפה שלה הצחיק אותי נורא. משכתי אותה בשיער לרצפה והיא היתה בהלם מזה. אמרתי לה "מה את חושבת שבתור זונה יחבקו אותך? בתור זונה את רק פה מוצץ", והיא אמרה "אבל את אוהבת אותי נכון?". החזקתי את המלפפון ליד הכוס שלי ומשכתי אותה שתמצוץ. ככה לימדתי אותה והיסברתי לה ואמרתי לעצמי אני לא עוזבת אותה עד שהיא נחנקת ונוזל לה רוק והיא בוכה. זיינתי לה את הפה ובסוף היא התרגלה ואז אמרתי לה ללכת להתלבש. היא אמרה "חשבתי שזה בערב", ואני אמרתי לה "מה זה משנה לך? מה את שואלת כל הזמן שאלות ומתחמקת? לכי תתלבשי שאני אראה". היא חזרה עם החוטיני והחולצה שקניתי לה באלנבי ואחר כך הבאתי לה לק מגעיל של זונות שתשים על הידיים ועל הרגליים. אחר כך היא ירדה לי ואז אמרתי לה "עכשיו תמצצי שוב ואני לא עוזרת לך כמו קודם" והיא כמו זונה ישבה על הספה מולי ומצצה את המלפפון ואני היסברתי לה שהיא צריכה גם ללקק את הביצים ולהנות מזה למרות שאני נהנית יותר כשהיא לא נהנית.

אחר כך אכלתי אצלה ואז לקחתי כסף ואמרתי לה שהיא לא יוצאת מהבגדים האלה כל היום והיא רק לבשה מעליהם ז'קט וחצאית להסתיר כשהיא מסיעה אותי, אבל אמרתי לה "זה רק תחפושת, את רואה שמתחת את זונה עכשיו. ככה את צריכה להרגיש ואז יהיה לך יותר קל" ועשיתי כאילו אני בעצם נותנת לה עצות איך להרגיש יותר קל בערב וכאילו אני דואגת לה ומביאה לה חוויה מיוחדת לכל החיים, וכל מיני שטויות כאלה שהיא תאמין.

בערב לקחנו מלון בירקון והבאנו בירה ושתינו קצת והייתי חרמנית רצח אבל לא נתתי לו לגעת בי. אמרתי לו "חכה שתבוא הזונה ואחר כך נזדיין". הוא שאל מתי היא באה ואז התקשרתי אליה ואמרתי לה "נו מתי את באה?" והיא התחילה להגיד שלא אמרתי לה מתי ולאן וזה הצחיק אותי איך היא מתנצלת כל הזמן. אמרתי לה "את מוכנה עכשיו אז בואי" ונתתי לה את הכתובת ואת החדר. היא באה פתחתי לה את הדלת והיא לבושה כמו בצהריים עם השמלה והז'קט כמו מלכה. לקחתי אותה לאמבטיה להוריד את הבגדים ואמרתי לחבר שלי לשכב על המיטה ערום. היא באה למיטה היא ממש רעדה מפחד אבל התלבשה כמו שאמרתי לה ועם הלק והכל, וחבר שלי שוכב על המיטה והזין שלו עומד כמו טיל. עמדתי איתה מולו ומעכתי לה את הציצים והראיתי לו אותה כמו שמראים כלבה ואז אמרתי לה "יאללה" ודחפתי אותה למיטה. היא מצצה לו התחילה לאט וכולה רועדת וכמעט בוכה ואני ניטרפת מזה אבל ראיתי איך לאט לאט היא מתרגלת ונכנסת לעניין וגם הוא התחיל קצת לזיין לה את הפה ולמשוך לה בשיער כי אין לו מושג מי זאת והוא חושב שבאמת זאת זונה שהזמנתי. אני רק יושבת בצד והתחת הענק שלה מול הפרצוף שלי עם החוטיני וכל השומנים שלה, והיא מוצצת ואני עוד לא מאמינה שהצלחתי שזה יקרה.

אם הייתי רואה מישהי ככה מוצצת לחבר שלי הייתי הורגת אותה אבל פה נהניתי כי זאת השמנה העשירה הזאת שהבאתי וזה לא סתם שמישהי מוצצת לו, כי אני יודעת מי היא ומה היא, ואני יודעת איך היא מרגישה עם זה וזה מגרה אותי בטירוף. שאלתי אותו איך היא והוא אמר "אחלה" וראיתי שהוא נהנה ואמרתי לו "זאת המתנה שלי ליום הולדת שלך" ואז הוא התחיל לעשות קולות והוא התחיל לגמור והשמנה במקום להישאר לבלוע בורחת עם הראש ונבהלת. תפסתי אותה אמרתי לה "מה זה?" והיא ישר מתנצלת ואומרת לי שהיא לא היתה מוכנה לזה. כאילו מה היא חשבה שזה עוד מלפפון? לקחתי אותה שוב לאמבטיה אמרתי לה להתלבש לקחתי לה כסף מהארנק ואמרתי לה ללכת הביתה כי אני רוצה להיות עם חבר שלי לבד עכשיו, והיא המשיכה להתנצל ולהגיד שהיא איכזבה אותי ואז עוד בסוף בדלת היא אומרת לי "את אוהבת אותי?". אמרתי לעצמי שאני לא נותנת לה לעצבן אותי ולהרוס את זה ואמרתי לה "נדבר מחר תני לי להיות איתו לבד".

נשארנו שם אני וחבר שלי ולא סיפרתי לו מי זאת והכל אבל שנינו מה זה צחקנו עליה. במיוחד הוא צחק על איך שהיא היתה לבושה ואיך שהיא נבהלה מהגודל של הזין שלו - ככה הוא פירש את זה. הזין שלו שוב עמד ואני כבר הייתי חרמנית מהכל והתישבתי עליו ורק לחשוב שאני יושבת על הזין שלו עם הרוק שלה ולחשוב שוב על איך שזה נראה כשהיא מצצה לו הגמיר אותי תוך שתי דקות. ככה היינו שם כל הלילה והזדיינו וצחקנו וכל הזמן השמנה התקשרה אלי ולא עניתי לה.

רק אחר כך בבוקר כשהייתי כבר בבית עניתי לה בפעם האלף שהיא מתקשרת וקודם כל צעקתי אליה מה היא מתקשרת כל הלילה כשאני עם חבר שלי. גם ניסיתי להישמע כאילו אני באמת מאוכזבת ממנה כי ככה היא מרגישה במילא אז לפחות שאני אהנה מזה. אמרתי לה שלא עושים ככה לגבר ושצריך למצוץ עד הסוף ולבלוע והיא אמרה שהיא לא היתה מוכנה לזה והתנצלה וביקשה סליחה ואני אמרתי לה "יש לך עוד הרבה מה ללמוד ממי". היא אמרה "אני רוצה שתלמדי אותי, אבל תהיי סבלנית איתי". אמרתי לה "אל תדאגי עוד תלמדי אצלי הרבה דברים" וככה יצא שהיא גם מצצה לחבר שלי עם בגדים של זונה במלון, גם שילמה לי על זה, וגם עוד התנצלה ואמרה לי שהיא אוהבת אותי והתחננה שאני אבוא לישון אצלה.

מייפל​(לא בעסק) - זה לא בדסמ. זה ניצול. כלכלי ורגשי. וזה מגעיל.
לפני 17 שנים
כ'ץ​(נשלט) - זה שווה ביותר אולי זה לא BDSM אבל אין שם שום דבר לא בסדר כי השמנה רוצה את זה

לורן אני מעריץ שלך אם היתי זקן ועשיר היתי נותן הכל בשביל להיות עבד שלך:)
אבל אני סתם חייל ממוצע
לפני 17 שנים
המלכה לורן​(שולטת) - מצחיק אותי נורא התגובות פה וגם אצלי בהודעות ששולחים לי.
קודם כל למי שיש ספק אני לא השמנה ולא כל מיני דברים אחרים שאמרו עלי פה, ואני לא כתבתי פה בשמות אחרים כמו שחלק חושבים.
אני לורן - זה השם שלי, וזאת אני ומה שאני כותבת קורה באמת וזה לא סיפור אז מה כל הקטע של חוזר על עצמו או לא מתפתח וכל השטויות האלה? זה החיים הם לפעמים חוזרים על עצמם. ואם קשה לכם להאמין אז תחשבו שהרבה יותר קשה להאמין לדברים אחרים שמספרים פה שעושים דברים כאלה ועוד שהצד השני מבקש ויודע שמנצלים אותו. זה הכי מגוחך בעיני אם כבר מדברים על מגוחך.
וכל הויכוח הזה אם זה BSDM או לא גם כן דבילי. מצידי תקראו לזה איך שאתם רוצים. אני לא חתמתי על חוקים שמישהו המציא פה וחושב שרק הם בסדר והשאר לא. חוץ מזה שראיתי שהרבה פה חושבים כמוני ומתנהגים ככה ורק מסתירים את זה עם כל מיני עקרונות כאלה של כבוד אז מה ההבדל? אני לפחות מודה שאני נהנית לנצל אותה וזאת האמת וכל אלה שסתם אומרים שהם לא נהנים מזה אלא שזה יחסים עמוקים ואהבה סתם מזיינים את השכל לדעתי.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י