בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 6 בספטמבר 2006 בשעה 15:02

בסוף לא ישנתי אצל השמנה כשבעלה היה בחו"ל. היא התנצלה מיליון פעם על זה שהיא לא בלעה לחבר שלי במלון והיא אפילו התחננה שנעשה את זה שוב ושהיא תפצה אותנו אבל אמרתי לה שאין סיכוי ושאני לא בטוחה שאפילו הוא ירצה. אני בכלל לא מתכוונת לשאול אותו. שהיא לא תתרגל שכל פעם שהיא רוצה אני אסדר לה זין של מישהו צעיר חתיך ועוד את חבר שלי. בעיה שלה שהיא זקנה. שתסתדר עם בעלה המפגר.

הלכתי אליה אתמול אחרי הצבא וחשבתי רק לאכול אצלה ולהתקלח. בהתחלה חשבתי שאם יהיה לי כוח אני איקח אותה לקניון שתקנה לי קצת בגדים אבל הייתי עייפה אז דחיתי את זה. אחרי האוכל ושהתקלחתי ישבתי לראות טלויזיה והשמנה כל הזמן ניסתה לחבק אותי וללטף אותי. בסוף אמרתי לה להוריד את החולצה ואת החזיה והיא ישבה שם עם הבטן השמנה שלה והציצים שנופלים ומקומטים. צבטתי לה אותם ממש חזק כי היא צעקה שזה כואב וזה עשה לי חשק יותר להמשיך וגם נזכרתי איך כעסתי עליה על מה שהיה במלון אז הוצאתי את העצבים ככה. כמה שהיא צעקה אני צחקתי ונהניתי יותר. גם אמרתי לה שהציצים שלה זקנים ונופלים והיא אמרה שהיא תעשה ניתוח בשבילי. היא אמרה "אני רוצה שתאהבי אותי, אני מוכנה לעשות הכל בשבילך" וככה הדלקתי אותה כמה דקות על ניתוח ועל זה שהציצים שלה יהיו חלקים ויפים ואמרתי לה לעשות ביד שאני אראה. בחיים הכוס שלה לא היה כזה רטוב ומסריח. אני כל הזמן המשכתי לדבר איתה על ניתוחים וכל זה והיא אמרה "כן כן" והתלהבה כאילו היא מוכנה עכשיו ללכת, וכל הזמן היא עושה ביד מולי כמו כלבה מיוחמת ומסריחה.
בסוף התישבתי על הבטן שלה חזק ומשכתי לה בציצים שוב ואז התכופפתי והיא חשבה שאני באה לנשק אותה, אבל אני תפסתי לה את הפנים ואמרתי לה "שלא תעיזי לעשות ניתוח בחיים. אם תעשי ניתוח אני לא מדברת איתך". אמרתי לה "מה את חושבת שניתוח יעשה אותך צעירה וכוסית? הניתוח שאת צריכה לעשות זה בראש שלך". היא התחילה להגיד שהיא חשבה שזה מה שאני רוצה ואני אמרתי לה "נראה לך שזה מה שאני רוצה? שלא תעיזי". אני אוהבת ככה לבלבל אותה ושלא תבין מה אני רוצה ומה אני חושבת. קמתי ממנה והיא פתאום כאילו התביישה וסגרה את הרגליים ואני פתחתי לה אותם בכוח חזרה. אמרתי לה "עוד פעם את מתביישת ממני? מה את מתביישת להראות לי את הכוס שלך? אני נותנת לך לראות ולגעת ולאכול לי את הכוס ואת מתביישת ממני?".
ככה היא ישבה מולי עם הכוס הרטוב והמסריח שלה ופתאום היא התחילה לבכות. אמרתי לה "מה את בוכה? מה קרה?" והיא אמרה "כלום כלום" ושזה סתם מרוב שהיא אוהבת אותי והרגשות מציפים אותה וכל מיני שטויות. אמרתי לה שזה שטויות ושאם היא באמת היתה אוהבת אותי היא לא היתה מתביישת שידעו שאני חברה שלה ושהיא מסתובבת עם מישהי כמוני. התחלתי לזיין לה את הכוס עם האצבע והיא כל הזמן בוכה ועושה קולות של גמירה עד שבאמת היא גמרה, ואמרתי לה "את רואה הגמרתי אותך פעמיים, מי עוד עושה לך את זה? בעלך? החברות הזקנות שלך?" ואז היה לה צחוק כזה שהתערבב עם הבכי. היא רצתה שאני אחבק אותה אבל אמרתי לה שאני צריכה לשרותים והלכתי. חזרתי והיא עוד שוכבת על הספה ככה ערומה כמו איזה גוש בשר שלא יכול לזוז ומתחננת שאני אביא לה חיבוק. אמרתי לה "אני הולכת להכין לי קפה" כי ידעתי שהיא תקפוץ להכין בעצמה והיא באמת קמה ואמרה לי שאני אשב והיא תכין לי. ככה היא הלכה ערומה ועמדה להכין לי קפה, ואני הסתכלתי על התחת השמן והמקומט שלה וחשבתי על איך היא רצתה לעשות ניתוח בציצים כאילו זאת הבעיה היחידה שלה וכאילו זה יעזור במשהו.

שתיתי קפה ועישנתי והיא היתה לחוצה וביקשה להתלבש. המשכתי להלחיץ אותה כמה דקות ולהגיד מה יקרה אם בעלה יכנס וכל זה. אני אוהבת איך היא מתחננת ולא נעים לה והיא מבקשת סליחה. אמרתי לעצמי שאם היא מתחילה שוב לבכות אני אשכרה גומרת בלי לגעת בעצמי אפילו אבל בסוף הרשיתי לה להתלבש בדיוק כשגמרתי את הקפה ואז הלכתי לקחת כסף ובדלת היא כמעט אנסה אותי עם החיבוק שלה ושאלה שוב אם אני סולחת לה, עד שלא היתה לי ברירה ואמרתי לה שכן, וגם אמרתי לה "עובדה שהיום הגמרתי אותך ואני לא גמרתי ולא ירדת לי וזה רק בגלל שאני חברה שלך", והיא עוד אמרה לי תודה. פתאום היא התחילה שוב לבכות. אמרתי לה "אם את בוכה עכשיו אני מביאה לך סטירה", והיא לא התאפקה ובאמת בכתה אז משכתי לה בשיער והסתכלתי על הדמעות שלה והרגשתי איך אם אני לא מביאה לה סטירה אני משתגעת מרוב שזה מחרמן אותי. ככה כמה שניות ניטרפתי מאיך שהיא נראית כזאת מסכנה וחלשה ואז הורדתי לה סטירה והיא צעקה כאילו היא גומרת שוב, ואז הלכתי.

SaTyR​(מתחלף) - כל כך אהבתי...
הסיפור הזה (שהוא אגב לא בנוי בצורה ספרותית נכונה ביותר וכאלה... וזה עוד משו יפה בו...)

אבל נורא אהבתי שנראה לי רק פה אפשר לראות שילוב מגניב של... אהבה ואדישות... אהבה עדישה זה נשמע משהו בדסמי פשוט, אבל זה גם נורא מיוחד בסיפור הפשוט הזה.

מצטער על החפירה ותודה על ההנאה שבקריאה.
לפני 17 שנים
אפלבי הערסית והמטורפת - ניתוחים בראש לא יעזור לסיפור הזה.
כאילו הערסית כותבת על המטורפת הזקנה שצריכה להיות בבית חולים לחולי נפש.
לפחות את לוקחת ממנה כסף או שאת סובלת ממנה בחינם רק מתוך מאזוכיזם עצמי שלך?
לפני 17 שנים
oriente​(נשלט) - סיפור מעולה, את מעולה, כל מי שמגעיל אותו ניצול שילך לשחק בקאקי, תרתי משמע.
את מלכה מדהימה, הייתי נותן הרבה כדי שתנצלי גם אותי
לפני 17 שנים
כ'ץ​(נשלט) - יפה יפה
לפני 17 שנים
כוכב בודד​(נשלט) - באיחור לא אלגנטי עליתי על הפוסט הזה בטעות כשלחצתי בשוגג דף אחרון, במקום דף ראשון. איזה פוסט מרהיב מפעם. אם הולדן קולפילד היה חיילת שולטת ככה בדיוק הוא היה כותב.
לפני 5 שנים
המובן מאליו - הסיפורים שלך מרטיטים אותי
לפני 3 שנים
יואב 31​(אחר) - אהבתי ביג לייק
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י