צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 21 באוגוסט 2006 בשעה 16:36

ביום שישי היה יום הולדת לחבר שלי. לקחתי אותו למסעדה על חשבון השמנה כי אין לי כסף לדברים כאלה. ישבנו שם שעתיים ואכלנו כמו חיות. אחר כך נסענו לים והיינו לבד שם ונהייתי מה זה חרמנית מהאוכל וממנו והכל אז התחלתי למצוץ לו שם וכשהרגשתי שהוא הולך לגמור הפסקתי וקמתי אליו. התנשקנו ואמרתי לו "מה אתה רוצה מתנה ליום הולדת?". הוא אמר "למה הפסקת אני מתפוצץ", ואז אמרתי לו "אתה יודע מה בא לי? בא לי לראות איך זונה מוצצת לך". ישר עלתה לי בראש התמונה של השמנה בתחתונים עם הגוף השמן והזקן שלה מוצצת לו ובאמת נורא בא לי לראות את זה. הוא היה כל כך חרמן מהמציצה שלי שלא היה איכפת לו מה אני אומרת בכלל. אמרתי לו בדיוק איך אני רוצה להביא מישהי ושהוא יהיה עם עיניים קשורות שלא יראה אותה והוא הסכים. רק אז המשכתי למצוץ לו וכל הזמן חשבתי איך אני מארגנת את השמנה ובסוף היא עוד תשלם לנו על זה, וכשהוא גמר גם אני כמעט גמרתי רק מלחשוב על זה.

אחר כך נסענו אלי ואיך שנכנסנו לחדר התנפלתי עליו כי כבר באמת הייתי מחורמנת והזדיינו והמיטה כמעט נשברה. בבוקר קמנו ונסענו לכינרת כי תיכננו את זה מראש ושם במים התחלתי לעשות לו ביד עד שעליתי עליו. בחיים לא הזדיינתי במים זאת הפעם הראשונה. זה היה מדהים, ככה הוא עומד ואני תלויה על הידיים שלו, וכל הזמן לחשתי לו שוב על איך שהזונה שאני אביא תמצוץ לו כי זה מחרמן גם אותי. כשהוא שאל מה אני אעשה בזמן שהיא תמצוץ לו אמרתי לו "לא יודעת אולי אני אזיין אותה בתחת" והוא התחיל להתפוצץ מצחוק, כל הגוף שלו רועד והכוס שלי משתגע גם מהרעידות וגם מהמחשבות על השמנה.

מזל מאלוהים שקיבלתי מחזור רק ביום ראשון כי אם כל היום הולדת שלו היה מתקלקל מזה הייתי מתה. הוא לא מזיין במחזור ואני מבינה אותו, אבל דווקא במחזור אני לפעמים נורא חרמנית והחלטתי שהפעם השמנה תרד לי ככה. התקשרתי אליה אחרי הצבא ואמרתי לה שתבוא. היה לי חם לחכות לה ככה ברחוב, מה אני כלבה שלה? הלכתי לעזריאלי וישבתי שם במזגן ואז היא התקשרה ושאלה איפה אני כי היא מחכה לי ברחוב. אמרתי לה "היה לי חם ולקח לך מלא זמן" ונתתי לה לחכות עוד כמה דקות עד שבאתי.

הגענו אליה ישר התפשטתי ופתחתי את המקרר לאכול. היא כרגיל שאלה על הצבא ועל הסוף שבוע ואני ניסיתי להיות נחמדה ולענות לה וסיפרתי לה על היום הולדת והכל, אבל ראיתי שהיא מקנאת. אמרתי לה "אל תדאגי גם את תקבלי את הזין שלו כשאני אחשוב שמגיע לך" והיא היתה בהלם אבל אמרתי לה "נכון שאת רוצה?" וככה שאלתי עד שהיא אמרה "כן".

אחר כך קראתי לה מהשירותים בזמן שהיא פינתה את השולחן והרמתי רגליים על הקיר ואמרתי לה "תוציאי לי את הטמפון". היא הוציאה ועטפה אותו בניר טואלט כאילו זה מתנה, ואז אמרתי לה "תרדי לי", והיא התחילה להגיד "לא" וככה כאילו להיגעל. אמרתי לה "חשבתי שאנחנו חברות, מה את נגעלת ממני?" ושיחקתי אותה נעלבת אבל היא אמרה שזה לא הגייני וכל מיני שטויות וראיתי שהיא ממש עוד רגע בוכה ורציתי לראות אותה בוכה כי זה היה מה זה מחרמן. אמרתי לה "אני לא נגעלת ממך אנחנו חברות" וממש ירדו לה דמעות ואני גם ככה הייתי מחורמנת אז עוד לראות אותה ככה כבר לא עמדתי בזה. אמרתי לה להתפשט, שיחקתי לה בציצים העטינים שלה וקצת המשכתי להגיד לה שזה מעליב וכל זה עד שהרגשתי שאני כבר באמת לא יכולה להתאפק והיא הרי לא תסכים הפעם אז אמרתי לה "טוב אז תעשי לי ביד", והיא עשתה לי ביד שם בשירותים. גמרתי אחרי שתי דקות אבל היד שלה כבר היתה מלאה דם והיא רצתה ישר לשטוף, אבל אמרתי לה "מה כבר אין חיבוק?" והחזקתי אותה בחיבוק עוד כמה דקות רק בשביל שהיא תישאר עם הדם שלי על היד ועם ההרגשה הזאת שמצד אחד היא חייבת לשטוף ומצד שני הנה אני מחבקת אותה והיא תמיד רוצה שאני אחבק אותה. אהבתי איך שהיא מסכנה כזאת עם ההרגשות המעורבות האלה והיא גם שוב בכתה לי על הכתף עד שאמרתי לה שהיא יכולה ללכת לשטוף.

אחר כך עוד שתינו קפה ובכוונה לא נתתי לה לעשות ביד למרות שהיא גם לא ביקשה אבל אני יודעת שהיא יצאה מחורמנת מכל זה ורק בסוף באוטו שאלתי אותה אם היא מיוחמת והיא הודתה אז אמרתי לה שתעשה ביד בבית בזמן שהיא מוצצת מלפפון ותספר לי מחר איך זה היה. היא שאלה אם אני אוהבת אותה ואמרתי "כן" כי ידעתי שעם הכן הזה היא תעשה ביד עכשיו עם המלפפון ותחשוב שזה זין וזה מחרמן אותי, אז מה איכפת לי להגיד לה כן.

הפומה תגידי, כל הסיפור הזה הזוי ופנטזיה? - הסיפור ההזוי הזה הוא אמיתי או פנטזיה?
קשה להאמין שדבר כזה קיים.
לפני 17 שנים
אילנה 78​(מתחלפת) - לא ממש משנה אם זה פנטזיה, מציאות או מה שבא לך

מתי נזכה לקרוא התפתחויות

את מתעללת גם בי :)


בהצלחה ומזל טוב לחבר
לפני 17 שנים
zboy{זאתי} - אני חייב להגיד שאני מחכה בכליון עניים לכל פרק,
מתי הספר? :)
לפני 17 שנים
אי זוגי - מה יש לחכות בכליון עיניים?הסיפור חוזר על עצמו בצורה הכי צפויה.
לפני 17 שנים
KusKunstler את - את כותבת כמו ערסית מנתניה אבל עדין הצלחת להעמיד לי את הזין.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י