ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 7 באוגוסט 2006 בשעה 16:52

קמתי רעבה ולא היה לי כוח להתחיל להכין אוכל אז התקשרתי לשמנה ושאלתי אותה אם היא רוצה שאני אבוא אליה. היא התלהבה והתרגשה ואמרה שהיא כבר יוצאת. כשהיא באה נתתי לה קצת לחכות למטה ואז ירדתי וראיתי איך היא מתה שאני אחבק אותה באוטו אבל היא כבר יודעת שאני לא עושה את זה.

כשהגענו אליה הביתה אמרתי לה שקניתי לה מתנה באילת והוצאתי מהתיק את מה שקניתי לה. זה היה חוטיני אדום שבטח גם קטן עליה. מאז שקניתי אותו אני מתה לראות אותה לובשת אותו ואת התחת הגדול שלה נשפך ממנו עם כל השומנים. נתתי לה אותו והיא בהתחלה החזיקה אותו והסתכלה עליו כאילו היא לא יודעת מה זה בכלל. אמרתי לה "תלבשי את זה" והיא אמרה "אולי אחר כך" ועשתה פרצוף כזה אז שאלתי אותה מה קרה, והיא התחילה להגיד שאני כל הזמן קונה לה בגדים כאלה שלא מתאימים לה ושהיא מרגישה כמו זונה כשהיא לובשת את הבגדים האלה וכל מיני כאלה. כל פעם זה קורה לה שפתאום היא מתחילה להתעורר ולהבין, אז ישר משכתי אותה אלי וחיבקתי אותה ובהתחלה היא עוד עשתה כאילו היא לא רוצה אבל ידעתי שזאת סתם הצגה ואחרי עוד כמה שניות שחיבקתי אותה היא חיבקה אותי חזרה ושמה את הראש עלי וליטפה אותי. התחלתי להגיד לה שאני אוהבת שהיא צעירה כזאת והבגדים נועזים כי ככה הולכות צעירות ושזה עושה אותה סקסית ושהיא צריכה להפסיק לחשוב מה יגידו כי אף אחד לא רואה והיא רק איתי. ככה לאט לאט היא נרגעה ובסוף אמרתי לה "אז תלבשי את המתנה שקניתי לך. זה מעליב אם לא תלבשי את זה. חשבתי עליך כשהייתי באילת וקניתי את זה במיוחד בשבילך" והיא הסכימה.

היא התחילה להתפשט ואני אמרתי לה שאני רוצה לראות אותה רק עם התחתונים האלה בלי שום דבר אחר והיא פלטה משהו כמו "מה את עושה לי ילדה". אמרתי לה "חשבתי שאת אוהבת להרגיש ככה שובבה וחופשיה איתי" ואז היא כבר ישר אמרה "כן, אני אוהבת את זה" ונראה לי שהיא קצת הסמיקה ואז היא כאילו תפסה אומץ והתפשטה מהר והחליפה לתחתונים שהבאתי לה.
זה היה בדיוק כמו שדמיינתי ואפילו יותר מצחיק. כל השומנים הלבנים שלה בתחת ובבטן בלטו מהצדדים של התחתונים והחוטיני נעלם לה בחריץ של התחת הענק וככה היא עמדה מולי, ואפילו העיזה לעשות קצת פוזות כאלה של דוגמנית לשניה, ואני התאפקתי לא לצחוק. אמרתי לה "את כוסית" והיא אמרה "אני שמנה", אז אמרתי לה שוב "את כוסית" ואז אמרתי לה "תכיני לנו ארוחת בוקר" והיא ישר שכחה מכל זה והתחילה לשאול מה אני רוצה לאכול. היא נורא אוהבת להכין לי אוכל ולפנק אותי.

היא עמדה ככה והכינה חביתה וסלט וקפה קר רק עם החוטיני ואני רק ישבתי והסתכלתי עליה ונהניתי מאיך שהזונה הזקנה והשמנה שלי מכינה לי אוכל עם חוטיני אדום וכל הגוף השמן שלה והציצים נופלים. אחר כך ישבנו לאכול והיא שאלה איך היה באילת ושוב סיפרתי לה על כל הזיונים שלי וראיתי שהיא נבוכה אבל היא ביקשה את זה. אמרתי לה "את צריכה ללמוד להנות יותר מסקס, זה דבר טבעי" ואמרתי לה שלא יכול להיות שאני צריכה ללמד אישה בגילה להרגיש ככה, עד שבסוף היא אמרה שהיא אוהבת אותי נורא, ושהיא שמחה שאני ככה חופשיה איתה ושאני באמת מלמדת אותה ותורמת לה ושאף פעם היא לא הרגישה ככה בחיים, ובגלל זה היא אוהבת את הקשר איתי, וכל מיני חירטוטים פסיכולוגיים כאלה, ואני רק אמרתי "כן כן" וחשבתי איך היא לאט לאט באמת נהיית זונה ועוד מרגישה טוב עם זה.
אמרתי לה שהיא צריכה ללמוד להנות מלמצוץ ולקבל אנאלי וזה עוד יותר הביך אותה. אמרתי לה שאני אלמד אותה. אמרתי לה שאולי אני אביא מישהו שהיא תמצוץ לו, אולי אפילו חבר שלי. היא ישר אמרה "מה פתאום" וכמעט כעסה אבל אמרתי לה שנעשה את זה לא אצלה בבית ושהוא יהיה עם עיניים מכוסות ולא ידע מי זאת והמשכתי לדבר על כל הפתיחות בסקס וכל זה ופתאום נורא בא לי לראות אותה ככה מוצצת למישהו עם החוטיני ועם התחת שלה שמן ובולט אחורה, כי זה כל כך לא מתאים לה ולאיך שהיא מחשיבה את עצמה לעשירה ומכובדת ושהיא חושבת שמציצה זה דבר מלוכלך ולא מכובד ודווקא בגלל זה בא לי לראות אותה ככה.

אחרי האוכל עישנתי ואמרתי לה שמכל הסקס הזה כואב לי הכוס, ואז עמדתי לידה ושמתי את היד שלה על הכוס שלי ואמרתי לה שתרגיש למרות שאין מה להרגיש אבל לראות אותה נבוכה ככה ממש מצחיק אותי ואפילו מגרה אותי. אמרתי לה שאני צריכה מסג' בכוס והראיתי לה איך ללטף שם ואז הורדתי מכנסיים ותחתונים ואמרתי לה שאני רוצה מסג' עם הלשון. נראה לי שהיא כבר היתה מיוחמת בעצמה כי היא ישר ירדה לי ככה יושבת על הרצפה ואני על הכיסא במטבח עד שגמרתי.

אחר כך ישבתי לראות קצת טלויזיה והשמנה ישבה לידי ולא נתתי לה להתלבש ונראה לי שהיא גם לא רצתה כבר. אחרי שחיבקתי אותה עוד קצת שאלתי אותה אם היא מרגישה סקסית ככה והיא אמרה שכן ואני לא יודעת אם היא באמת הרגישה ככה, או שהיא רק אמרה את זה בשבילי, אבל לא אכפת לי בכלל. אמרתי לה לעשות ביד והיא שכבה על הספה ועשתה ביד בזמן שאני קצת ליטפתי אותה אבל בעיקר צבטתי לה את הפטמות הגדולות לפעמים אפילו ממש חזק עד שהיא צעקה.
בסוף לפני שהלכתי לקחתי לה כסף מהארנק ואמרתי לה שנגמר לי כל הכסף באילת ולא היה אכפת לה בכלל כמה אני לוקחת. יכולתי לקחת גם הרבה יותר אם רציתי. לבשתי את המדים והיא סידרה אותם עלי כמו שהיא אוהבת למרות שאחרי זה אני ממילא מוציאה את החולצה מהמכנסיים, ואז אמרתי לה שתסיע אותי לצבא והיא אמרה שהיא תתלבש. אמרתי לה "לא, ככה" והיא התחילה להילחץ ולהגיד לי לא וזה נורא הצחיק אותי כאילו היא לקחה אותי ברצינות עד שאמרתי לה "סתם סתם, תתלבשי" והיא עוד אמרה לי תודה על זה, ועל החוטיני ובכלל שבאתי והייתי איתה, וכל היום עוד המשכתי לחשוב על איך אני אעשה שהיא תמצוץ לחבר שלי והתחלתי לתכנן את זה.

Mary Jane - כתיבה נחמדת,
מזכירה בלוג של משרתת אחת מוכשרת למדי.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י