צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

You'd kill yourself for recognition

אני יותר מראויה, אני איכותית, דאמיט.

*~

לפני 12 שנים. 1 בינואר 2012 בשעה 23:52

מסתבר שכל מה שהיה נחוץ כדי לשבור את הקרח הבלתי חדיר הזה, מסתכם בנעלי זונות ולק על אצבעות הרגליים. את שומעת, עטלפית-על?! נעלי זונות. ולק. כמה פשוט, כמה זול. כמה המוני ומנחם. אני מניחה שיש משמעות לעוד אי אילו דברים שסייעו להמסה, אבל בתוך הראש שלי מהדהדים טיפופי הנעליים הגבוהות, גבוהות, בעודי פוסעת עליהן בחנות במלוא החן והמיומנות, מרימה אף לנוכח מבטו של הכלבלב ומבטו של המוכר שהתחבא מאחורי תפקיד המוכר, אבל כל מה שהיה שם זה רק עוד כלבלב נוסף. ידעתי שבשניה אחת, במבט אחד, אני מכניעה אותו לרצפה להציע לי את הנעליים הללו במתנה.

והוא מחכה כבר ימים לגמור, אבל השקט שלו בידיי. אני עוד לא מוכנה, הריכוז ממני והלאה ואין לו שום סיכוי לגמור לפני. כבר יומיים הוא מסתובב עם זקפה אדירה, מבושמת במאוהבות מתקתקה ותחתוני גומי, מעריץ ומכרכר, מעריץ ומתייסר. אני רואה כמה הוא רוצה אותי כשהוא מסתכל עליי מכל פינה אפשרית בבית. ואני בשלי. לקח לך כל כך הרבה זמן להמיס את הקרח, עכשיו נראה אותך ממיס את שלי. ואני דווקא בכלל לא כזאת מטבעי, האיפוק הוא לא חלק מהדנא שלי. גם לא הנקמנות. אבל אני רוצה אותו מתחנן, אבוד, כמו שלא ראיתי אותו מעולם. אני רוצה להעניש אותו על האהבה האינסופית לטיפופי העקבים הגבוהים גבוהים, ללק, לסגידה לטבעת הנישואין שהעניק לי על אצבעות הרגליים. אבל אני גם אוהבת אותו בדיוק ככה. מתבייש, כמה, סוטה ומכור.

לאסי​(מתחלף){עע} - כל כך הרבה זמן געגועים להתגעגע.
כל כך הרבה זמן כמיהה לכמוה.
כל כך הרבה זמן ערגה לערוג.
והכל היה שם כבר
ידעת את זה וגם אני
שכשהלק יציץ בי שוב
הלב שקפא יפשיר
ועם כל הפשטות שבדבר
את יודעת שהנעל לא שווה
עד שכף רגלך תטביע בה
שקעים קטנים שיעידו על מהותך
בהיעדרך

נעל חדשה אפילו לא מתקרבת ברמה האנרגטית שלה לכזו שהיית בה, שהותרת בה משהו, שמכירה אותך מקרוב קרוב ושנשחקה מהווייתך
ועד אז אני אחכה, בוהה בעיניים מזוגגות ביופי האלוהי הזה, מורם מעם, גבוה יתר על המידה, מהלכת בקליק קלאק הזה שעובר לי בחוט השדרה ומזכיר לי כמה קל פשוט להיכנע, לתת לך את מה שהועיד לך הטבע, ולצלול לתוך המבוכה העוטפת הזו ספק בחוסר ברירה ספק בכניעה מוחלטת ליצר.
ולך

3>
ל.
לפני 12 שנים
Dominiqua Shiraz - אני רוצה ללייקק את התגובה של הכלבלב.
ואני עדה לנעל הזאת שהיוותה השראה לפוסט ולמצב הזנותי הזה! ועל כך התודה. תמשיכו לשחק, ילדים!
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י