ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פוסעת בעקבות האהבה

ג'

לפני 16 שנים. 13 בנובמבר 2007 בשעה 20:32

כל כך מרוגשת.

הדמעות עומדות בזוויות העיניים.

דמעות שמחות.

היום, בצהריים, בדיוק חזרתי מת"א נכנסתי למיטה והטלפון מצלצל. מס' לא מוכר. ג'ול, שואל הקול בטלפון...את יודעת מי זה???

ג', היה חבר שלי, בערך המיום הראשון בפנימיה. הוא היה בכיתה יב', בחור יפה תואר. בלונדיני, עיניים כחולות בורקות, שזוף ככל הסביבתיים. אהוב הבנות. אני הייתי בכיתה ט'. שמנה, נטולת ביטחון עצמי לחלוטין ומאוהבת נואשות במ', בן כיתתו של ג'. מ' השרמנטי, שיגע אותי במהלך כל השנה ההיא. פיתה וגירה, אבל אף פעם לא היה משהו אמיתי. ג', לעומת זאת, הפך להיות חבר נפש. עם סיום התיכון, הוא חזר לבית הוריו, וכמו כל נער מתבגר, נכנס לעימותים איתם. מאז, הוא הפך בן בית אצלי. אח נוסף במשפחה.
שנה אחרי, בני המחזור של ג' ו מ', כבר היו מס' חודשים בצבא. ב 5 ביוני 1982, החל מבצע שלום הגליל. והם, החברים שלי, בני המחזור הבוגר, כולם היו בצבא. לילות שלמים לא ישנתי. התעוררתי כל חצי שעה לשמוע מבזק. לשמוע את שמות ההרוגים.
באחד הימים, שמענו שנ' נפל. נ', היה בסיירת מובחרת. רסיס של פגז, פגע ברימון זרחן שנשא על גופו. הוא נהרג. השבר בבית הספר היה גדול. האבל היה קשה. ואנחנו המשכנו להיות צמודים לרדיו. חוששים לשמוע שוב את הקשה מכל.
לאחר מס' שבועות, הוא חזר. ביום שישי אחד, הוא הגיע, ג', ישר אל החדר שלי בפנימיה. אבל הוא כבר לא היה אותו אחד. הוא היה שונה. הוא לא דיבר. הוא לא סיפר. הו רק שתק באותו סופ"ש. ישן על המיטה שלי ושתק. מאז, הוא לא חזר אל עצמו.
חודשים אח"כ, הוא התחיל לספר. בהבזקים. הוא היה בשיירה שהופצצה על ידי כוחותינו. הוא לא נפגע. חברים שלו, אנשים שהוא חי איתם, נלחם, מתו כמו זבובים לידו. להערכתי (הבלתי מקצועית בעליל), ג' לקה בסוג של הלם קרב. אבל הוא לא סומן ולא טופל.
מס' חודשים אח"כ, בעת חופשה מהצבא, ירדנו בצוותא, ג', א' חבר שלי מהילדות ואני, לאילת. שקי שינה, תרמילים...נסיעת נוער. שם, מול האש, הם יצאו מהארון מולי. שני החברים הכי טובים שלי. שני האנשים שהיו לי כמו אחים, שניהם, גילו לי באותו ערב, שהם הומוסקסואלים. באותו רגע, בגיל פחות מ 16, לפני למעלה מ 24שנים, הרגשתי שעולמי חרב עלי. חזרתי הביתה, ובמהלך שלושה ימים, ישבתי במיטה, בוהה בחלון ובוכה. וג', ניסה להסביר, להרגיע. אז, הוא אמר, אז במלחמה, משהוא השתנה. שם, ליד גופות חבריו. זה כאב כל כך, עד...עד שיום אחד ניערתי את עצמי. הסברתי לעצמי שממש לא איכפת לי עם מי הם מקיימים יחסי מין. וחזרנו לשגרה. המון זמן, עוד הסתובבתי, בחורה יחידה בתוך חבורת גברים הומוסקסואליים
והחיים היו נהדרים.
אח"כ,כשהכרתי את החוקי, הוא ניסה לשנות את חוקי המשחק. הוא חש שג', לא מתייחס אלי בכבוד הראוי. ויום אחד, עשיתי את הטעות הפטאלית והשארתי את שני התרנגולים לבד בבית. מאותו היום, לא ראיתי את ג' יותר. משך תקופה קצרה, הוא היה מתקשר מדי פעם. ואח"כ , נעלם.
ניסיתי לחקור את החוקי ביחס להתרחשויות של היום המר והנמהר ההוא. אבל החוקי התתמם.
מאז, במהלך 15 השנים האחרונות, ניסיתי למצוא אותו. שאלתי וחקרתי. ניסיתי כל קשר שהעלתי
על דעתי. כל פעם שעברתי ליד בית הוריו, חשבתי עליו והתגעגעתי. עוד אתמול, עברנו שם שוב ואמא שלי ואני , העלנו זכרונות והתגעגענו.

"ג'ול", הוא חוזר. "יודעת מי זה"??...הלב שלי כאילו נעצר. 15 שנה לא שמעתי את הקול שלו. וכאילו רק אתמול שוחחנו. הוא כאן, בארץ, חוזר לקנדה לפנות בוקר.

ישבנו שוב, כמו לפני 24 שנים. ג' א' ואני. השלמנו פערים. בחברתם, שניהם יחד, שלושתינו יחד, הרגשתי שנסגר לי עוד מעגל בחיים. שפיסה חסרה, שיצרה הצטלקות מכוערת, חזרה למקומה.
4 שעות עברו כמו שניה.

הוא חוזר מחר לביתו, לבן זוגו האהוב. היום, אנחנו חזרנו אחד לשניה. ואני מאמינה שלתמיד.

Queeny​(מתחלפת){being} - אוי, נורא מרגש.
כיף כיף גדול שנפגשתם והיה טוב (זה בכלל לא אלמנטרי) ואני מקווה שהקשר המתחדש הזה יביא לשניכם המון טוב!
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - איזה כיף לסגור מעגלים,
הקצוות הפתוחים ההם תמיד מציקים לנו בתת מודע,
כמו גירוד כזה מתחת לעור.
כן, לאבד חבר קרוב זה כמו כאבי הפאנטום של אנשים המאבדים גפה.
מגרד להם האיבר שאיננו, ואין להם מה לגרד...
לפני 16 שנים
Dominiqua Shiraz - וואו.
נשמע כלקוח מטלנובלה סוחטת, לא פחות. מצמרר להזכר שוב ושוב שהחיים הזויים יותר מכל תסריט, כנראה. ואולי כולנו שחקנים בהצגה אחת גדולה

מרגש.
לפני 16 שנים
עדי זילברברג - מה ששירז אמרה.... תקציר לסיפור שעוד סיפור בתוכו, ועוד סיפור ועוד סיפור. אשכרה אפשר לעשות מזה ספר.
בכל אופן - חדשות משמחות. תהנו
לפני 16 שנים
זיקית - אני נורא שמחה לקרוא :)
(היית צריכה להסביר לי במה דברים אמורים כשדיברנו! הייתי באה בריצה)
לפני 16 שנים
ג'ולי​(לא בעסק) - נוווו, את מכירה אותי.

לא יודעת להגיד , בואי!!!

קיוויתי ששמעת את זה.
לפני 16 שנים
זיקית - אוף איתך..תגידי! אם לא לי למי תגידי?
לפני 16 שנים
עטלפית על{לאסי} - יש לי דמעות בעיניים וחיוך על השפתיים.
3>
לפני 16 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - אוייייייייייי בהחלט סיפור מרגש...........
ככ הרבה אנשים חשובים בחיינו נעלמים תוך כדי בלי סיבה ממש מיוחדת...אלא סתם בגלל החיים..
כשהם חוזרים לפתע פתאום זה בוםםםםםםםם מדהים לסבב נוסטלגיה משכר...
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י