צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתוחה

והפעם בבלוג: "האבידה"
לפני 8 שנים. 30 בדצמבר 2015 בשעה 14:37

אחרי דין ודברים לגבי המיקום שבו נפגש, הוחלט שהוא יבוא אליי כשאסיים את הלימודים שלי, ויחכה לי בשירותי הנכים בקומה בה למדתי. החלטנו להפגש באופן כמעט ספונטני. הפעם האחרונה שנפגשנו הייתה בסשן אצלי שהיה לפני למעלה משנה. מאז דיברנו מידי פעם, ולא הצלחנו להפגש מטעמים שונים. לבסוף החליט לחכות לי באחד המעברים כדי שנלך יחד לשירותים.

חיבוק חזק.

שעת צהריים. הוא חמק מהעבודה, אני מוצאת שעה גנובה לפני שאני חייבת לחזור הביתה. יש מנקים וכמה אנשים שעוברים ליד השירותים. מחליטים לחפש שירותים אחרים, אך לא מוצאים משהו ריאלי בקומות השונות. בזמן שאנחנו הולכים, הוא הולך מעט לפניי ואני לא יכולה להפסיק להתבונן בתחת שלו זז בתוך המכנסיים המחוייטים הצמודים האלה. מתה להעיף לו ספאנק מול כל העולם, אבל כמובן שנאלצת להתאפק. חוזרים לשירותים המקוריים, המסדרון ריק, ומיד חומקים פנימה ונועלים את הדלת.

אני עומדת מולו, הדופק שלי עולה לשיא. גם הוא נראה מרוגש. אני מתירה כפתור אחר כפתור מבעד ללולאות, הוא עוזר לי באחרון. חושפת את הגוף שלו ומתחילה לגעת, ללטף, למעוך את החזה שלו... מלטפת את הפטמות החמודות, הבולטות האלה, מסובבת אותן מעט והוא נושך שפתיים. המבט שלו רעב. הוא שולח ידיים אל הגוף שלי, אל הראש שלי, מלטף ופתאום תופס לי בראש ומקרב אותי אליו. הוא דוחף את הלשון שלו אל תוך הפה שלי, לשון חמה ורטובה ואנחנו מתנשקים.

בראש עוברות לי כמה מחשבות בו זמנית:

-חוצפן! איך הוא מעיז לנשק אותי?!

-אממ... אממ.... יאמי... :)

קצת לא ברור מה קורה שם, זה היה אמור להיות סשן, אבל איכשהו קורה ששנינו לא מפסיקים לגעת אחד בשני, ללטף, להתנשק, למעוך...

אני פותחת את החגורה שלו, הוא מדווח על התעוררות ואני רוצה לבדוק את הממצאים. הזין שלו קופץ החוצה, זקור ומצפה. אני מפליקה על הזין שלו קצת, ומאיימת בברכית 😉 הוא נראה מבוהל לרגע ומבקש שלא...

אני מתגרה בו: "אתה טוב במשהו חוץ מליקוקים?"

"אני מת לקרוע אותך"

אני נחנקת לרגע... קצת שיבש לי את התימה ;)

"נראה לך שאתה ראוי לזה בכלל?", אני שואלת בזלזול.

"אני מוכן להוכיח לך שכן", הוא אומר בלי להתבלבל.

אין ספק שמישהו פה חש את עצמו וקצת שכח מה המקום שלו... אבל איך אפשר לכעוס על דבר כזה?! משעשע אותי שבפעם הראשונה שפגשתי בו, הוא היה כנוע יותר, שקט, צייתן. טוב, לא ממש צייתן ולא ממש כנוע... כבר אז הוא היה טיזר רציני, אבל בטח לא ניסה לקחת את המושכות ונתן לי להכתיב עניינים. נראה לי שהוא סבר בטעות שהוא ואני הולכים לעשות פה סקס פרוע וקינקי כמו אחרוני הונילים ;)

(ואם אני אחשוב לעומק, אם אצליח לחשוב, כנראה שלא הייתי מתנגדת יותר מידי...)

ברור לי שבמרחב כזה קטן ושבו אני מוכרחה להיות שקטה, יש סיכוי שהוא מנצל את התנאים היטב.

אני פותחת את החגורה שלי, את רוכסן הג'ינס ופושטת את החוטיני והג'ינס בזמן שאני עדיין עם מגפונים על עקבים, שמחה שלא לבשתי היום סקיני. הוא מיד כורע ברך, אוחז לי בתחת. אני מפשקת רגליים כדי לאפשר לו גישה. נשענת על הקיר, הוא זוחל לכיווני. מרימה את הרגל על הכתף שלו, והוא מיד מלקק את הכוס שלי בלי לחשוב פעמיים. הלשון שלו רטובה ורכה גם שם, הוא מלקק אותי הרבה, בלי הרף. אני תופסת לו בקרחת ומצמידה את הראש שלו לכוס שלי, כמה שיותר חזק וצמוד.

הוא מלקק אותי היטב, מחדיר לתוכי את הלשון ואני פשוט מרגישה שאני מרטיבה ונוזלת על כל הפרצוף שלו, והוא לוגם אותי... אני מזיזה את הראש שלו, מסתובבת הפוך. הוא מפשק את הישבנים שלי וטומן את הראש שלו ביניהם, דוחף את הלשון ומלקק לי את פי הטבעת. אני מחפשת תנוחה נוחה, ומנסה להשען על משענת המתכת של השירותים. הוא דוחף לתוכי אצבע ועוד אחת ומתחיל לדפוק אותי חזק עם האצבעות שלו. אני נושכת את השפתיים חזק, מתאפקת לא לצעוק... זה נוראי ומחרמן בו זמנית...

שוב מסתובבת, מחפשת קיר אחר להישען עליו, שמה רגל על הכתף שלו והוא מלקק אותי. מחליטה לזוז משם להישענות על הכיור- נראה כמו מקום בטוח ויציב יותר. כשהוא על הברכיים מלקק אותי, אני מביטה עליו ועל המבט המרוכז שלו במלאכה, ובו זמנית אני משקיפה על מראת אורך שנמצאת בדיוק מולי ומאפשרת לי לצפות בו גם דרך המראה כמו בסרט פורנו של חובבנים... זה מחרמן נורא. אני שוב מסתובבת ונותנת לו גישה לתחת שלי. גם כאן מעניין לצפות דרך המראה.

מרימה אותו, משחקת לו בפטמות, נותנת לו סטירה עדינה על הלחי (אי אפשר להרעיש!).

המבט שלו מחרפן אותי לגמרי.

שילוב של חרמנות מטורפת, רעבתנות, כניעה, הערצה...

אם יש משהו שחירמן אותי בכל הסיטואציה זה המבט הסקסי המטריף הזה, ואני פתאום מבינה שזה מה שאני הכי אוהבת בבדסמ. המבט הזה שרק גבר נשלט יכול להביט בך, וכל שאר הדברים שאת עושה לו הם רק אמצעי.

אני מסתובבת עם הגב אליו, אומרת לו להניח ידיים מאחורי הגב. הוא מניח אותן מאחוריו, ואני מתחילה לשפשף את התחת שלי בזין שלו בזמן שאני רכונה על הכיור, מתגרה בו כאילו עוד רגע אני מאפשרת לו לזיין אותי ככה- אבל לא 😉 הוא קולט את מה שאני עושה, מנמיך את עצמו קצת כדי להתאים את מיקום האגן שלו למיקום האגן שלי, מניע אותו קצת, ואני מפסיקה.

מורידה אותו על ארבע שוב ומכוונת את הלשון שלו ללקק לי קצת את הירכיים. ברור שזה פחות מעניין אותו, והוא שואף להגיע שוב אל בין רגליי.

לרגע אני תוהה כי לא ברור לי, מי מנצל את מי- אני אותו או הוא אותי? ;)

מישהו דופק בדלת  "יש פה מישהו?"

"כן!", אני צועקת.

שומעת לחישות.

אנחנו קצת נלחצים. הוא מביט בי. אנחנו תקועים שם כבר כחצי שעה. ברור שאי אפשר להישאר שם יותר, למרות שכיוונו לעוד רבע שעה בערך. מבעס. מבעס ממש.

הוא מציץ דרך החרכים בדלת כדי לראות אם יש שם מישהו. אנחנו מחליטים שצריך לצאת.

מושכת אותו אל בין הרגליים שלי לעוד כמה דקות של שכרון חושים ומחזירה אותו להתבונן בחרכים שוב. הוא על ארבע ואני יושבת עליו קצת.

כשהשטח נקי, אנחנו מתלבשים מהר ומתכננים תוכנית פעולה שבה הוא רץ לשירותי הגברים הסמוכים ורק אחר כך אני יוצאת, בתקווה שהמנקים או אף אחד אחר לא יראה את שנינו יוצאים יחד.

הוא יוצא מהר.

אני יוצאת מיד אחריו.

ממשיכה ללכת קצת, לאט. מחכה כמה דקות, ורואה את המנקים יושבים בקצה המסדרון.

לא נתפסנו, אנחת רווחה.

ממשיכה ללכת לכיוון היציאה מבניין המשרדים והחנויות הזה. רואה אותו בזווית העין יוצא קצת אחריי והולך לכיוון ההפוך. המבטים שלנו מתלכדים לרגע, הוא לבוש בצורה מהוגנת כאילו עכשיו יצא מפגישת עבודה והולך לבאה בתור. אין בינינו שום קשר. סתם אנשים זרים.

אני ממשיכה משם לכיוון תחנת הרכבת, יודעת שהפרצוף שלו עדיין רטוב מהמיצים שלי.

גם החוטיני שלי ספוג מהמיצים שלי ואני עכשיו צריכה לנסוע ככה שעה וחצי עד שאגיע הביתה.

אני מתה לגמור, וייקח זמן עד שזה יתאפשר.

בינתיים אני מורה לו בהודעה לא לשטוף פנים עד שהוא יוצא הביתה בערב ולא לאונן עד 10 בערב, שאני אדע בוודאות שאני אגמור לפניו.

 

מכשף - כמה פשוט כמה מקסים
אהבתי מאד
לפני 8 שנים
SPENKY{שייכת} - הו מאמא!
קצת פחות אהבתי את העובדה שתפסתם לאיזה נכה את השירותים.. שובבים
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י