צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתוחה

והפעם בבלוג: "האבידה"
לפני 8 שנים. 25 בינואר 2016 בשעה 20:27

הרגע המגניב הזה שאת יוצאת לדייט ראשון עם מישהו שהכרת באוקיי קיופיד וגילית בשיחה שהוא שולט שמוכן להתנסות בלהיות נשלט ואז הוא חופר לך על בדסמ כמו כלוביסט מן המניין וזה מבעס אותך רצח... 

אבל מצד שני, הוא ממלא את כל הצ'ק ליסט שלי מבחינת גיל, השכלה, עיסוק, קורוב אליי יחסית, נראה סבבה, סופר אינטילגנט ואינטלקטואל, מעניין, חמוד... 

ואחלה דייט... 3 שעות... בבית קפה. משחקים משחקי היכרות מפגרים כדי להפשיר את הקרח:

משחק אמת או שקר (כל אחד מספר סיפור אמיתי וסיפור שקרי והצד השני צריך לנחש מה הוא מה. הפסדתי)- שהוא יזם, ומשחק never שאני יזמתי והוא ניצח אותי, ובתמורה הוא ביקש נשיקה. אווו... נחמד מאוד. קצת התפרענו שם במשחק, עלו הרבה דברים מיניים ובדסמיים. לי היה קשה למצוא משהו בבדסמ שלא עשיתי. הוא הופתע מאוד מזה שאמרתי לו שמעולם לא עשיתי ביזאר קשה וחשב שאני מגזימה ואמרנו רק דברים ריאליים, ועוד מעט הוא יגיד שהוא מעולם לא השתין על מישהי, אמרתי לו שהוא מוזמן לומר, ואז  אמרתי לו שעשיתי את זה והוא כמעט נחנק חחח... 

 

גשם בחוץ, הוא מוריד אותי ליד הבית. מתנשקים באוטו. חביב, לא מעבר. ניסיתי קצת ללמד, לא זרם. פתאום הבנתי שהכל מצוין, אבל רק על הנייר ואין לי ממש את הרגשת הזיקוקים הזו והכימיה המטורפת. הכל רק "סבבה",  לא מעבר.

הוא הסתכל לי בעיניים אחרי שהוא נישק אותי ואמר לי שאני ממש יפה וחמודה ו... יש לי שפתיים מדהימות. שפתיים של מוצצת...

נחנקתי... אחת המחמאות ההזויות ביותר שזכיתי לקבל.

הוא קלט כנראה על הפרצוף שלי שנחנקתי, אז הוא מיד ניסה להציל את המצב עם "אבל את חמודה וממש אינטליגנטית וכיף לי להיות איתך".

אממ...

קצת הוריד לי ממנו.

 

מאוחר יותר, כמה שעות אחר כך, שלחתי לו הודעה (אני ממש לא מאלה שמחכות עד שהבחור ייצור קשר אם בא לי) שהיה לי ממש נעים איתו, אבל היציאה שלו לגבי השפתיים שלי הייתה קצת לא לעניין... הוא התנצל ואמר שהוא הרגיש איתי חופשי והתכוון רק להחמיא.

נגיד.

 

אחרי התלבטות ארוכה, החלטתי לתת הזדמנות ולהמשיך לדייט שני.

בסדר, יש כאלה חסרי טאקט.

מי כמוני יודעת ;)

 

***

 

והבחור ההוא שנפגשתי איתו לדייט? תכננו להפגש בסופש שאני אבוא אליו. כבר היו לי תוכניות לאנוס לו את הצורה (בכל משמעות אפשרית), אבל בשיחת טלפון לילה לפני, כשככל שעבר הזמן הבנתי שיש לנו פערים בתפיסת בדסמ- ומצד אחד הוא סופר איתגר אותי לגבי התפיסות שלי של בדסמ ושלי בתוך בדסמ, ומצד שני הוא היה ממש מעצבן לפעמים והיקשה סתם, וכבר התחלתי לחשוש שיש לו סטנדרטים סופר גבוהים בסשן (ואני לא בדיוק מתחילה, כן?) ושהוא הולך לעשות לי חיים קשים, וכל כך לא היה לי כוח לזה. בכל מקרה, בשיחת טלפון ההיא, התברר לי ברמזים ובאינטואיציה שאני לא בדיוק בעניין שלו, ושזה שהוא גילה שאני שולטת עשה לו את זה מאוד והכימיה בינינו והשיח והכל, אבל כנראה פחות בקטע פיזי, אז זה ישר הוריד לי ממנו כי התעקשתי על זה שכמו שאני מחפשת מישהו שאני נמשכת למכלול שבו ולא רק לחלקים ממנו, אז אני מצפה ככה גם הפוך. וכן, באותה מידה היה מוריד לי ממישהו שחושב שאני נראית סבבה וסקסית ומה שלא יהיה, אבל מבחינתו זה מספיק, והוא לא טורח לנסות להכיר רבדים עמוקים יותר שלי. אז אמרתי לו שתודה רבה, אבל נשאר ידידים וזהו. זו הייתה מכה לא נעימה לאגו שלי, וביעס לי את התחת, אבל היקום שלח לי באותו יום שני גברים בפייסבוק שהתחילו איתי, כולל מישהו שקשקשנו פה ושם בפייס תקופה ולא ידעתי שהוא מעוניין בי, יום למחרת איזה מישהו שמחזר אחריי תקופה בפייסבוק והבהרתי לו שאני לא מעוניינת כמה פעמים עד שנאלצתי לחסום ועוד כמה הצעות מגונות למיניהן. אחד מאלו שהתחיל קשקש איתי בפייסבוק נראה ממש מעולה ויש לו זין ממש גדול (אבל מפחיד), והוא ילד בן 26, וגם גר ממש רחוק, וחבל- אחרת הייתי מנצלת אותו מינית, וכשזרקתי לו שאני מבועסת בגלל מישהו, הוא אמר לי: "את ממש סתומה, ברור לך שאת סופר סקסית, נכון? אני לא מפסיק לפנטז עלייך. אני מאונן על תמונות הביקיני והמחשופים המטורפים שלך בפייסבוק", ומיד קיבלתי הוכחות מצולמות לוואטסאפ... במקרה רגיל כנראה שאולי הייתי קצת מתעצבנת, אבל כנראה שהייתי צריכה קצת חיזוק לאגו (ולא, מציקנים בכלוב זה לא חיזוק לאגו כי הם באמת מתחילים עם כל אחת שכתוב לה "שולטת" בסוגריים ליד הניק, וגם אם לא כתוב לה כלום. זה לא אומר שום דבר על מי שאת ואיך שאת נראית וכו').

איכשהו סוטים התחילו לאתר אותי בפייסבוק, וזה לא בהכרח בגלל שיש לנו חברים משותפים סוטים. פנתה אליי בחורה נשלטת (!) שהתחילה איתי והכחשתי שאני בקטע כי זה היה קריפי כי היא די ישר פנתה אליי בשאלה אם "את מהקהילה?" ועוד בחור שדווקא נראה טוב והמשפט הראשון שהוא שלח לי זה: "אני חייב לומר לך שאת סקסית בטירוף". בד"כ אני אל עונה לאידיוטים כאלה, אבל היה לי משעמם והוא נראה סבבה, אז זרמתי. הסתבר לאחר שיחה קצרה שהוא נשלט בלב, אבל אחרי תחקיר קצר גיליתי שהוא פנה אליי עם פרופיל פיקטיבי וכשסחטתי ממנו את הפרופיל האמיתי, גיליתי שהוא נשוי ולא ממש מנוסה. בעטתי אותו.

 

בקיצור- חרמנים בחרמנותך.

 

לא קלים הם חייה של פנויה :(

 

הלכתי לאונן את עצמי לדעת.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י