צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתוחה

והפעם בבלוג: "האבידה"
לפני 8 שנים. 6 בפברואר 2016 בשעה 15:29

נפגשתי עם מישהו מהפייס בבית קפה אתמול בצהריים.

הוא רצה עזרה במשהו טכני ובא אליי מהמרכז בשביל זה. לי היה נראה ברור שהוא כנראה לא בא רק לזה.

לא ממש הגדרנו מה אנחנו רוצים או מחפשים אחד מהשני. הוא נראה טוב, הוא צמחוני, הוא פנוי ויש לו ילד. היה גם קטע שהוא שלח לי תמונה של הזין שלו, ויש לו זין מפואר :)

האמת שהייתה שיחה נחמדה, ישבנו ביחד שעתיים, אבל לא הרגשתי מספיק זרימה.

מצד שני, מאוחר יותר בערב חשבתי לעצמי, שאולי אני פשוט משתעממת כרגע מגברים בגלל שאני לא באמת רוצה קשר רציני כרגע? שאין לי כוח לזה, להשקעה ולאנרגיות- מה גם שהמצב האישי שלי כרגע בחיים לא ממש מאפשר לי מספיק זמן כדי להצליח לתת מעצמי כדי לקיים קשר זוגי באופן מינימלי. זה מדכא ממש. שלחתי לו הודעה מאוחר יותר והתכתבנו קצרות. אני אחכה לראות אם הוא פונה גם.

האמת שאני במרכז ביום שני, וחשבתי אולי להיות במרכז ולפגוש אנשים ועל הדרך אותו (לא הייתי מתנגדת לסקס איתו, בלשון המעטה), אבל לא בא לי ליזום פגישה אם הוא לא.

 

באופן כללי, אני חרמנית ברמות קשות. לא עשיתי סקס איזה חודש וחצי- חודשיים. 

זה מעסיק אותי המון. גם הרצון לסשן, אבל בעיקר לסקס.

 

יצאתי אתמול עם חברה למועדון. זה הרגיש כמו שוק בשר. לא יכולתי פשוט להפסיק לבהות בכל מיני גברים שנראים טוב ורציתי לדחוף ידיים לתחת של כל מיני גברים אטרקטיביים שעברו לידי. גבר ישראלי בהמתי מצוי 😄 רק שהתאפקתי!

 

היה קטע שהלכתי לשירותים, וכשחזרתי, עמדתי בצד, בפתח של אולם הריקודים והתכתבתי עם מישהו שאני מכירה מהפייס, ופלירטטנו כזה וכתבתי לו שאני רוצה שילקק אותי וכתבתי לו עם מלא טעויות הקלדה כי הייתי קצת שתויה... פתאום מישהו אמר לי: "אז קשה לך לכתוב כמו שצריך?"

נבהלתי והרמתי את המבט שלי. עמד מולי גבר חמוד שחייך אליי חיוך יפה. הוא לא הכי הטעם שלי, אבל בהחלט נראה טוב, גוף הורס, ריח טוב, כריזמטי ועף על עצמו. גברים עם ביטחון עצמי זה מושך, אה?

ציחקקתי ושאלתי כמה הוא קרא ממה שכתבתי והוא אמר שרק זה, אבל זה בטח מישהו שהוא רק זיון, והוא שאל אם הוא יכול להתחיל איתי... ציחקקתי ולא ידעתי ביני לבין עצמי אם אני זורמת איתו או לא. הייתי קצת מסוייגת. הוא לא הירפה.סירבתי כשהבנתי שגר רחוק, כנראה שזה היה רק ניסיון לנער אותו ממני, אבל הוא כנראה הרגיש שבאיזשהו מובן אני כן בעניין שלו.

אז הוא קישקש על יזיזות שיש לו והוא בטוח שגם אני מסודרת בעניין, אבל אני מוצאת חן בעיניו, והוא רוצה מעבר.

ואני הרגשתי שהוא קצת מחרטט. 

מהגברים הטורפים האלה, כן?

הוא ביקש את הטלפון שלי כמה פעמים ורצה לתת לי את שלו וסירבתי. איכשהו קצת התרחקנו מהנקודה שבה עמדנו, והראש שלי התנגש בגרם מדרגות. הוא ידע שאני קצת שתויה. 

הוא אמר לי שאולי נעשה עסקה- אם מה שיקרה בינינו עכשיו ימצא חן בעיניי, אז אניא תן לו את המספר שלי. שאלתי בתמימות מעושה מה יקרה, והוא עמד לנשק אותי. הסטתי את הראש הצדה, והוא כנראה לא הבין את הרמז ודחף את הלשון שלו לאוזן שלי.

אני שונאת כשעושים לי את זה וניסיתי למחות את הרוק מהאוזן. הוא גיחך ואמר שבמקום זה אפשר משהו אחר ופשוט ליקק את הצוואר שלי באיטיות ובעדינות. אני הרגשתי איך פתאום לאט אט אני נמסה אל מול הלשון שלו, איך הראש שלי לאט לאט מרכין עצמו הצידה וחושף את הצוואר שלי מולו. היו לי זרמים בכוס ואוטומטית חשבתי על זה כמה זה נעים ואיך אני מתה להרגיש את הלשון שלו ככה נמרחת לי על הכוס. 

רציתי לזיין אותו פתאום. ממש.

אבל פתאום נזכרתי ששעה לפני כן כשישבתי בצד ראיתי אותו משוחח עם חברה שלי. ראיתי אותו רק מאחורה ועכשיו ירד לי האסימון בגלל הבגדים שלו. נזכרתי ששאלתי אותה מי זה החתיך הזה, והיא אמרה שיצאה איתו לדייט אחד שהיה זוועה והוא יצא מניאק לפני כמה זמן, היא חסמה אותו והוא ביקש שתשחרר את החסימה. היא סירבה.

מיד אמרתי לו שאני צריכה ללכת, ודחפתי אותו בבטן כדי שיתרחק ממני. הרגשתי קצת שהוא אגרסיבי לעומתי וקצת קשה לו לקבל "לא", גם אם מהוסס. הידיים שלי נגעו בשרירי הבטן שלו וזה עוד קצת חירפן אותי.

 

הלכתי אליה וסיפרתי לה.

היא אמרה שהוא דפוק לגמרי, וסיפרה על הדייט ההוא, שבו ב- 11 בלילה כשאסף אותה, במקום ללכת לבית קפה, הוא אמר שהוא רוצה מקום שקט, לקח אותה לחוף הים וכשהיא אמרה לו שזה לא רציני, והיא לא רוצה רק סקס, הוא נעל את האוטו (!) ובסוף היא שכנעה אותו לצאת משם. בקיצור, פחד אלוהים. שמחתי שהחושים שלי עבדו וחמקתי ממנו.

 

מצד שני, יצאתי מבועסת רצח מהערב הזה. היו עוד כמה כאלה שהתחילו איתי אבל לא משהו רלבנטי. היה מישהו ממש חמוד שדיברנו די הרבה, אבל הוא זרק פתאום באמצע שיש לו חברה וזה היה הזוי. אז למה אתה מפלרטט?

 

אני צריכה סקס. ASAP.

כותב לך - מסוכן שם בחוץ....
וככל שרמת החרמון עולה רמת הזהירות יורדת..
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י