צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתוחה

והפעם בבלוג: "האבידה"
לפני 8 שנים. 20 בפברואר 2016 בשעה 15:23

אני לא מרגישה טוב כבר מאתמול בבוקר.

סחבה מהלכת על שתיים. כלומר שוכבת :(

חברה הזמינה אותי לארוחת ערב אצלה, ואמרה שהזמינה גם ידיד שלה שזה מישהו שהיא יצאה איתו בעבר והם עכשיו רק ידידים עם הטבות מידי פעם. שמעתי עליו הרבה, אבל זו הייתה אמורה להיות הפעם הראשונה שאני אפגוש אותו. 

כמעט עד הרגע האחרון התלבטתי אם לבוא או לא, אבל לא רציתי להתקע בבית לבד כל הסופש והאמת שגם הייתי רעבה ולא היה לי אפילו כוח להכין לעצמי משהו לאכול ולשטוף כלים כדי להצליח להכין משהו...

באתי אליה בטריינינג וחולצה דקה עם שרוולים ארוכים ומחשוף קטן. נטולת איפור, קוקו. 

היא הסתכלה עליי בשוק ושאלה אם אני רוצה איזו שמלה להחליף. היא לבשה שמלה יפה. אמרתי לה שלא, ולא השקעתי כי אני לא מרגישה טוב. היא אמרה שבא גבר, ואמרתי שלא אכפת לי, הרי זה לא שאני בונה עליו או משהו... היא אמרה שיש לי אומץ וביטחון עצמי בקילוגרמים, כי היא בחיים לא הייתה מעיזה אפילו לרדת למכולת בלי להיות מסודרת :)

הוא בא. בחור נמוך וחמוד. לא הטעם שלי בפרצוף שלו. הטעם הקלאסי שלה (הטעם שלנו בד"כ שונה). יש לו אחלה גוף וגומות הורסות. היה ממש נחמד בארוחת ערב, עקצנו אחד את השני כל הערב, הוא אחד חמוד כזה, זורם, כריזמטי. בהחלט יכולתי להבין איך היה לה קראש עליו במשך כל כך הרבה זמן. קצת פלירטטתי איתו או שהוא פלירטט איתי. 

 

היה קטע שישבתי על הספה, והוא עקץ אותי לגבי משהו, ופשוט הורדתי לו סטירה על הצוואר מאחורה. הוא ישר צעק בצחוק שאני ממש אלימה והוא רואה כוכבים. אמרתי לו שיזהר וזה לא הכי חזק שלי כי אני לא מרגישה טוב. זו הייתה יריית הפתיחה למשחק חתול ועכבר משעשעים שבהם הוא עוקץ אותי או מדגדג אותי ואני עוקצת בחזרה ומגיבה באלימות- סטירה או, יותר טוב, גיליתי שלדגדוגים הוא לא מגיב, אבל לסיבובי פטמות- בחלט כן... הוא התלונן עליי, אבל המשיך וחברה שלי צעקה עליו שהוא נהנה ושיסתום...

בשלב מסוים, אמרתי לו אחרי שספרתי שתי עקיצות שיש לו שתי אופציות- לקבל עונש או לפצות אותי. הוא התפוצץ מצחוק, וראיתי שמשהו נדלק לו בעיניים המשועשעות. אז פשוט אמרתי לו שהכוס שלי ריקה, והוא מוזמן להביא לי מים. תיזזתי אותו לפחות 4-5 פעמים. חברה שלי הייתה בשוק ואמרה שאני פרינססה 😉 והוא אמר: "אוי ואבוי, מה עשיתי, עכשיו גם X תרצה" (החברה שלי).

היה קטע שהוא עיצבן אותי ואז קמתי לכיוון שלו והוא התחיל לברוח לחדר אחר ולעשות סיבובים בבית ואני סוג של רדפתי אחריו קצת, ואז חזרתי לסלון והמתנתי בסבלנות, וכשהוא ראה את המבט שלי- הוא אמר שאני ממש מפחידה, ולא הבין איך אני נראית כזו חננה :)

אמרתי לו שמגיעה לו סטירה ושיקבל אותה כמו גבר, הוא אמר שלא ושאני אזהר ממנו, אמרתי לו שנראה אותו, ואז הוא פשוו הניף אותי באוויר כאילו אני תרנגולת (ואני ממש לא בחורה של 40 קילו). צעקתי עליו שיוריד אותי מיד והוא התחיל להסתובב כשאני באוויר ונהייתה לי סחרחורת והרגשתי כאילו עוד רגע אני מקיאה את נשמתי. הוא לא הקשיב לי, אז דפקתי לו ביס חזק ביד והוא הוריד אותי. ישבתי על הרצפה, חצי מעולפת, מרגישה שכל העולם מסתובב לי ואני עוד רגע מקיאה. הוא קצת דאג ועזר לי לקום ואני דידיתי לספה ונשכבתי עליה מתה.

חברה שלי הלכה בינתיים להביא קינוח והתרשמה בעצמה מאיך שהוא הרים אותי בכזו קלות.

הוא ישב בקצה של הספה, ליד הרגליים שלי.

"עכשיו אני צריכה פיצוי", אמרתי לו.

"איזה פיצוי?"

"לא יודעת. תפנק אותי"

ואז הוא פשוט הרים את אחת מכפות רגליי והתחיל לעסות אותה. זה היה בהתחלה כואב, אבל אחרי מספר הנחיות זה היה ממש נעים...

הסרתי את הגרביים והוא התחיל לעסות את השניה. התחלתי להתחרמן מזה. הוא התחיל לשחק לי באצבעות של כפות הרגליים ולהוציא לי קנאקיים וצעקתי עליו. חברה שלי באה עם יין וקינוח והסתכלה עליי בשוק.

"איך אני מכירה אותו שנה וחצי והוא בחיים לא עשה לי מסאז' בכפות רגליים, ואת מכירה אותו שעתיים ואת כבר משפיטה אותו ככה??"

התחלתי לצחוק. לו יצא חיוך ביישן כזה. היה משעשע מאוד.

"אז הנה, פתחתי לך פתח. תנצלי אותו...".

 

היא הלכה להביא כפיות ושאלתי אותו: "אז מה, יש לך פטיש לכפות רגליים?"

"מה? לא. אין לי משיכה לדברים מוזרים כאלה. אני ונילה לגמרי"

צחקתי. "אז מאיפה אתה יודע מה זה ונילה?"

הוא התחיל להחליף צבעים. "הכרתי פעם מישהי והיא רצתה לנסות כל מיני דברים וסירבתי ואז היא אמרה שאני ונילה והסבירה לי מה זה".

"אהה... טוב, נראה לי שאולי היא קצת טעתה...". אמרתי לו בקריצה.

חברה שלי בדיוק באה והתחילה לעשות סצינות קנאה.

קצת חשדתי שזה שהיא אמרה לי בתחילת הערב שהיא "אוהבת אותו כמו ידיד", אולי לא בדיוק נכון.

בחצות היא רצתה לרקוד או ללכת לפאב או קריוקי או משהו. הוא אמר שאני לא נראית כמו מישהי שבא לה ללכת לאנשהו.

אמרתי שהוא צודק.

היא ניסתה לשכנע אותי.

הוא אמר לה: "עזבי, לא יילך לך. היא גם ככה עושה מה שבא לה ואת לא תצליחי לשכנע אותה. היא יודעת מה היא רוצה", וחייך אליי.

"נכון, סוף סוף מישהו פה מבין... ואני באמת מרגישה זוועה. בקושי באתי לפה".

בסוף ראינו שם סרט ונתקעתי שם עד איזה 4 לפנות בוקר. 

 

גיליתי לפי ההערות שלו שהוא כבר יודע עליי לא מעט דברים, והסתבר שהוא נכנס לפייסבוק שלי וחפר שם קצת. זה היה מביך מאוד והרגיש לי לגמרי סטוקרי.

 

כשהיא החזירה אותי הביתה, היא שאלה אותי מה אני חושבת עליו ואמרתי שהוא חמוד ומצחיק והכל, ואם הגזמתי עם הפלירטוטים. היא אמרה שהיא יודעת שהוא פלרטטן, ואז הבנתי ממה שהיא אמרה שעדיין יש לה קצת רגשות אליו. ניסתה להבין אם הייתי זורמת אם הוא היה מציע לי, ואמרתי לה שלא כי הוא לא הטעם שלי והמשכתי להתעקש למרות השאלות. שהוא מאלה שהאישיות ומה שהם מקרינים כן מושכים, אבל לא מספיק בשביל סתם סקס. בדיעבד, חשבתי שהייתי צריכה להסביר גם שבגלל שהיא חברה שלי בחיים לא הייתי מתעסקת איתו...

 

הגעתי הביתה וחשבתי לעצמי כמה שאני צריכה סשן. עם אחד כזה טיזר, מעצבן, חמוד. מישהו לתזז אותו. ומישהו שסתם אפשר לשבת מול הטלביזיה ביחד והוא יעסה לי את כפות הרגליים סתם כי ביקשתי או כי בא לו לפנק. 

Phil Laak - בהחלט סיפור מגניב (:
גם אני עליתי על מישהי פעם שהיא השתמשה ב"ונילי" D:
לפני 8 שנים
פתוחה - לא יודעת כמה עליתי "עליו", אבל לפחות הוא יודע מה זה חחח
לפני 8 שנים
Marcus Wright​(אחר) - גם אני חפרתי לך בפייסבוק ... סתם .. חח
לפני 8 שנים
פתוחה - :)
לפני 8 שנים
ofer00 - אהבתי לקרא, יש משהוא כפי בלהיות שפוט של משהי בתנאי באמת שהיא לא מזלזלת בי... ואז זה ממש מהנה.
מאד כיף לקרא את הכתיבה שלך את ממש מכניסה את הקורא למתרחש בצורה עמוקה ומענינת נעים לקרא שאת פועלת מתוך טוב ושמחה ולא כעס ורצון תהשפיל
לפני 8 שנים
פתוחה - תודה :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י