בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחד, כאב וכנות

לפני חודשיים. 5 במרץ 2024 בשעה 13:25

1.      קודם כל נימוס! הודעות בסגנון "הי" "היי" "מה נשמע" וכו', כמובן ללא תוכן נוסף (חלילה! לא צריך לבלבל על ההתחלה) הן ה-דרך לתפוס את תשומת ליבה של השולטת המיועדת.
לא קיבלת תשובה? אל חשש! חזור על הפעולה פעמיים ביום במשך שבוע שבועיים. וזכור – 'חסימה' ו'חרמנית' לא סתם מתחילות באותה אות. תמיד אפשר להמשיך מפרופיל חדש.

 

2.      לאחר מכן, יגיע השלב לשאול אם אתה יכול להציג את עצמך. לענות 'כן / לא' לעשרות פניות זה תחביב ידוע של שולטות, אז יהיה נחמד מצידך לתת להן תעסוקה. זו שירותיות אמיתית.

 

3.      סימני פיסוק, אותיות איתן וניסוח מוקפד הם לחלשים. אתה הרי דומיננטי ביום וסמרטוט בין 14 ל-16. אין לך זמן להתעסק בזוטות כמו איות.

 

4.      חשוב לשקף לשולטת הפוטנציאלית שאינה מכירה אותך (עדיין) מה נוכחותה הווירטואלית עושה לך, כי הרי זה בוודאי בראש מעייניה. נסח משהו בסיגנון "קראתי את הפרופיל שלך והוקסמתי / הסתקרנתי / טיפטפתי" "את מרתקת אותי" ולמתקדמים – "סיקרנת".
הרי ברור שברגע שהשולטת תבין איך היא גורמת לך, אדם זר בכלוב, להרגיש, היא מיד תרוץ אליך בזרועות פתוחות ודילדו מתנפנף.

 

5.      שים לב שלא לפנות בצורה אישית אלא לעשות קופי-פייסט לאותה הודעה. הרי זה לא ריאלי לקרוא כל פרופיל ובלוג של עשרות / מאות השולטות שאתה רוצה לפנות אליהן, ומה אתה אם לא ריאליסט.
אם אתה ממש לא יכול להתאפק אתה יכול להוסיף את הכינוי של השולטת להודעה ולהחליף כל 10-15 פניות.

 

6.      ספר לשולטת בהקדם האפשרי על הרצונות והפנטזיות שלך, בפירוט גרפי. הרי היא כאן בשבילך. אה רגע...

 

7.      הקפד להעלות לפרופיל / בלוג / לשלוח מיד בתחילת ההתכתבות דיקפיק, כי הרי לשם מה התכנסנו?! זה ידגים את ההבנה העמוקה שלך בצורת החשיבה הנשית וכ-מ-ו-ב-ן יתן לך לגיטימציה לבקש ממנה לשלוח פוסי-פיק מיד אחכ. ווין-ווין.

 

8.      שמור על העירנות של השולטת ועל חיוניות השיחה ע"י סתירות ושקרים קטנים. פנה כנשלט מפרופיל של שולט. החלף מקצוע באמצע השיחה. כתוב פוסט על בלעדיות וקנאה ואז פנה לפוליאמורית. דברים כאלו.
במידה ותישאל על כך נצל את ההזדמנות למחמאה כנה על יכולתה של השולטת לקרוא, הוסף הערצה בסגנון "כשולט, כשראיתי את תמונת קיר הבטון עם המגדר 'אישה' בפרופיל שלך לא עמדתי בזה, הרגשתי צורך להתמסר מיידית" וספר על התהליך שאתה עובר.

 

9.      בשעה טובה עברתם לטלגרם, דיברתם קצת ולא הסתדר? מחק את כל השיחה ופנה אליה שוב אחרי מס' חודשים ב-12 בלילה בנימוס (ראה סעיף 1). פתית שלג ייחודי כמוך הרי בוודאי צרוב בזיכרונה לנצח.

בהצלחה!

עקר הבית​(נשלט) - צחקתי בקול
לפני חודשיים
זמן שליטה - שכחת את סעיף 10:
במידה ויש בפרופיל שלה סעיף זה או אחר שאומר שאיננה מעוניינת בפניות בגברים, התעלם ממנו לחלוטין, הרי ידוע שזה נועד להדליק אותך ולדרבן אותך לפנות.
גם במידה ובאמת התכוונה לזה, פנה בכל זאת, הרי איך היא לא תסתקרן כל כך לדעת מי הדמות המסתורית הפעם?! לחלופין ניתן להמציא בת זוג ולהציגך כחלק מזוג, אל תתרגש מהרגע שבו תצטרך להציג את זוגתך בדימיונית - השולטת כבר תיהיה שבויה בקסמך..

מקווה שלא נכנסתי לטריטוריה לא לי 😬😜
לפני חודשיים
scary​(שולטת) - בכיף. תרגישי חופשי
לפני חודשיים
shirazbar​(שולטת) - משעשע. דגש על סעיף 9 מי שמוחק התכתבות מחוק. וגם, פתיתי שלג נמסים בקיץ..
לפני חודשיים
Leaker​(נשלט) - "זרועות פתוחות ודילדו מתנפנף" 😂😂😂
לפני חודשיים
KINKI OZZY​(מתחלף) - זה אשכרה אמיתי הדברים האלה הזוי...
לפני חודשיים
Xbani​(אחר) - 10. שולטים בכלוב זה כזה.
בבית אני יראה לה זה:
* כשאני אומר לה להרים תרגלים היא מרימה!!!
-לשטוף תריצפה כמובן
לפני חודשיים
shirazbar​(שולטת) - רק בכלוב יש תופעה של גברים שנהיים צעירים בשנים בין הודעות. הודעה בשנת 2022 בן 54, בשנת 2023 הוא ירד ל 52 וכעת בשנת 2024 הוא מתחת לגיל 50!!
אני חושבת שצריך לשווק את הכלוב כתרופת פלא נגד זקנה.
לפני חודשיים
scary​(שולטת) - הם רק מנסים לשמור על הערנות שלך! ראי סעיף 8
לפני חודשיים
הכלבונת של reina​(נשלט) - אשמח לסייע בסעיפים נוספים...
סעיף 11- כשאתה עושה העתק הדבק מהמלכה יעל למלכה שרון, אנא השאר את השם יעל, כך היא תבין שהיא צריכה להילחם עליך.
12- תמיד תמיד חשוב להתחיל במשפט המחץ "הט כרמניט מעמי"? דיסלקציה היא תכונה מושכת...
13- אם היא מסרבת להבין את גודל השעה בפנייתך, ספר לה מה בדיוק אתה חושב על המקצוע של אמא שלה ותפרט בתיאורים גרפיים את כל הקללות בערבית שאתה יודע על אילן היוחסין שלה.... זה יעזור לה להתפקס.
14- אם אתה שולח דיק פיק, וודא שהתמונה מספיק מוגדלת, שעם זכוכית מגדלת יוכלו לראות משהו ולא... הזין שבתחת לא נחשב לשלך באופן פורמלי.
15- תמיד תבוא כ"שולת אחזר" ואז תפיל עצמך לרגליה, זה ימוסס לה את כל המגננות.
16- תקציב לה זמן, בתוך כמה זמן היא חייבת לענות לך ורצוי גם באיזה תנוחה להיות בשעת המענה.

שמחתי לעזור😜
לפני חודשיים
הכלבונת של reina​(נשלט) - 17- אם שלחת הודעה ולא הגיבה, שלחת שוב והיא שוב התעלמה... אות הוא כי היא בוחנת עד כמה תשקיע בה, תציף אותה ב70-80 הודעות רצופות, בכדי שהיא תראה מאמץ מצידך..
נ.ב. רצוי באיזור 3 בלילה, אז הכול רגוע והיא פשוט מחכה לך במיטה.
18. אם איכשהו הגעתם לטלגרם, סמן טריטוריה, שמור אותה באנשי קשר כ"הזונה המלכותית שלי בלבד!", יען יהודים חרמנים בני חרמנים יראו בMe ולא יאבו לגשת הלום...
19. אם קרה הבלתי ייאמן ואחרי שהיא עשתה טעות ונתנה לך טלגרם, היא גם הציעה לך דייט.... קח אותה לקופיקס ותציע לה ברוחב לב להתחלק חצי חצי למען שיוויון מגדרי (למרות שלכאורה היא היתה צריכה לשלם הכול על הזכות לפגוש בך.)
20. אם אחרי ההודעות הפתאטיות שלך, עברת את הסינון בכלוב ואת הטלגרם וגם הציעה לך דייט, זה אומר שאתה מספיק חמור בשביל לא להבין שכשאתה מגיע לדייט, יתברר לך שבברית קראו לה ....יוסי!
לפני חודשיים
Tom's desires - מבין לליבך הזמן הוא משאב יקר , אבל לדעתי כנות ומציאות זה רק אחד על אחד על כוס קפה ובלי דיסאפליין או חוקים ... רק ככה אפשר להכיר וגם אז התמונה ברשתית שאת רואה אצלך לגמרי שונה מאיך שהאדם השני רואה את עצמו
לפני חודשיים
Dominali​(שולטת) - כיף לך שפספסת את הסעיף המתבקש 10 -
אם שום דבר לא עובד לך - נסה להציע תשלום! כי מי לא אוהבת כסף?!...
לפני חודשיים
subtal​(נשלט) - תודה. אהבתי לקרוא את ההומור ההפוך שלך בפוסט הזה, וניכר שאת יכולה בקלות לשטות ולבלבל בעזרתו כמה מוחות גבריים.
וברצינות, הייתי רוצה לראות את הפוסט הזה נעוץ במגזין או במקום ראוי אחר באתר, עם כותרת ברורה (מפתה?).
לפני חודש
wido - 🤣🤣🤣🤣
לפני חודש
סדום - משעשע
לפני חודש
Swell - זה דווקא טקסט אישי משובח בעיני
אפילו שכותרות עצות לכלל,
כי דרכו אפשר קצת להכיר אותך.
ברמת התרומה הכללית לקוראים, במיוחד אהבתי שההפוך על הפוך בסעיפים מסוימים, הצליח להצחיק אותי כי התהפך לי בראש בעוד כמה גלגולים.
כמעט מצטער הבוקר שגיליתי את הפודקסט רק אתמול 😎
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י