ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחד, כאב וכנות

לפני חודש. 7 באפריל 2024 בשעה 20:46

אבל אני אנסה, בכז.
בשבוע האחרון, החיים שלי שגם ככה ברגיל בהיי וולטג', הצליחו להתעלות על עצמם.

זה התחיל בביקור של שארפי בראשון שעבר בבוקר, עם בושה בתנור וריבת משמשים.
כמובן שזה לא היה ביקור שהסתכם בבראנץ' תמים כשהוא ערום עם קולר, חלילה, אלא המשיך לפוט וורשיפ, אדג'ינג ומשחק כייפי בתחת הזנותי שלו, שגרם לו להרוס (ולנקות כמובן. עם הלשון) לא פחות מחמש (!) פעמים. אומנומנום 😊

ביום שני, נפגשנו שוב לסשן חגיגי במיוחד, בו התפננו בפעילויות האהובות עלינו – טיזינג עד אינץ' לפני מוות מוחי, אדג'ינג, סיביטי בצורות, אמצעים ועוצמות משתנות, עינויי פטמות, פוט פטיש, גולדן, פינגורים ועוד... כיד הדימיון הממש טובה עלי.

ביום שלישי – דייט בערב עם המהמם, אהובי הניצחי ובעליו של הזין המושלם ביקום הידוע! הוא מכיר אותי ככ טוב... לפעמים הוא נוגע באיזו נקודה ואני מתפוצצת לפני שאני בכלל מבינה מה קרה.

ביום רביעי, סשן בהפתעה בדקה ה-90 עם שארפי! הוא כזו זונה קטנה... רק מתבטלות לו תוכניות והוא רץ למלא את החלל שנוצר. עם הדילדו שלי.
והפעם, הדילדו בילה גם חלק מהזמן כשהוא מולבש עליו. כמה משפיל ומתסכל זה לזיין אותי בלי לזיין אותי?! לראות איך אני גומרת שום ושוב בלי להרגיש כלום...
אל דאגה, אחרי כמה זמן כזה לבשתי אני את הריתמה וזיינתי את התחת הזנותי שלו עד שהתעייפתי. ואני בכושר!
אל דאגה #2 – זה לא נגמר בזה כמובן. הוא עבר לרכב עלי. הייתי במצברוח ככ טוב שהרשתי לו לגמור!!! נדיבות נדירה מצידי. הוא כמעט מת.

בשישי אחהצ המהמם ואני הגנבנו "שנץ" מושלם בו ביליתי רוב הזמן עם מוח במצב מאגמה וכרית על הפנים, כדי שהילדים לא ישמעו את הצרחות.

במוצש, שפחונת אהובת ליבי באה לשלישיה בערב. איך אני אוהבת את השלישיות שלנו!!! אני והיא מתפקדות כמו מגבר אחת של השניה. זה יפיפה.
גם שם הסטרפאון כיכב, כשהמהמם עושה אן-דן-דינו על כל החורים שלה ואני מכאיבה, מלטפת, מזיינת וגומרת. לראות את הפנים שלה זורחות אלי, עם מבט מפוקס ומעורפל בו זמנית, בזמן שהיא רוכבת עלי והמהמם מאחוריה... וואו וואו וואו. הנה תמונה שהייתי רוצה למסגר. או לפחות לשמור בתיקיה מאובטחת במחשב.

והיום, ראשון שאחרי, הלכתי לקנות סנדלים עם שארפי.
אם מישהו חושב שלקנות דברים לשולטת זה ניצול ולא אקט בדסמי... זה רק כי הוא לא ראה את שארפי כורע ברך חנות אחרי חנות, חולץ לי מגפיים, גרביים, מסדר אותם בזהירות בצד, ונועל לי סנדלים מסוגים שונים עם מבט מובך ומהמם. היו שם שימוש והשפלה עסיסיים ככ שכמעט נזלתי על הריצפה.
מניחה שאם היה ממש קיץ והייתי מסתובבת כמו שאני אוהבת, שזה עם שמלה ובלי תחתונים, הייתי משאירה הוכחות נוזליות ומרשיעות לתענוג שלי.

יש דברים, כמו השבוע האחרון, שכמה שלא אקיף אותם במילים, זה עדיין יהיה רק קצה הקרחון.
יש חוויות שהן לא באמת מילוליות. ועדיין... כיף לנסות.

 

o.r(עבד מסור) - מטורף....איך אין לפחות תמונה מהסיבוב קניית נעליים בקניון..מתחנן :)
לפני 4 שבועות
אזוק מנטאלית​(נשלט) - מדהים..
לפני שבוע

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י