סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סגור.

לפני 12 שנים. 4 בנובמבר 2011 בשעה 9:12

אתמול בלילה, רגע לפני שהקאתי את נשמתי הארורה, התקשרה מלכה לשאול אם אני בסדר. מה לך ולדומית? את שואלת. זה די פשוט. לשולטות יש מנוי שמישהו פירגן להן, הרבה ביטחון עצמי ובכלל, מכ'פת לה לפנות אלי. אז ככה התחלנו לדבר. די מהר הבנו שזה אפלטוני, אבל מכ'פת לי. היא מגניבה.

אז היא שאלה אם אני בסדר ואני אמרתי שכן, פשוט שאני צריך נורא להקיא, והיא שאלה כמה פעמים שתיתי ככה השבוע ואני אמרתי שאני תכף חוזר כי אולי היא לא שמעה טוב אבל אני ממש צריך להקיא. היא התעלמה גם מזה ואמרה שצריך להפגש מתי שהוא כי לא נראה שיזיק לי כוס תה.

הרעיון הזה של כוס תה עם מלכה, הזכיר לי נורא את מלכת אנגליה. מה לובשים למפגש עם מלכת אנגליה? כשאתה הולך לרופא אתה קורא לו דוקטור, גם אם אתה מבוגר ממנו. זה עניין של נימוס ונימוס זה הכי חשוב. ככה גם עם מלכת אנגליה. גם אם אתה לא בריטי.

אז ברוח הנימוס חשבתי לבקש משהו. לבקש זה חשוב. מכ'פת לי לבקש, מקסימום, היא תגיד לא.

אפשר לבקש משהו? שאלתי. מה? היא אמרה. שנפגש לקפה, אבל שבחדר השני יהיה קשור מישהו. או משהי, מהרתי להוסיף. מה שנוח לך. אני לא צריך לדעת. באמת. פשוט חשבתי שזה יהיה מגניב אם בזמן שאנחנו שותים תה... רגע, לכמה זמן את יכולה לקשור מישהו?

'שלושה ימים'. היא ענתה.

אה.. אז אין בעיה, חשבתי לעצמי. אכפת לך שאם זאת בחורה, יהיה לה פלאג? 'ואם זה בחור?' היא שאלה. אם זה בחור, את יכולה לעשות מה שאת רוצה. 'יופי, כי אני יכולה..." אני לא חושב שזה בגלל מה שהיא סיפרה. אני מאשים את הויסקי, אבל בשלב הזה רצתי לחבק את האסלה.

מה מביאים למפגש עם מלכת אנגליה?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י