בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Con-Trust

דברים שבתחתו של עולם
לפני 16 שנים. 4 בנובמבר 2007 בשעה 17:06

2.

בהתחלה היא היתה מאוהבת ביד שלו. זה התחיל בפעם ההיא בשירותים, בדייט השני שלהם.
את הדייט הראשון הוא קבע בבית-קפה על-אף שהוא שונא בתי קפה. הדבר היחיד הטוב בהם הוא הסתמיות המטופשת שלהם, שאותה בדיוק רצה; הוא רצה למקד את כל תשומת ליבה בו, בהם, למנוע ממנה גירויים חיצוניים. הם דיברו קצת על העבר שלה ועוד פחות על שלו, הם צחקו ודיברו על גבולות ועל מילות בטחון והיה משהו קוסם בבירה ששתה בשעה כה מוקדמת של אחרי-הצהריים ובחופשיות בה החזיק את גופו אל מולה. היא שתתה קפה וניסתה, לשוא, להיראות חלשה. ככה היא היתה תופסת אותם: גורמת להם להרגיש חזקים לידה כי היא חלשה לידם, ומגחכת לעצמה מבלי שירגישו. והיא הייתה בטוחה שזה עבד, בטוחה שראתה איך החזה שלו מתנפח בכל פעם שהסבירה לו כמה היא נהנית שמכים או משפילים אותה, כמה היא לא יכולה לעמוד בפני גבר חזק שייקח אותה בכוח. אבל הוא סירב באלגנטיות לעלות אליה הביתה. הוא אפילו לא חיפש תירוץ, פשוט פלט "לא", נתן לה נשיקה עדינה על הלחי, הסתובב ונסע מבלי להעיף מבט נוסף. רק בבית, כשהחליפה לבגדים נוחים יותר, היא גילתה כמה היא רטובה. וכבר אז היא התחילה לשנוא אותו.

את הדייט השני הוא קבע בפאב. הוא בא לאסוף אותה בג'ינס וחולצה, היא לבשה שמלה אדומה שהדגישה את שיערה. אי-אפשר היה שלא לשים לב לניגודיות שעמדה בין חמש הדקות שהשקיע הוא לפני הפגישה לבין השעה וחצי שהשקיעה היא. כששאלה ענה לה שלא, לא תמיד הוא יוצא ככה לפאב.

כשמצאו את מקומם על הבאר והחלו משוחחים הוא דיבר אליה בשקט מכוון היטב. עם המוסיקה הרועשת שמסביב היא שמעה רק קצת יותר ממחצית דבריו. אבל משהו בעיניים שלו אמר הרבה יותר, ובצורה פשוטה בהרבה, מהמילים שאת מחציתם הבינה. הוא הפשיט אותה במבטיו באופן כמעט מילולי. הוא אפילו לא ניסה להסתיר את זה; בדיוק להפך. כשלא שמעה משהו ממה שאמר, למשל, היה מתקרב לאוזנה ובמקום לחזור על דבריו היה מרחרח אותה, מריח את צווארה תוך הסטה קלה אבל בוטה של השיער. הוא ריחרח בקול, ודווקא את זה היא שמעה היטב וברור מעל המוסיקה. היא היתה מדברת והוא היה מביט במחשופה, בוחן אותה היטב ואז יורד במבטו לבטן וממשיך לרגליים. היא ישבה ברגליים משוכלות עד שאמר לה פתאום, באמצע משפט שלה, לפשק אותן. היא הסתכלה בו במבט מזלזל, בחיוך מתגרה, ונשארה משוכלת. רק אחרי כמה דקות, כשאמר לה (הפעם באמצע משפט שלו) "עוד" והפנה מבטו לירכיה, שמה לב שרגליה מפושקות תחת הבאר הגבוה. אז היא פישקה עוד וניסתה להזכיר לעצמה שהוא לא רואה את החמימות שהרגישה בין רגליה. זה לא הצליח. הוא ראה היטב, הוא ראה דרכה כאילו חובש משקפי רנטגן מנטאליים.
כשהלך לשירותים ביקש ממנה להזמין לו כוס וויסקי וכוס קרח. לרוע מזלה היא לא שמעה ברור את שם הוויסקי שביקש (משהו עם שם סקוטי ארוך) והיא הרי לא מבינה כלום בוויסקי. היא בכלל אישה של יין. אבל הוא לא חזר על השם, והלך. היא הבינה שהוא בוחן אותה וביקשה תפריט. היא ידעה שאסור לה לאכזב אותו, שהיה בו משהו שונה, ונשכה את שפתיה כשהזמינה את זה שהיה נשמע לה הכי קרוב למה שחשבה שביקש. משום מה היא היתה בטוחה שטעתה אבל הוא לא אמר כלום, גם לא כששאלה אם הוא נהנה מהוויסקי שלו. במקום לענות אמר לה להכניס קוביית קרח אחת לפיה, ולמצוץ. "תמצצי," הוא אמר והיא פישקה עוד יותר את רגליה. את המשך השיחה היא ניהלה דרך הקרח שבפיה. הקוביה אלחשה את התחושה והמילים יצאו ממנה לא ברורות; אבל הוא הרי גם ככה בקושי הקשיב לה – רק המשיך לבחון אותה דרך הרנטגן. כשהדיבור שלה הפך ברור יותר והקוביה החלה מתנזלת ברובה הוא גרם לה במבט - ומבלי להפסיק את השיחה - להכניס אחת נוספת. את השלישית כבר הכניס לפיה בעצמו, לא לפני שהחזיק אותה מולה והשתהה כך שהקור מקפיא את שפתיה. היא לא האמינה שהיא עושה את זה על הבאר, מול כולם, אבל היא ינקה את הקוביה ברגע שקירב אותה מספיק. "תמצצי," והיא מצצה. השמלה מנעה ממנה לפשק עוד את רגליה אז היא שיכלה אותן שוב, במקום. הוא הסתכל בה סוגרת את רגליה מחוייך, ללא כעס. היא עשתה את זה כאילו בטעות, כאילו שכחה שאמר לה להשאר מפושקת ועכשיו חיכתה לתוכחה. היא רצתה לראות איך ירגיש לה לראות אותו כועס, רצתה שירטיב אותה בכעס שלו, שיגער בה על טעותה ויהיה מאוכזב, כי ידעה שזה מה שמרטיב אותה. היא צריכה אותם כועסים, היא אוהבת להיענש, אבל הוא רק חייך אליה. לא היה לה צל של ספק שהוא הבחין היטב במרדנות הקטנה שלה אבל הוא הצליח, איכשהו, לראות דרכה וחייך בלי טיפת כעס, בלי טיפת אכזבה. הוא לא שיחק את המשחק שלה, וזה גרם לה לשחק את המשחק שלו.
היא לא זכרה מתי היתה כל-כך רטובה אי-פעם בפאב, בדייט שני, והיא פחדה שהרטיבות תתפשט לשמלתה הצמודה. היא החליטה לא ללבוש יותר שמלות כשהיא איתו. ומצד שני, הוא גם ככה ראה דרכה.

נילי ונילי - רגע, אז מתי מגיע השלב שבו הוא נועץ בה מבט קשיח ובלתי חדיר ומפסיק למצמץ בעיניים?

ומה שיותר חשוב מזה- מתי מגיע הקטע שבו היא משפילה מבט ראשונה בפעם הראשונה בחייה, ומגלה לפתע ש(אל"ף)זה כנראה אומר שהיא סאבית אמיתית ו(בי"ת)זה כנראה מוסיף לו עוד שלושה סנטימטר לזין?



תשמע, חבוב, אם אתה מתחיל פה בקלישאות של כל דומיקול מתחיל, אני עוזבת.

לפני 16 שנים
JabberwockY​(שולט) - ראשית, יש סיבה שקלישאות הפכו לקלישאות. פנטזיית אונס למשל היא הקלישאה הישנה ביותר בשוק ואני בטוח שזה לא הוריד את רמת הרטיבות שהיא מצליחה לעורר גם אצל הנשים המודרניות ביותר.

שנית, אני לא יודע מה זה סאבית אמיתית.

שלישית, קיבלתי את דברייך; לא כתבתי הרבה זמן ויש עוד קצת שמאלץ לנער, כנראה.

רביעית, מפתיע ככל שזה ישמע, אני לא כותב בשבילך. אבל נחמד לי שאת קוראת, אז תרגישי חופשי להשאר. איש לא יזקוף את זה לרעתך.

וחמישית ואחרונה, ככה הקשר שלהם מתחיל. זה הדייט השני ושניהם עדיין קלישאתיים (וזה, כאמור, עובד להם יופי בינתיים). נראה מה יהיה בהמשך.
לפני 16 שנים
Cynthia - ממתי אישה שאוהבת להשלט ומשתמשת בזה ככוח כדי להכניע גברים היא קלישאה? :-) את זה דווקא עוד לא ראיתי הרבה בכתב.

בכל מקרה, נחמד לקבל עוד סיפור בהמשכים ממך JW. תודה על הפירסום הנוכחי וגם על הקודם שהיה מאלף. לכל אחד מותר קצת שמאלץ לפעמים.

לפני 16 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - לא יודעת, לי זה דווקא עשה את זה. אבל גם "חלף עם הרוח" עושה לי את זה והמבטים הקשוחים של ג'ון ווין.

קלאסי. תמשיך בדיוק ככה.
לפני 16 שנים
היילני - הייתי מרימה איתך כוס וויסקי, למרות שאני אישה של קפה.
לפני 16 שנים
כנעניה​(לא בעסק) - אוחחח...
כזה בדיוק...
לפני 16 שנים
flashback{ג"ו} - .....
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י