בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אמנציפציה

שחרור הוא תהליך. זוהי הדרך שלי אל הדומית שבי.
לפני 13 שנים. 24 באפריל 2011 בשעה 16:47

הדום כועס. אני רואה את זה ונהנית. אני מתגרה מרעיון של לראות גבר שולט בגבר אחר (בתוכי אני חושבת, זה משפיל את שניהם). אני מורה לסאטין לשבת לרגלי, מודעת היטב לישבנו החשוף על הרצפה הקרה, אבל אני מתירה לו לחכך את לחיו ברגלי כשהוא יושב לידה, מלטפת את ראשו והוא נרגע.

הדום רוצה להעניש את הסאב שלו באופן דרמטי במיוחד. הוא מתכנן על עונש כואב ומשפיל גם יחד, והוא מעצב את הסלון שלי כבמה לסשן שלו. אני נהנית לדעת, שהעונש הזה בא על הסאב שלו - בגללי. כי לא הצליח לשרת אותי כהלכה. אני נהנית מהמחשבה שאני עומדת לראות אותו סובל. אני רוצה שסאטין יחשוש. אני נותנת לסאטין להבין, כי אם תהיה לי סיבה, יתכן ואעניש אותו באופן דומה. או - גרוע יותר מבחינתו - אניח לדום להעניש אותו עבורי. אני מתרווחת.

הסאב עומד עירום, לצווארו הקולר ההדוק-מדי והרצועה הקצרה משתלשלת על גבו. הדום מאלץ אותו להתכופף כך שידיו מונחות על שולחן-הקפה. הוא סוטר על ישבנו החשוף כמה פעמים ברציפות, חזק. הסאב מורגל בכאב הזה, ואינו מתכווץ. אבל סאטין נחרד מעט. הדום ממשיך לסטור לסאב שלו בתחת, ופניו אט אט מתכרכמות, אני רואה את פיו נפתח לגניחה שרק מגבירה את עוצמת חבטותיו של הדום. הדום מסובב את הסאב שלו בגבו אלי: אני רואה את ישבנו המאדים. אני מסמנת לסאטין שידליק את האור. בלי כסות החשיכה, קשה לסאב עוד יותר. אבל לי קל יותר להתרשם ממה שקורה לו. לדום, מסתבר, יש ארסנל קטן בתיק, והוא חובט בסאב שלו בהתחלה בידיו החשופות, אחר כך בקיין, ולבסוף בשוט-זנבות. הסאב נאנק, מתפתל וגונח. קל לראות שהזין שלו עומד, עומד מאוד, וממשיך ומתרומם ככל שההצלפות נמשכות. אני מעיפה מבט בסאטין ובזין הכלוא והמבוייש שלו. אני מצביעה על הזין של הסאב, וסאטין נרתע, אבל מתרומם על ברכיו ומתקרב אל הסאב. הוא נוגע בזין שלו ביד מהססת ומלטף אותו. הדום ממשיך להכות בסאב שלו, וסאטין נרתע וחושש - הוא לא אוהב כאב, ושוט-הזנבות מצליף קרוב מאוד אליו, קרוב מדי, מסכן אותו בהצלפה תועה. וכשהוא אוחז בזין של הסאב - לא מעז להניע את ידו - הגניחות של הסאב הופכות מתעתעות, האם הן של כאב או של הנאה?

כשהדום מסתכל אלי, אני מניחה לו להבחין במורת-רוחי. נכון, הוא מעניש את הסאב שלו, אבל מה הטעם אם כל העניין גורם לו הנאה. אני לוגמת מהיין ומפגינה את השעמום שלי, ושלושת הגברים המתוסכלים ערוכים מולי כמו תמונה: הדום והשוט בידו, הסאב העירום כפוף מעל השולחן, סאטין שלי לרגליו, כבול בחגורת הצניעות, ומחזיק את הזין שלו בהיסוס. עד התבזות, זה מה שאני רוצה. "ונקלה... לעיניך". עד שהוא יתבזה מולי. [http://www.mechon-mamre.org/i/t/t0525.htm=url]יותר מארבעים מלקות.[/url] הדום מבין, והוא מתחיל לערוך את הטקס מחדש. סאטין לא עד הסוף מוצא את מקומו, ואני משחררת אותו מהסרבול שלו ומאפשרת לו לשוב ולשבת לרגלי. סמוק, הוא יודע שאיני מרוצה. אך אני מרגישה שהחוויה של לגעת בזין של גבר אחר, ואפילו סאב כמוהו, אם כי סאב משוחרר - החוויה הזו היתה קשה עבורו, ואני מניחה לו להרגע מעט.

הדום עורך טקס חדש אך מבקש רשות עבור הסאב שלו, להיות בעיניים קשורות. אור-החשמל העז מפריע לשניהם, והדום רוצה להקל מעט על העבד שלו. אני לא מסכימה, אבל מורה לסאטין לעמעם שוב את המנורה. הרצועה של הסאב נקשרת לעמוד מאחוריו, והוא עירום על ברכיו. הדום מצליף שוב בישבנו, ואני רואה את הזין שלו מתרומם. שוב. הדום נעמד מאחורי הסאב שלו, ושולף תער דק, מחוטא, חד מאוד. אני שולחת מיד את סאטין קדימה, להתבונן מקרוב - יודעת כמה הוא מפחד ממראה סכינים ומדם. הדום מניח יד בטוחה על הגב של הסאב שלו, וחותך בבשר שלוש שריטות דקות, כמעט בלתי נראות. אך כעבור שניה פורץ מהן זרם דק ועקבי של דם, שניגר במורד גבו. אני רואה את הסאב שלו מזדעזע, עיניו עצומות בחוזקה. אני מסמנת לדום בזעף, והוא מורה לסאב שלו לפקוח עיניו. עיניו מלאות דמעות בלתי-רצוניות של כאב, והזין שלו הולך ומתכווץ. אני מרוצה. סאטין רועד, מבקש רשות לחזור לשבת לידי, ואני לא מרשה. אני רוצה שיראה טוב ומקרוב את כל הפרטים. הוא יודע שכשנהיה לבד, יצטרך לתאר לי את המראה המגרה הזה שוב ושוב בזמן שיאונן לי.

שלושת החתכים המקבילים, המדממים, נעים עם רטט גבו של הסאב. הדום מניח את התער שלו על מזנון הסלון. הוא מוציא מהתיק שלו פלאג, ובלי כל מילת-אזהרה תוקע אותו בתחחת של הסאב שלו. הסאב פולט נאקה וגבו מתקמר. אני שמחה לרגע, ואז מבחינה שוב שהזין שלו מזדקר אט-אט. גם הדום רואה זאת, וסוטר לסאב שלו בביצים. הוא מתכווץ מכאב, וסאטין יחד איתו. גבו נשטף בדם, הפלאג תקוע בפי-הטבעת שלו, והביצים שלו רוטטות, דואבות. הזין שלו, להנאתי, קטן שוב. הדום שופך מכוס היין שלו על החתכים בגבו של הסאב, וצריבת האלכוהול מביאה לו כאב מחודש. הוא שולף אלכוהול לחיטוי מתיקו, מספיג צמר גפן ומתכונן לנקות את הסאב שלו. אני אוסרת עליו; אני מורה לו לתת את חומרי-החיטוי לסאטין. סאטין, מזועזע ונוקשה, מעביר את הצמר גפן הרטוב על גבו של הסאב. אני רואה את התנועה בחלציו, את התנועה שאומרת שהזין שלו רוצה להתרומם אך לא יכול. אני מרשה לך להנות עכשיו, אני אומרת. סאטין משפיל מבט, יודע שגם כשהזין שלו כלוא בחגורת הצניעות הוא חשוף, ואני יודעת בדיוק מתי הוא מגורה וממה. הוא מעביר את צמר הגפן על גבו של הסאב, ובכל פעם שהצמר גפן האלכוהולי נוגע באחד החתכים, הסאב מזדעזע בכאב והזין שלו נשמט.

פולו - נהדר!!! איך פיספסתי את הבלוג שלך!
לפני 13 שנים
שש​(שולטת) - ברוך הבא
לפני 13 שנים
Mary Jane - אהבתי. בייחוד את היחס לסאטין.
כיף להיחשף לנשים דומיננטיות ורהוטות.
לפני 13 שנים
שש​(שולטת) - תודה רבה :)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י