שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 15 שנים. 28 בספטמבר 2008 בשעה 14:55

אני מודה שלא חשבתי שזה ייקח לי כל כך הרבה זמן למצוא את המחליפה שלך. זה בדרך כלל בא לי בקלות. אני פשוט מפעיל את הקסמים שלי, ויש לי הרבה כאלה כשאני באמת רוצה, וזה פשוט קורה. אבל הפעם, הבור שהותרת אחרייך עמוק מדי. לא. אני לא נושם את העבר. אני כבר לא שם. המשכתי הלאה. הרי הבטחתי לך שנשאר חברים טובים. אבל כל פעם שבחנתי לך מחליפה מצאתי משהי אחרת שלא מתקרבת אפילו לקצה התלתל שלך. אפילו לא לקצה. לא באופי ובטח שלא ביופי. השארת סטנדרטים גבוהים. אין לי ספק בכלל. והן לא מתקרבות אלייך גם אם יעמדו על קצות אצבעותיהן וישתדלו. לא מחפש מחליפה לשעה. כאלה יש בהמונים. אבל היא תבוא, המחליפה שלך, אין לי ספק בכלל. ברגעים אלו ממש היא עומדת בפתח. אני יודע. מחכה שאגש אליה, שאטול את ידה. אבל אני עקשן. פרד. לא מתפשר. היא אולי לא תהיה דומה אבל היא תשתווה. אני מבטיח. בטח שלעצמי. היא תיגע בתלתל שלך.

VELVET - שנה נפלאה לך ננה
יש לך את הקסם למשוך את מי שרק תרצה
צ'ארם הוא שמך השני:)
אתה יודע היטב מה רוצה לכן מחכה למתאימה לא כי לא נותן את הצ'אנס
ו... היא לא חייבת לגעת בתלתל :) היא פשוט תהיה מי שהיא בלי השוואה או נסיון לכך
מילותיך כה יפות... גדולה זו היכולת להתבונן אל העבר עם חיוך ולנשום את אותן ניחוחות מבושמים
דברים טובים לנצח ילוו אותנו ולא חשוב הזמן שחלף, הם תמיד ישארו איתנו יפים כשהיו ואליהם יתווספו טעימות חדשות ולא פחות טעימות;)
...כל עוד ניתן להם להגיע
ואתה ללא ספק תיתן להם להגיע אליך
מואה
לפני 15 שנים
מתוק ומרושע - ועל זה נאמר כל המוסיף- גורע!

שנה נפלאה גם לך בובת חרסינה :-)

מואה
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י