צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 15 שנים. 30 בספטמבר 2008 בשעה 9:46

גופה של האישה מלא סימנים ואיתותים. נתברכו בנות המין היפה בשפה עשירה של גוף מחזר ומפתה, מגרה ומעורר. די לה לאישה שתחשוק בגבר על מנת שכל דמותה תביע אומר. מגוון סימנים והכול בלי לומר אפילו מילה אחת ישירה. גוף שלם שמדבר ללא הפסק, חי את הרגע, נושם את התשוקה, מקרין את השקיקה. לעומתן, הגברים כמעט אילמים בשפת גופם.

אישה מחזרת תביט במבט אלכסוני ולוכד, תמקד את מבטה או לחילופין תשפיל אותו במבט נכנע. תלטף את שיערה, תסיטהו מצד לצד, תחשוף את צווארה. תשלב רגליה לסירוגין בתנועה איטית המאפשרת הצצה חטופה אל עבר ירכיה. תלטף את ירכיה, תלטף גם כוס משקה אם צריך, מלמעלה עד למטה, בתנועה עדינה המזכירה אקט ארוטי. תעביר ידה על חזה, תזדקף קומתה תבליט שדיה, תסמן גווה. תלקק/תינק אצבעה, עטה או קשית שתייתה. תכניס קווצת שיער בין שפתיה. תלחלח שפתיה המזמינות נשיקה. תשמוט כתפייתה, תחשוף כתפה. תציג את פנים כף ידה. תדגיש בהליכתה תנועת ירכיים. תעמוד בפישוק קל תוך העברת משקל גופה על רגל אחת, תבליט מותנה, תתפאר באגנה. תשלוף עקבה מתוך נעלה ותותיר אך נעל התלויה על בלימת אצבעות, תנענע רגליה קדימה ואחורה...

גוף מלא סימנים ואיתותים, כמו ספר פתוח המבקש שיקראו בו. כל מה שצריך זה רק להתבונן. הכול כתוב בשפת הגוף. לא, אין צורך בתרגום.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י