צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 15 שנים. 3 באוקטובר 2008 בשעה 7:35

אלכוהול מתערבב בדם, נשפך האגו, מתערבב בנשים. עיניים מתערבבות בעיניים, מתערבבות בשפתיים, נשטפות בידיים, מתערבבות בשיער, מתערבבות בגוף. אודם נמרח על פנים, נמרח על צוואר, נשטף בשדיים. שדיים נמחצות בידיים, נמחצות אל גוף. גוף נצמד אל גוף, מתערבב בבשר. רגליים פשוקות מול רגליים חודרות. מנגינת הגוף לא תיפסק היא רק תמשיך במקומות אחרים. שיר הבשר, מחול הגוף, המנון הטבע, תענוגות הרגע, יין התשוקה, שיכרון החושים.

ניקול בעקבגבוה​(שולטת) - בוקר טוב להוא מהקומה השלישית.
האסוציאציה הראשונה שעלתה בי מתוך קריאת הטקסט -שירה של יהודית רביץ דרך המשי.
אני מספחת אליי את זכויות היוצרים,אעשה בו שימוש.
שנה טובה!
השכן נאה בעיניי,אשאר.
לפני 15 שנים
מתוק ומרושע - על מנת לעמוד על הקשר האסוציאטיבי שהעמדת אצתי רצתי לי לגוגל (סתם כולה לחצתי על שני קליקים:-), וכן אני מכיר את השיר הנ"ל...לומר שהוא זה שהבהב במוחי בעת כתיבת שורות ספורות אלו יהיה חטא לאמת...אם כי מי יודע אולי באיזושהי דרך תת קרקעית בלתי מודעת...

ככה שאיני רואה איך זכויות היוצר מופקעות מידי בעליו אם כי את רשאית לעשות שימוש ברעיונות העולים בבלוג. למירב הבנתי, פיתוח, השחזה ושכלול הם מנת חלקה של הדיאלקטיקה גם כשאינה ישירה אלא עקיפה.

שנה טובה ומתוקה!!
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י