צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 15 שנים. 28 בנובמבר 2008 בשעה 17:07

דקה אחת לפני שהיום מסתיים, משהו בי זע חסר מנוח, מטפס מהקרביים, כובש את הלב הפועם, נועץ דגל, מסמן טריטוריה, מלטף את האגו, ונח, ומתהפך, ובועט, ומנפץ את הראי, שם גרים השדים המתרוצצים ללא הרף, השוכנים בין פני הים למצולותיו.

דקה אחת אחרי שהלילה מתחיל, שם זזתי, התלבשתי בעירום, אז שתקתי, באש בערתי, עלה בלהבות דמיוני, על גחלים לוהטים בישלתי חלומי, בסופה לוחשת ליביתי יצריי, הפכתי ערפל ליום בהיר, כיליתי זעמי באבנים מתגלגלות, אז למדתי שלא הבנתי.

בדקה אחת הכול נגמר, ובדקה אחת הכול מתחיל. על חודה של נקודה, על גרגרו של חול, על פעימת לב, על נשימת החי. בזמן לא זמן, ביום ללא לילה, בלילה ללא כוכב, בענן ללא גשם, ברגע של רעש, בתמונה ללא קיר, בדמויות ללא אופי, בחלום ללא זיעה, באהבה.

זרה מוכרת - מתוך כל המקטע הזה
מה שאני לוקחת עמי זה את הביטוי המקסים - "התלבשתי בעירום"

תודה
לפני 15 שנים
מתוק ומרושע - אין כמו הלבוש הטבעי שלנו, נקי מהשפעות חברתיות, חף ממעמדים כלכליים, טהור בתחושה הפנימית כמו תינוק שאך נשק לאוויר העולם...

תודה לך זרה :-)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י