צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 15 שנים. 23 בינואר 2009 בשעה 16:02

חלומות בטעם שוקולד, מתערבבים בשמיכות בניחוח וניל, בריח הבושם שהתבשמת בו לכבודי, שייוותר גם שעות אחרי שתלכי, נאחז באוויר מבקש להזכיר נוכחותך. אחרי לילה שם טיילתי בין חדרייך, בין פרוזדור לטרקלין, בין אהבה לתאווה, עוד כמה תמונות נוספו לארכיון הזיכרונות, כתובים על ספר דברי ימי הימים, חקוקים בספר הבשר.

חלומות בריח הקינמון, נמהלים בשפתיים בטעם דבש, נמזגים לכוס יין אדום יבש, נשטפים במרוץ נגד השעון המאיים להשיבנו לשגרת המציאות הקיומית. אחרי לילה שם נלכדתי בינות לקורים, שטווית במלאכת מחשבת, שתי וערב, מקיר דרך ריצפה עלי תיקרה, עוד כמה מילים נארגו בשיר האהבה, קלועים בזמר החיים, שלובים במזמור.

בחלום טעמתי, בחיזיון הרחתי, בדמיון מיששתי. ראיתי את הקול, הולך ומתגבר, ממלא חדר ועולם, ממלא אותי עד אפס מקום, עד לא נותר בי כוח, רק חיוך קטנטן, מסופק, מעונג, מקשט את פניי, בגומת החן של החיים. חרב התאווה הושבה לנדנה, זהו זמן הכינורות הדביקים, זוהי שעתם היפה של הפעימות הקצובות, שרצה הגורל וזכיתי להן.

אלילה בעליל - כתוב כל כך יפה...

}{
לפני 15 שנים
מתוק ומרושע - טנקס }{

שבת של קסם!

;-)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י