צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בשרות הוד מעלתה!

החיים מנקודת מבט של קוקהולד.
לכתוב בלוג זה מחייב...

כל הפרסומים בבלוג הינם אמיתיים וכהוויתם! למעט פרטים מזהים...
לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 19:44

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- April 6, 2009 השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:
http://tomc.hebrew-site.com/2009/04/page/3/
=========================================================

די הרבה זמן אני מתלבט אם לעלות כאן חוויה קוקהולדית מביכה ומשפילה שחוויתי לפני זמן לא רב.
היות וכולנו או יותר נכון מרביתנו “נחשפים” כאם לפעמים ומשתפים בחוויות האישיות והאינטימיות שלנו, חככתי בדעתי והחלטתי לשתף. יש לציין שהפוסט שבו תומר מספר “שהתחיל מסיפורים של אחרים” תמך בנכונות שלי לשתף.
מידי פעם אני מתיישב מול המחשב ומשוטט בשני אתרים מאוד מוכרים בתחום חילופי הזוגות, ומחפש צלע שלישית גברית, עבור זוגתי הוד מעלתה המלכה. מישהו שיהיה בטווח גילאים מתאים, לא צעיר מידי, לא מבוגר מידי, שיראה גברי מאוד, רצוי שרירי, גבוה, לא שעיר במיוחד(רצוי חלק), ובעל נתון מרשים בין הרגליים. ועם הוא דו מיני אקטיבי, אז הרווח כאן כפול…
עצם ההתעסקות, החיפוש, הסינון ,הבחירה והידיעה שאני מחפש גבר שיבוא יענג, יפנק ויזיין את זוגתי הוד מעלתה המלכה, כבר מעוררים בי ריגוש רב. אם אותו גבר מתחבר גם למקום של השפלה ומשתף פעולה עם זוגתי הוד מעלתה המלכה, אזי המטרה הושגה בשלמותה.
התחלתי במהלך החיפושים שיש לציין שזו עבודה סיזיפית כשלעצמה, הרבה מתחזים, קרציות ושאר ירקות. הפעלתי את החיפוש המתקדם, הזנתי את מרבית הנתונים הדרושים, הפעלתי סינון לנתונים מיותרים(גיל, משקל, מראה וכד’) והתחלתי לסרוק את הכרטיסים שהופיעו.
נער הייתי וגם “זקנתי” בתחום החיפוש ובעיקר הסינון. אני יודע היטב ובדיוק רב יחסית את מי “לנפנף” ואת מי צריך לבדוק/לבחון התאמה- לעלות לשלב הבא…
לאחר זמן לא מבוטל באיתור וסינון, עליתי על כרטיס שרק מהתמונות של בעל הכרטיס התחלתי להזיע ולהריץ פנטזיות. בחור שחום, גבוה חטוב וחלק לגמרי, בסביבות גיל ה- 38, שרירי ובעל איבר אלוהי, פשוט ענקקקק. לא האמנתי שהכרטיס הזה אמיתי, שהתמונות אכן זה הוא. לשמחתי הוא היה On Line , והתחלנו לצ’וטט. סיפר על עצמו, סיפרתי לו על עצמנו ובעיקר מה אנחנו מחפשים(גם לנו יש כרטיס פעיל עם תמונות).
מיד הרגשתי שהבחור הזה מתחבר חזק למה שאנחנו מחפשים ומצפים. בדר”כ אני קודם כל משוחח אם הבחור, מנסה לבדוק מה “הראש שלו” ורק אח”כ אני מספר לו מה בעצם אנחנו מחפשים, כדי שלא ינסה לספר לנו דברים רק כדי שימצאו חן בעניינו.
נתתי לו את מס’ הטלפון שלנו, עברנו לשיחה טלפונית, שבה אפשר גם להתרשם מהאיכות והסגנון של הבן אדם(עוסק בתחום מקצוע חופשי נחשב). ואכן הייתה שיחה טובה מאוד ודי היה ברור שזה זה.
קבענו לאותו יום בערב, אם זיכרוני אינו מטעה אותי אז זה היה מוצ”ש, הבחור מתגורר במרחק של כשעתיים נסיעה, ולמרות המרחק הביע רצון חזק להגיע.
הדליקה אותו המחשבה שהוא יחגוג עם זוגתי, יזיין אותה, ואני הושפל ע”י שניהם ואשרת אותם.
קבענו למוצ”ש בסביבות השעה 21:00, כאשר במהלך כל הנסיעה אלינו הוא מתכתב איתי בס.מ.סים ומוביל את זה לכיוונים הרצויים. כנראה שרצה לבחון עד כמה זה רציני ואמיתי החלק שלי במשולש… כמובן ששיתפתי איתו פעולה ויתרה מכך, יצרתי “טיזינגים” כדי לגרות אותו יותר לבצע אקטים משפילים כלפיי עם זוגתי.
הבית הוכן, התאורה הותאמה, נרות דלקו בכל פינה, קטורת ריחנית, מיטה ערוכה ומוכנה, יין, כיבוד קל ולבוש חושפני תואם שזוגתי הוד מעלתה המלכה דאגה ללבוש. הדגש הוא על חולצה שחורה, שחסר בה יותר בד מימה שיש בה, ללא חזייה שחושף את שדיה כמעט הכל, רק לשלוף ולהוציא, בלי מאמץ…
הבחור הגיע, באיחור קל של כ- 15 דקות, פתחתי לו את דלת הבית, אכן במראה ראשון עמד בכל הציפיות ותאם היטב את התמונות שהציג בכרטיסו באתר. רגע מבוכה ראשוני מצידו, שמיד התפוגג, אנחנו יודעים להפיג מתח וליצור אוירה נינוחה ונעימה. זוגתי ניגשה אליו, נשקה על שפתיו הכרות קצרה והתיישבנו בסלון, שיחה קצרה על אה ודה בשביל לשבור מתח. מזגנו יין אדום, או יותר נכון מזגתי להם יין אדום ואח”כ גם לי, עשינו לחיים.. דיברנו עוד קצת כאשר ברקע מוזיקה נעימה, כמו כל הגברים לרב מוצאים איכשהו לדבר על הצבא. גילנו שאנו עוסקים במשהו דומה מאוד ולא שיגרתי בצבא רק ביחידות שונות. זוגתי בדרך כלל דואגת להחזיר את השיחות למקום הנכון לפני שתגלוש למקומות משעממים… אני כרגיל מתרוצץ ומגיש, מוודא שתמיד כוסות היין מלאות.
ואז זוגתי הציע לעבור לחדר, הבחור התחיל להתפשט, חושף גוף מדהים, זוגתי הורתה לי להתפשט ולשבת על הכסא לצד המיטה, כיסתה את עניי, קשרה את ידי מאחורי משענת הכיסא, ורגלי לרגלי הכיסא ואז החלה להתעלס איתו ולהפשיטו ולהתפשט בעצמה כל זאת בזמן שאני קשור ולא רואה. תוך כדי זוגתי משמיעה אמירות כמו ” חבל שאת לא רואה איזה זין יש לו… אולי ניתן לך עוד מעט להרגיש… ” וממשיכה להתעסק עימו, לפי הקולות זה היה התנשקות רטובה מאוד וירידה למציצה.
אחרי כמה דקות של התעסקות בניהם כאשר אני יושב חסר יכולת תזוזה ותגובה, זוגתי מורה לי לפתוח את הפה, אני פותח את הפה ומרגיש את הכיפה הגדולה של הזין שלו בפה שלי, ומוציא אות בחזרה לקול צחוקם. תוך כדי הם מקניטים אותי שניהם בכל מיני אמירות משפילות, על גודל הזין, על מה שהם הולכים לעשות, ואף נשאלתי כל מיני שאלות שתשובותיהם משפילות. איך שלא תענה תצא לא טוב… וכל פעם שעניתי קבלתי סטירה עם הזין בלחי ולעל השפתיים.
אחרי מס’ רגעים כאלו, הכניס לי את הזין לפה חזק תוך כדי זה שהוא מזיין אותי בפה ולמעשה מגיע לגרון וחונק אותי עם הזין… וזה היה זין כמו בסרטים הכחולים, כהכנה לקראת הזיון שלו עם זוגתי הוד מעלתה המלכה.
תוך כדי הכיסוי של העניים ירד, ואי אפשר היה לפספס את המימדים והמראה של הבחור.
הם עברו למיטה, כאשר אני ממשיך להישאר באותה פוזה של ישיבה קשור לכסא, הזין עומד לי בטירוף ובתחושה שעומד לקרוע את העור שמעליו, הוא וזוגתי החלו להשתולל כאילו אין מחר… סקס חזק, בתנוחות שונות ומשונות, הבחור יודע את העבודה, זה לא מהמקרים שאפשר לומר ש”אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים…” סקס שנמשך זמן רב, באיזה שהוא שלב(כבר לא זוכר מתי ואיך) הותרתי מהכסא, הצטרפתי לתנוחה והסיטואציה שזוגתי הוד מעלתה המלכה הכי אוהבת כשהיא על ארבע, אני מתחתיה(תנוחה 69) והוא נכנס מאחורה(לא אנאלי) ותוך כדי אני מלקק לה את הדגדגן ולו את הזין. במצב הזה היא מגיעה לרמות אורגזמה מטורפות, השפרצות שאח”כ אני לא יכול לפתוח את העניים מרוב רטיבות, תוך כדי היא משחקת לי בקצה של הזין עם הלשון והיד ולא מאפשרת לי לגמור בכוונה. אני מלקק לה את הרטיבות והוא גמר לי בפה ועל הפנים… זה תחושה של השפלה, גירוי וריגוש שחבל”ז. המפגש הסתיים בפורקן מלא של שניהם, והשארה שלי ללא פורקן זמן רב אחרי שהלך.
אכן הבחור לא אכזב!!!
לימים נפגשנו יחד בשירות מילואים בהשתלמות כאשר היינו חמישה ימים ביחד ישובים זה ליד זה, התחושה הראשונית הייתה מבוכה לשנינו, שנינו יודעים משהו שאף אחד מהחברים למילואים האחרים לא יכול לתאר לעצמו, הוא יודע בדיוק מה קורה אצלי בבית, זיין את הבת זוג שלי ועכשיו אנחנו עוסקים בענייני צבא ואכן מדובר כאן בלא מעט השפלה. לפני ימים אחדים נפגשנו שוב במהלך המילואים וחלקנו את זמנינו ביחד ואף לא מילה אחת בנושא. מאז המילואים הוא מרגיש לא נח, ודווקא אני משום מה הצלחתי להדחיק ואף ניסיתי ליזום שוב, אבל להערכתי זה כבר לא יכול לקרות שוב.
אכן לא קלה היא, לא קלה דרכנו…

[b]

גבירה ועבד - אין ספק שאתם יודעים להנות.
מזכיר לנו שבאחת המסיבות פגשתי מישהו מהאוניברסיטה - המבוכה הרבה התחלפה בתדהמה(שלו) כשהבין שאני נשלט ולא שולט-ההיפך הגמור ממה שהוא הכיר מהיומיום. דיי היזדהתי עם התחושות שלך.

אתם יודעים שאנחנו א ו ה ב י ם אתכם מאוד!!!!!!!
ד"ש חם לגבירתך המהממת, אנחנו מאוד מתגעגעים!!!
לפני 14 שנים
תחת השמש​(נשלט) - עולם קטן, איך ועם מי שלא נפגשים פתאום נסגרים מעגלים מהמקומות ובמקומות ההכי לא צפויים.

אהבתינו הדדית! מתגעגעים?! יש לכם הזדמנות להוכיח את זה...
לפני 14 שנים
שולט חיפאי​(שולט){אתה עם גרב} - דיברנו במסנגר
תשמע ענק קראתי בשקיקה חזק ואמץ
לפני 13 שנים
תחת השמש​(נשלט) - תקרא גם את האחרות, שבת עם ירון וכו'... תהנה לא פחות. וכאמור הכל אמיתי!!!
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י