בשרות הוד מעלתה!
ארכיון
- 25 באפר׳ 2010, 20:08 • "על אדונים ומשרתים" - בגירסת הגבירות...
- 6 באפר׳ 2010, 16:26 • הפער שבין דמיון למציאות... (פוסט משותף).
- 28 במרץ 2010, 19:08 • שבת המלכה!
- 28 במרץ 2010, 19:05 • פגישה עם ירון
- 28 במרץ 2010, 18:54 • בשרות הוד מעלתן!!!
- 28 במרץ 2010, 18:48 • סצנת האונס המושלמת-פנטזיה שהוגשמה
- 28 במרץ 2010, 18:44 • לא ידעתי שהוא איתי במילואים

