לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בשרות הוד מעלתה!

החיים מנקודת מבט של קוקהולד.
לכתוב בלוג זה מחייב...

כל הפרסומים בבלוג הינם אמיתיים וכהוויתם! למעט פרטים מזהים...
לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 19:54

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- July 18, 2009 ,השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:
http://tomc.hebrew-site.com/2009/07/page/2/
==========================================================

יום שישי האחרון היה שונה ולא שגרתי, זה היה מפגש אחר, מסוג המפגשים הישנים והטובים כשעוד הוד מעלתה ואני היינו מעורבבים חזק בקהילת הבדס”מ. שנינו התוודעו לתחום ולמעשה אהבתנו צמחה משם.

תקופה ארוכה שאנחנו כבר לא משתתפים באירועים שונים של הקהילה, אנחנו מדור “הדינוזאורים” כפי שמקובל לכנות זאת בקהילה, הדור הישן, הוותיק. עכשיו ישנו דור חדש, צעיר יותר שמסתובב באירועים הגדולים ופער הגילים עושה את שלו…

לרב, האנשים מהתקופה שלנו, נפגשים היום באירועים פרטיים קטנים או בינם לבין עצמם.

בין לבין, לקחנו גם קצת כיוון לתחום הסווינגרס. משהו שונה עם טעמים אחרים, סוג של גיוון נוסף.

לא נטשנו את תחום הבדס”מ, אבל כן הורדנו הילוך בעיקר במימוש מכל מיני סיבות בעיקר של שיגרה שוחקת. תחום הבדס”מ, דורש הרבה מאוד אנרגיות והשקעה, זהו תהליך שהולך ונבנה כל הזמן, דרושה הרבה מאוד יצירתיות מצד השולט/ת ושמירה של מתח ואיזון נכון במיוחד שמדובר בזוג שחי חיים זוגיים מלאים ולא בסשן חולף.

אני למעשה מעולם לא הורדתי הילוך, אני בתוכי חי, חושב ומשתדל להתנהל כמצופה מנשלט. גם אם לא תמיד זה בא לידי ביטוי בהתנהלות היומיומית, באמת הפנימית שלי ובתחושה שלי ברור לי היטב מה מקומי ביחס להוד מעלתה, והחוסר שוויוניות הקיימת לטובתה של הוד מעלתה כפי שזה צריך להיות עפ”י תפיסת עולמינו המשותפת.

לפני מס’ ימים יצרה איתי קשר חברה משותפת של הוד מעלתה ושלי, חברה שאנחנו מכירים אותה כבר מס’ רב של שנים, קשר שהחל בתקופת הבילויים המשותפים באירועי הקהילה, הקשר נשמר איתה לאורך כל הדרך. מדובר באישה איכותית מאוד בכל פרמטר שנבחן וחברה אמיתית.

היא מוכרת היטב בקהילה, שולטת מנוסה מאוד, חיה את אורך החיים הזה כתפיסת עולם וכדרך חיים.

לצורך העניין נקרא לה הגבירה Q . הגבירה Q, מעבר להיותה חברה טובה של הוד מעלתה ושלי, סשנה אותי בהזדמנויות שונות באישור, בידיעה ובנוכחות של הוד מעלתה!

תמיד היה לי ועדיין נשאר לי אליה המון הערכה כאדם וכשולטת, מאוד התחברתי לשליטה שלה, לאופן שבו היא שלטה, ניסיונה ובעיקר בטחתי בה.

לפני כשלושה ימים שלחה לי הודעה בס.מ.ס שהיא בסופ”ש באזור שלנו, ושתשמח מאוד להיפגש ובקשה שאבדוק עם הוד מעלתה(היא כמובן נקבה בשמה), אם מתאים ואין לנו תוכניות אחרות.

אז האמת שכן היו תוכניות אחרות מעניינות, אבל לי היה ברור שמפגש עם הגבירהQ והסאבית( נשלטת) שלה, דוחקים לפינה כל אופציה אחרת, היא תמיד מצליחה לעורר בי את הפרפרים מחדש. אני מאוד מתחבר לשליטה של הגבירה Q, האופן השקט, הנינוח, המנוסה והשלמות שבו היא שולטת מהווה את סוד עוצמתה בעניי. וזוגתי הוד מעלתה מאוד אוהבת לשלוט בסאבית שלה וביחד הם משלימות אחת את השנייה. גם החיבור החברתי של ארבעתנו ביחד הוא חיבור מאוד איכותי ומוצלח.

קבענו ליום שישי בערב, בסביבות 23:00, ערכתי את השולחן בסלון עם כיבוד כפי שהיא אוהבת עפ”י בדיקה שלי איתה יום קודם. היה חשוב לי לארח אותה באופן שיסב לה הנאה… J, מאוד חשוב לי כשהיא מתארחת אצלנו שמעמדה הרם יבוא לידי ביטוי בשרות מלכותי כיאה למלכה אמיתית, הידיעה והתחושה בלשרת אותה מסבה לי עונג רב .

אכן הגבירה Q והסאבית שלה הגיעו בשעה היעודה, המון זמן שלא פגשנו אותה, כו”כ התגעגעתי לראות אותה ובעיקר לחוש אותה. אני מאוד אוהב את המראה שלה, יש לה פנים יפות עם עניים חתוליות כאלו.. משהו טורף כזה… גם הסאבית שלה מאוד מיוחדת, מתוקה כזו מסורה ומקסימה.

עכשיו נמצאים בבית שלוש נשים וגבר אחד שמשרת את כולן… אני תמיד אוהב לארח אבל כאן באירוח הזה יש משהו אחר שונה…

ישבנו, למעשה הן ישבו ואני “התרוצצתי” בין המטבח לסלון, ואחרי מס’ דקות הצטרפתי גם אני. שוחחנו, החלפנו חוויות ורשמים מתקופה ארוכה במשך כשעה(אולי מעט יותר). אנחנו לא צריכים שיחות ארוכות בכדי “לשבור” את הקרח, פשוט סתם נהנינו לגשר על תקופה ארוכה של העדר מפגש.

בסביבות 1:15, התחלנו להוביל לכיוון המטרה העיקרית שלשמה התכנסנו… סשן! הגבירה Q הראתה לנו את “הצעצועים” החדשים שיש לה, היא תמיד בכשירות ודואגת לחדש ציוד כל העת. אני הבאתי לה את תיק “הצעצועים” ששקל כמו ארגז שתייה, הסאבית שלה ואני הוצאנו את הצעצועים וכולנו התלהבנו. כל אחת/ד מהמקום שלו. אצלי זה גרם לתופעה שאינה משאירה מקום לדמיון, פשוט הזין שלי התחיל לעמוד רק מלראות את הצעצועים מסודרים כו”כ יפה בסלון והידיעה שהם יפגשו עוד מעט עם גופי החשוף.

הגבירה Q החלה במכות קלות עם היד על הזין שעמד זקוף(מן סטירות שכאלו), אח”כ עברה להצלפות שוט בעוצמה ובמינון שמתאים לאזור רגיש שכזה ומידי פעם מגע ארוטי.

מיד לאחר מכן, הוציאה את המצבטים המיוחדים שיש לה, הצמידה את שני המצבטים המחוברים בניהם בשרשרת ורצועת עור, לשק האשכים שלי(מצבטים חזקים עם גומיות בעלי זיזים כדי שלו יחליקו) ועליה תלתה משקולת שאיתה היא שיחקה, ולאחר כמה דקות הוסיפה עוד משקולת. יש באיפוק הזה, בהתמסרות, ביכולת לספוג כאב, בידיעה שאתה עושה זאת למען הגבירה/מלכה תחושה של ריגוש חזק שרק הולך ומתעצם ואיתו היכולת לספוג כאב נוסף.

בינתיים הוד מעלתה החלה לטפל בסאבית שלה. יומיים קודם לכן, הסאבית של הגבירה Q הכעיסה אותה מאוד בהתנהגות שלה. אומנם היא התנצלה והן ליבנו את העניין בניהן, אבל על מנת לסגור סופית את “האירוע” ולהשאירו מאחוריהם היא צריכה הייתה להענש.

הגבירה Q השאירה להוד מעלתה את הכבוד להעניש אותה.דבר זה מקובל בקהילה שמלכה “מוסרת” את הסאבית שלה לענישה אצל שולט/ת אחר/ת גם כחלק מאקט של השפלה וגם להימנע מלסשן ממקום של כעס.

עכשיו, עומדים בסלון בשקט ובמשמעת שני הסאבים ומטופלים ע”י שתי הגבירות הנעלות. אני בין לבין, חוטף הצלפות שוטים מסוגים שונים שהגבירה Q הביאה איתה. כל אחד יש לו אפקט אחר של כאב/סימנים/רעש וכו’, הריגוש רק הולך ומתעצם, אני נכנס “לסאב ספייס” זוהי תחושה שקשה להסביר אותה למי שלא חווה אותה. אבל כמטאפורה זה משהו שדומה לתחושת היפנוזה, אתה מרחף בתוך עולם של ריגוש, לא חש את הסביבה לגמרי, מתנתק מהכאב ומגיע ליכולת התמסרות וטוטאליות יוצאת דופן.

המצבטים בינתיים עברו לפטמות שלי וגם הפעם חוברה משקולת אחת שהייתה תלויה והגיעה לגובה הזין ויכלה לתת עליו מכות בזמן שאני זז….

גם “גלגל הכאב”, (מן ידית כזו שבקצה שלה ישנו גלגל משונן חד הדומה לגלגל שחותך פיצה- רק בגודל של פצירה), טייל על גופי, על הגב, הבטן, התחת, הבטן, הזין והביצים. חשתי תחושה ארוטית יוצאת דופן, ככל שהמקום רגיש יותר, העקצוצים מורגשים יותר, הגירוי עצום!

הוד מעלתה, החלה בטיפול עדין של הסאבית, ולאט לאט החלה לעלות בעוצמה, ספנקים, עינויי פטמות, שוטים וקשירות בדגש על קשירה אומנותית סביב כל הגוף(קשירה אומנותית= קשירה שכל הגוף מסביב עם חבלים הקשורים בצורת בגד).

בינתיים הגבירה Q הורתה לי ללכת אחריה לחדר השינה, ושם טיפלתי בה טיפול אוראלי ארוך ומענג עפ”י הוראתה, לאחר מכן התיישבה על הפנים שלי וזיינה לי אותם במשך דקות ארוכות תוך כדי משיכות בזין מעת לעת. המשכתי לענג אותה בדרכים שונות, עד לגמירה מוחלטת של הגבירה Q, אני לא הורשתי לגמור, זו זכות שאינה מוקנת לי. ליקקתי את כפות רגליה, נשקתי אותם בזמן שהיא עמדה ואני בתנוחת השתחוות, זו הייתה הדרך שלי להודות לה על שזכיתי להיות תחתיה. הזין שלי המשיך לעמוד דום כל הערב לכבוד הגבירה….

כל אותה עת, זוגתי הוד מעלתה “מטפלת” בסאבית, קושרת אותה בכל חלקי גופה ומצליפה בה. אבל קשירה לבד לא הספיקה בכדי להשלים את המראה האומנותי, והוסיפה למראה האומנותי, טפטופי שעווה בצבעים שונים על הפטמות ומסביב להם.

הוזמנו לראות את היצירה שאכן הייתה מרשימה. הסאבית עומדת באמצע הסלון, זקופה וללא יכולת תזוזה, קשורה בצורה אומנותית בכל גופה, ידיה קשורות מאחור, ורגליה קשורות ללא יכולת תזוזה, שעווה מכסה את פיטמותיה היפות. אכן יצירת אומנות.

הגבירה Q צילמה זאת למזכרת.

לאחר מכן, ניקיתי את השעווה מפיטמותיה של הסאבית, שוחררה מהקשירה ע”י הוד מעלתה, והמשכתיבנקיון השעווה מהרצפה, הגבירות ירום הודן ביצעו “אפטר קאר”, כמקובל בסיומו של סשיין במטרה “להחזיר” את הנשלט/ת לאיזון נפשי ולוודא שהוא בסדר מכל הבחינות, ישבנו בסלון להמשך ערב חברתי, חוויות ומלא סיפוק.

אני מודה כאן לשתי הגבירות היקרות שהסכימו שנשמש להן כשעשוע.

אם היה לי סמיילי של קידה, הייתי מוסיף כאן.

אוףףף כמה שהתגעגעתי לזה!

zev12 - מאוד נהנתי מהתיאור המפורט והמהנה של המפגש.
תודה ידידי שאתה משתף אותנו ...
הלוואי ואוכל להיות במפגשים כאלו בעתיד.
לפני 12 שנים
תחת השמש​(נשלט) - ;-)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י