בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בשרות הוד מעלתה!

החיים מנקודת מבט של קוקהולד.
לכתוב בלוג זה מחייב...

כל הפרסומים בבלוג הינם אמיתיים וכהוויתם! למעט פרטים מזהים...
לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 20:05

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- February 25, 2009, השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:

http://tomc.hebrew-site.com/2009/02/אשת-קוקהולד/
=========================================================
הוד מעלתה זוגתי המלכה שתחיה, הודיע לי חגיגית לפני ימים מספר, שביום ג’ היא נפגשת עם ירון והיא מצפה שאכין את הדירה(אותה אני מחזיק בסמוך למקום עבודתי).
לא ביקשה, לא שאלה, לא בדקה- פשוט הודיע!

בשולי הדברים ובכדי לחוש קצת את האווירה- מדובר בדירה קטנה כ- 30 מ’ ברוטו, כחלק מבית פרטי בישוב קטן ופסטוראלי, 2 חדרים לא גדולים(“פינת ישיבה” וחדר שינה), מטבחון קטן, מקלחת/שירותים חדר ארונות קטן , מקום רגוע ושקט עם אוירה מדהימה. דמיינו צימר מבפנים- די דומה.
היות ואינני מרבה להיות שם הדירה לרוב מבולגנת ולא נקייה בדומה לדירת רווקים.

לי היה ברור מאוד מה משימתי. לדאוג שהדירה תהיה במיטבה, מבריקה, מסודרת ומזמינה, וליצור את האווירה הדרושה לשם כך.
ואצלי אין פשרות, או עד הסוף הכל או לא כלום. והיות “והלא כלום” אינו אפשרות מעשית בוודאי לא במעמד בו אני נמצא ביחס לזוגתי, שינסתי מותניים והסתערתי על המשימה כשברקע מלווה אותי הידיעה בדיוק לאיזו מטרה אני משתעבד- להכין לזוגתי הוד מעלתה המלכה את דירת האוהבים שלה, את התשתית לעונג והסיפוקים שלה, ואם להיות בוטה יותר לזיונים שלה, להתעלסויות והתשוקות שלה, לאיבוד חושים, עם הגבר שהיא בחרה, שאליו היא נמשכת, ואותו היא רוצה, וזה אותו הגבר שרק לפני כשלוש שנים הזוגיות שלנו כמעט והתפרקה לרסיסים! כן היא אוהבת אותו והסקס שלה איתו גורם לה לאבד נוזלים מהמקומות הנכונים בכמות שללא ספק הייתה יכולה להוסיף כמה ס”מ חסרים לכנרת המדלדלת שלנו.

ביום שני, היום הקודם לפגישה, בשעות הצהריים הקדמתי את יציאתי מהעבודה בדרכי לדירה להכין אותה כיאה לבואה של מלכה. ניקיתי אותה כמו שלא נוקתה מימיה קרוב לשעתיים וחצי(להזכירכם, כולה שני חדרים…), ריצפה, אבק, מקלחת, חיטוי שירותים, חרסינה, כיורים, כלים ומה לא.

סידרתי את המיטה עם סדין וציפיות נקיים, 2 מגבות מונחות יפה על המיטה, על השידה נר בינוני בתוך צלוחית (תחתית של ספל קפה), ומסביב לנר בתוך הצלוחית שלושה קונדומים XL . בשולחן העץ בפינת הישיבה, מגש מאורך, עליו בקבוק יין אדום, 2 גביעי יין, פותחן ליין, ושני שוקולדים לבבות עטופים בנייר בצבע אדום. כמו כן, בקבוק מים מינראליים(זה בלי החיידקים  ) וכוסות לשתיה. מאפרה נקייה, מצית(כשמנסים להדליק אותה במקום אש קופץ ז’ ). על השיש במטבח כל “האינסטרומנטים” הדרושים לקפה (ירון אוהב את הקפה שחור וחזק), ובמקרר מגוון בקבוקי שתייה קלה לרבות בירה.

הם היו אמורים להיפגש ביום שלישי בשעות אחה”צ המוקדמות כאשר ירון אוסף אותה מנקודה בדרך עליה סיכמו. כשעה לפני הגעתם, זוגתי הוד מעלתה המלכה, עדכנה אותי שהם בדרך. ניגשתי לדירה הדלקתי את דוד החימום, בישמתי את הדירה והשארתי את המפתח במקום שסוכם.

אם כניסתם לישוב הדרכתי אותם טלפונית איך להגיע לדירה. כל אותה עת מלווה אותי ריגוש עצום מאין כמוהו, זה קורה(ולא שזו מפגשם הראשון) פשוט זו הפעם הראשונה שהם נפגשים כאשר המעמד מוגדר באופן רשמי- ירון מקבל מעמד של צלע שלישית קבועה וחלק בלתי נפרד ממערכת יחסינו כזוג קוקהולד.

הם הגיעו לדירה, אני לא הייתי שם פיזית, הייתי שם במחשבות ובפנטזיות, הראש עסק כל הזמן במה קורה? באיזה שלב הם? איך הם מסתערים אחד על השנייה?! איך הם מזדיינים בלי לראות בעניים. אני מכיר את זוגתי, כשהיא חרמנית וזה לרוב המצב שלה ועוד במיוחד כשהיא לא הפסיקה לפנטז על המפגש שלהם, היא מזדיינת כמו מטורפת, היא אוהבת חזק והרבה. מכורה לאוראלי לתת ולקבל, אוהבת אותו חזק ועמוק בעוצמה. היא רטובה ומגיעה לאורגזמות מטורפות, אני יודע מה זה כשהיא נכנסת לשרשרת אורגזמות והשפרצות, הכל רטוב מסביב. ואני? לא יודע בכלל מה קרה איתי באותו זמן. הם שם ואני כאן, הזין עומד מאיים לקרוע את העור שעוטף אותו, רוצה להתפרץ ולהשתולל.

לאחר כחצי שעה לערך מאז כניסתם לדירה, התקשרה אלי זוגתי ושאלה איפה היין? לא הבנתי מה השאלה?! הרי השארתי אותו על השולחן בתוך המגש המוארך עניתי. זה הצחיק אותה, הבקבוק “ריק” נעניתי… הסברתי לה היכן יש עוד בקבוקים, הבנתי שהם כנראה מאוד “צמאים” וכבר היה לי ברור מעל לכל ספק שעם כמות האלכוהול שהם שותים, כמות שיכולה לפרק חלבונים חיים, שיאים רבים הולכים כנראה להישבר שם.

לאחר כשלוש שעות שלחתי ס.מ.ס “לדרוש בשלומם”, כך סיכמנו, שאולי יזדקקו לי… אשרי המאמין…
חזרה אלי מיד טלפונית ושאלה אותי תוך כמה זמן אני יכול להגיע? אמרתי שבערך כ- 10 דקות, אמרה שאגיע. שאלתי אם ירון עוד שם, ענתה לי שהרגע הלך ושאני אגיע.

הגעתי, השאירה את הדלת סגורה אך לא נעולה. פתחתי את הדלת, הדירה הייתה אפופת עשן, היה אפשר לחתוך בסכין את העשן(ירון המעשן), נכנסתי לחדר, הייתה ערומה כביום היוולדה מתחת לשמיכה. תתפשט! אמרה/פקדה, אני מחורמנת וחייבת עוד. התחלתי להתפשט ואני מסוקרן כבר לדעת איך היה? יותר מהר! ציוותה. התפשטתי וישר דחפה את הראש שלי לכוס, תוך שהיא אומרת, תטעם את הזין של ירון. אוף איזה זין היא אומרת, ותוך כדי מספרת איך שהוא מזיין חזק וטוב, ושגמרה כמה פעמים(לפי הרטיבות שהייתה על הסדין לא היה ספק “הסדום ועמורה” שהתחולל). אני מאוד אוהב “לרדת”, במיוחד שהכוס חלק כמו פורמייקה, זוגתי הוד מעלתה המלכה, יש לה מגע גוף מדהים, עור בהיר וחלק, נטולת שיער במקומות המיותרים, חיוך שווה לב ויחד עם זה מסתיר בתוכו הרבה מאוד, משהו הדומה לחיוך של “אישה סטן” ולא מעט “טיזינג” , משהו כמו אם רק הייתה יכול לשער איך הזדיינו…

ואכן, הטעם היה משכר, הכל רטוב ונוזל מהליקוקים והמציצות שלי בזמן שהיא בכלל מפנטזת על ירון.
אי אפשר אפילו לתאר את כמות הנוזלים שיכולים לצאת מקודש הקודשים.

ואני יורד ולאחר מיכן חודר אליה כמו שהיא מבקשת וצועקת חזק יותר, ונוקבת בשמו של ירון. אני בכלל מבחינתה כרגע אמצעי, חפץ, מכשיר. ואני מזיין ויורד לפרקים, ולאחר מכן, התיישבה על הפנים שלי כמו שהיא אוהבת(האמת גם אני), ומזיינת לי את הפה ושופכת הכל לתוך הפה ועל פני. העניים כבר לא יכלו להיפתח מרוב הרטיבות שהייתה. והיא מתגרה בזין שלי, והיא יודעת להתעלל בו כמו שרק היא יודעת, רגע לפני ההתפרצות הגעשית לעצור, ושוב להמשיך ושוב לעצור וחוזר חלילה. ותוך כדי “סוחטת” מימני אמירות לגבי מעמדי ביחס אלי, ומה אני בשבילה.. וכו’.

ואז… אחרי תחנונים!! אז הגיעה ההתפרצות הגעשית, למרחקים. מסוג ההשפרצות המטורפות שיכולים להיות רק ברמות גירוי מטורפות.

התקלחנו, התארגנו והלכנו לאכול- הרעב שלה היה רב(אני יכול להבין ), השבענו את תאבוננו, ומשם המשכנו לביתנו בצפון. היינו מוזמנים לערב ספא באחד המלונות, לחגיגה עם חברים, יין חופשי ופירות טרופיים כיד המלך.

אכן קשים הם חייו של הקוקהולד!!!


זוג מוטרף{אישה שלי} - כל כך מזדהה...כל כך רוצה (בלשון נקבה!!),ויודעת שגם הוא...
נשיקות לשניכם
וגעגועים!!!!
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י