בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בשרות הוד מעלתה!

החיים מנקודת מבט של קוקהולד.
לכתוב בלוג זה מחייב...

כל הפרסומים בבלוג הינם אמיתיים וכהוויתם! למעט פרטים מזהים...
לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 20:08

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- August 1 2009 ,השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:
http://tomc.hebrew-site.com/2009/08/
=========================================================

לפני מס’ חודשים במהלך פברואר 09, כתבתי פוסט שקשור למפגש של הוד מעלתה עם ירון. ציינתי שם שירון הוא הגבר שהיא בחרה, שאליו היא נמשכת, ואותו היא רוצה, וזה אותו הגבר שרק לפני כשלוש שנים הזוגיות שלנו כמעט והתפרקה לרסיסים! כן היא אוהבת אותו והסקס שלה איתו גורם לה לאבד נוזלים מהמקומות הנכונים בכמויות שיכולות ללא ספק להשפיע על מפלס הכנרת.

הרבה אמוציות יצר הירון הזה בזוגיות שלי עם הוד מעלתה, הוא מרבה להעסיק את מחשבותיה, הזיונים שלהם הם לא סתם עוד זיון מיני רבים שכבר חוותה עם אחרים, אלו מפגשים מלאי רגש ותשוקה, יש בניהם איזה קשר כמעט סימביוטי הייתי אומר.

את התודעה וההפנמה שאני קוקהולד, אני חייב כחוב מלא לירון. הבגידות בעבר של הוד מעלתה איתו, הביאו אותי לתודעה שאני קוקהולד.

יום שלישי האחרון, לאחר מספר חודשים שלא נפגשו, הוד מעלתה מידעת אותי שירון שלח לה ס.מ.ס והוא יגיע לסופ”ש אלינו. האמת שמאוד הופתעתי והייתי סקפטי לגבי זה שהוא יגיע. הוא די קיבל רגליים קרות מאז המפגש האחרון שלו עם הוד מעלתה. הוא חושש לפגוש אותי לאור העבר בתקופה טרם המפגשים האלו שעדיין לא היו מקובלים בזוגיות שלנו. אומנם נפגשנו מאז באיזה שני אירועים שונים שלא קשורים למיניות והיה די מביך לשנינו בעיקר לו.

התעניינתי מתי יגיע, שישי?שבת? לזמן קצר? יצטרף לארוחת שישי? הוד מעלתה מחוייכת מאוזן לאוזן(לעיתים אני חושב שטוב שהאוזניים עוצרות את החיוך…), הוא יגיע לכל הסופ”ש כולל לינה אצלנו… בלילה כאשר נשכבנו לשנת הלילה הוסיפה הוד מעלתה שהיא רוצה שישן איתה במיטה, כלומר אני יכול לבחור לי כל אפשרות שינה אחרת שלא כוללת את חדר השינה שלנו.מעולם היא לא רצתה שגבר אחר שצרפנו ישן איתה במיטה, העדיפה אותם לסקס והנאות ולא מעבר. לי היה ברור לחלוטין שהשבת כולה שבת ה”מלכה”, ותפקידי לדאוג שהנאותיה של הוד מעלתה יוגשמו במלואם.יום שישי היה עבורי יום הכנות לדאוג שהבית יהיה ערוך ומוכן, לבשל ולארגן מזון, אלכוהול וכל דבר לטובת אירוח.

זו הפעם הראשונה שאני באמת חש את הפרפרים שמתרוצצים אצל הוד מעלתה. היא הייתה נרגשת מאי פעם, התרגשות ממשית בכל תגובותיה ופעולותיה. זה החל מהרגע שירון הודיע לה והלך והתעצם ככל שהזמן התקרב. אני מודה שגם בשבילי ה”לקראת” מפגש, לווה בלא מעט סתירות פנימיות וחששות מתוצאות המפגש. מצד אחד, הוא אחד האנשים שכמעט גרמו לפירוק הזוגיות שלנו, היו לי המון כעסים עליו לאורך זמן שהתפוגגו בחודשים האחרונים. מאידך, זה התמצית של הקוקהולדיות, יש לה רגשות לא מועטים, הכרות של שנים ואף תקופה מסויימת עבדו ביחד בזמן לימודיה,עבר של “מים גנובים” … המפגשים איתו מלאי תשוקה, מגע ומתח מיני חזק באויר והכי משמעותי גבר שהאישה שלך אוהבת.

הוא הגיע ביום שישי בסביבות השעה 20:00 כמתוכנן ישר לארוחת הערב שהייתה חגיגית מתמיד. הפעם הראשונה שמגיע אלינו ולמעשה המפגש הפעם קיבל זווית שונה, חמה ומארחת מצידי. הקרח נשבר בשניות הראשונות, מיד הרווה את צמאונו מהדרך בבקבוק בירה . הוד מעלתה עורכת לו סיור קצר בבית, מתיישבת איתו לעוד כמה דקות בסלון עד שאגמור לערוך את השולחן ומשלימים פערי מידע מהחודשים האחרונים… קטעתי את השיחה הקולחת בהזמנה לשולחן.

בסיום הארוחת ערב, הוד מעלתה, התפנתה עם ירון לסלון בזמן שאני שטפתי כילים, ניקיתי והגשתי קינוח והדרך הייתה קצרה מאוד עד לתחילת התעלסות מטורפת לנגד עניי בזמן שאני מארגן מסביב…

מהר מאוד הם המשיכו לחדר השינה, תוך זמן קצר שניהם היו עירומים ומשתוללים על המיטה , מחליפים נוזלים בתשוקה של אוהבים אמיתיים. הפעם זה היה שונה מכל הפעמים האחרות בהם הוד מעלתה הייתה בסיטואציה עם גבר אחר. אני לא מדבר על התנוחות שבהחלט היו מרשימות, אלא בעיקר על מה “שעמד” באויר, הקשר האחר זה שהפך את כל הסיפור לשונה. אני תוך כדי, המשכתי לארגן גם את החמין ליום המחרת, חמין של אלופים!!! כשברקע קולות ווקליים כמו שרק הוד מעלתה יודעת להפיק כשהיא נהנת…

ישבתי בסמוך לחדר בפוזיציה שמאפשרת לצפות, להיות “נוכח נפקד”, ואז נקראתי לדאוג להם לאלכוהול למיטה, גביע יין +וודקה אשכוליות, זה נאמר תוך כדי ומבלי לעצור לרגע. לאחר שלגמו כטוב ליבם באלכוהול, הוד מעלתה החלה בפינוקיה האוראליים לירון ואני נצטוותי ללקק לה את הכוס לאחר שירון זיין אותה. לאורך כל הלילה והשבת בכלל, הייתי מכין את הוד מעלתה באמצעות הלשון לקראת ובסיום הזיון. לאחר כשעה וחצי, בצעו הפסקת סיגריה ואלכוהול, שוב חזרו לחדר השינה לעוד סקס, בקרדי עם קולה למיטה לבקשת ירון, הפסקה נוספת ובשלוש לפנות בוקר, הוד מעלתה הודיע לי שהם פורשים לישון. נשארתי לישון בסלון, כאשר את תהליך השינה החלו בעוד סיבוב פורקן, הקולות לא השאירו מקום לדמיון. קצת שיחה בניהם שהתנהלה בהתלחשות ונרדמו.

צפיתי בטלביזיה עוד קצת, אוננתי את עצמי לדעת ונרדמתי. בבוקר התעוררנו הכנתי שתיה והגשתי עוגה שהוד מעלתה דאגה להביא מבעוד מועד. במהלך השבת, רבצנו, מעט טיילנו באיזור, חזרנו ארוח”צ, מנוחת צהריים שלושה במיטה אחת, גמירה חזקה של הוד מעלתה, ארוחת “מנחה” ובסביבות 18:00 נפרד מאיתנו ירון לדרכו.

מה היה לנו כאן: המון יצרים ותשוקה, מגוון וכמות של אלכוהול שבשקט יכול לפרק חלבונים חיים, עשן סמיך של סיגריות, מלכה מאושרת, מאהב שזכה בסוף שבוע 5 כוכבים+אקסטרות, ופועל במה אחד שהשתדל לא לאכזב במהלך ההצגה.

אכן החששות התפוגגו, הסופ”ש האינטנסיבי הזה, הוכיח לי יותר מתמיד עד כמה אהבתי להוד מעלתה אינה מוטלת בספק, הזוגיות שלנו חזקה ואיתנה, ותעמוד בכל מבחן. אני בהחלט רואה את יעודי להיות עבד לתשוקותיה, עפר ואפר לרגליה!!!


גבירה ועבד - מצדיעים לך ולאומץ שלך!
כייף לראות זוגיות כל כך יפה !
אתם יפים מבפנים ומבחוץ.
כבר אמרנו לכם שאנחנו מתים עליכם?!
לפני 14 שנים
תחת השמש​(נשלט) - תודה על הפירגון (איפה הסמיילי המסמיק כשצריך אותו..)
התחושות מצידנו כלפיכם הדדיות.
אתם אמיצים לא פחות... ;-)
לפני 14 שנים
YO YO​(נשלט) - הבלוגים שלך מעוררים עניין רב ומסבים הנאה מרובה
יחד עם זאת חסר לטעמי תיאורי שליטה של הגבירה שלך.
אתה מתאר בפרוטרוט חוויות סקס שלה וכו' אך כמעט ולא משתף אותנו בחוויה שלה כמלכה, אולי מצליפה יורקת משתינה מזיינת וכו'
יש מצב?
בכל מקרה תודה והמשך כתיבה פוריה
לפני 13 שנים
תחת השמש​(נשלט) - פרשתי- תודה על התגובה.
אני אכן מתאר את מה שקורה באמת במציאות ללא תוספות.

אבל הכיוון שאליו אתה מכוון, יש כבר משהו בקנה.
קורים דברים, בקרוב אכתוב.

תמשיך לקרוא ולהגיב... ;-)
לפני 13 שנים
YO YO​(נשלט) - יופי אני ממתין בכליון עיניים
לפני 13 שנים
תחת השמש​(נשלט) - תמתין, תמתין.. יהיה שווה.. ;-)
לפני 13 שנים
zev12 - פשוט מדהים כמה אהבה יש בך לגבירתך .
פשוט לקנא ....
תמשיכו להנות ולאהוב אחד את השניה.. אני מקווה שגבירתך אוהבת אותך באותה מידה.

שבת שלום
לפני 12 שנים
תחת השמש​(נשלט) - חחח... אוהבת, אוהבת... ואפילו יותר מעריכה... ;-)
שב"ש
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י