צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 12 שנים. 16 במאי 2011 בשעה 22:36

אף אחד מאיתנו לא יכול לכופף כפיות (חוץ מאורי גלר ושקר כלשהו:)), אבל ניתן לכופף את המציאות, וכשאנחנו עושים זאת גם הכפיות עושות כרצוננו...:)


בלי קשר, מישהו כאן כתב לי שיש לי תכונות אופי של אישה שניתן לשלוט בה, למרות שבמעטפת החיצונית אני מפגינה קשיחות. זה מאוד נכון, לצערי ולשמחתי. כשאני אוהבת- אני סמרטוט. ואני אוהבת בקלות. אני אוהבת לאהוב. אני אוהבת להרגיש. אוהבת להתמסר. ואו שזה מפחיד את הסביבה שלי, או שזה גורם לניצולי. בעסה לי.

Cafe​(שולט) - כל אחד מאיתנו יכול לכופף כפיות.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - רק אני!:)
לפני 12 שנים
Cafe​(שולט) - להתכופף כשישנים כפיות
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - חמודה, אם על מישהי אני יכולה לומר שהיא יודעת לעמוד על שלה ולבחור בחירות מושכלות.. (ע"ע סירוב לתת שליטה על הליכה לשירותים בפגישה ראשונה - זוכרת? זה היה לפני ים זמן ובכל זאת...) - זו את!
נראה לי שכולנו לוקות בקטע הזה של התמסרות מהירה - לפחות בראש שלי ובלב שלי זה ככה, ואז במציאות אנחנו עוצרות את עצמנו. ככה לפחות זה נראה לי מהצד. שאת לגמרי קשה להשגה..
לפני 12 שנים
choose life​(נשלטת) - כל כך מזדהה.
}}{{
לפני 12 שנים
לב שחור - הרצון לקבל את "האביר על הסוס הלבן" ולחיות איתו סיפור אהבה כמו בחלומות גורם לכולנו לאטום את עצמנו למציאות ולמצבים שקורים סביבנו..אבל אל יאוש אם לא תהיה לנו תקוה ומשהו לצפות לו חיינו לא יהיו שווים יותר מקליפת השום.
נ.ב. גם נסיכות מהאגדות ויפיפיות נרדמות :)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י