צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 12 שנים. 7 באוקטובר 2011 בשעה 7:30

בפט לייף שאל דום את השאלה הבאה: אם סאבית שלי עשתה משהו כל כך נורא שאני חייב להעניש אותה בחומרה, אבל היא לא מסכימה לקבל על עצמה את העונש, האם לסיים את מערכת היחסים?

האמת שהשאלה די הצחיקה אותי. כלומר... אותכם לא?:) סאבית חצופה. הרצחת וגם ירשת...
אבל ברור שהאמת בוודאי מורכבת יותר מזה. העניין הוא שאני חושבת שהתחומים בין המשחק למציאות לפעמים קצת מתבלבלים. אפשר להיות במערכת יחסים בדס"מית, שזה סוג של מקום נפשי (עם השלכות פיזיות) שנכנסים אליו, אבל עדיין מדובר בשני אנשים בוגרים, במערכת יחסים. אם היא עשתה משהו שממש פגע בך, לא נכון יותר לשבת איתה לשיחה ולברר מדוע, ואם היא מסוגלת שלא לחזור על כך? בכ ל מערכת יחסים יש חוקים, וניל או בדס"מ. יש גבולות אישיים של כל אחד מבני הזוג. בוניל, כמו בבדס"מ, הרעיון הבסיסי הוא שני אנשים שמנסים לקיים מערכת יחסים אוהבת ולהמנע מלפגוע אחד בשני. זה באופן כללי הרעיון, נכון? לעשות ט ו ב אחד לשני?


אני כתבתי לו ככה:

It's an interesting issue. I don't really think the punishment is the issue. The sub has to know and to accept upon herself certain rules. It's not even a matter of being in a BDSM relationship. Any relationship has rules, and both partners have to abide by them if they want to retain the relationship. If I were you, I wouldn't even go into the whole punishment arena, but rather have a long serious conversation with her, as an adult in a relationship. There's something about punishing her for such an offense, That keeps it within the play- scene. If it's so bad that you're considering to end the relationship, Then it's certainly not something to play with. Have a talk with her. Explain, in a clear way, your boundaries, and ask her if she's able to never repeat the act again. If she isn't. I would not continue with the relationship. It has nothing to do with BDSM, it has to do with 2 people committing to do their best to avoid hurting one another.


https://fetlife.com/groups/220/group_posts/1800523?page=2#group_post_comments_container

בלוסום​(לא בעסק) - אני דווקא חושבת שאיכשהו לרוב (אם לא תמיד) במע' יחסים בדסמית יש מקום לעונש, אחר כך מדברים על דברים, מלבנים ומבינים למה היה קושי לבצע אותו - עצם הקושי לבצע אותו זו נקודת צמיחה בעיני.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - יש בעייתיות קטנה בעונשים בעיני- זה מספק הזדמנות לסאבית לנסות להפעיל את הדום. "לשלוט מלמטה". מה קל יותר לסאבית טיזרית מלעצבן את הדום שלה כאמצעי להשיג תשומת לב? זה נ ה ד ר בתור משחק. אבל אם ב א מ ת פגעת בדום שלך, לא חשוב יותר לחשוב ביחד איך לא לפגוע בו שוב? איך עונש ישרת כאן את המטרה? לתחושתי האישית, העונש ה כ י גרוע עבור סאבית הוא הידיעה שבאמת פגעה בדום שלה. את לא חושבת?
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - כן, זה עונש מזעזע...
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - את צוחקת או רצינית?:)
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - רצינית. לא יודעת מה יותר גרוע - זה או התעלמות.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - גרוע באותה מידה, בעיני. אבל התעלמות לדעתי היא מוגזמת. מחוץ לגבולות שלי. מצד שני, זה הכל תלוי בניסוח הרי. אם הוא אומר לי שהוא רוצה פסק זמן ממני, זמן שלא אפריע לו, כי הוא רוצה להרגע מהכעס או משהו, אני יותר אבין.
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - פגיעה יכולה להעשות בשוגג. התעלמות כשהיא נעשית במסגרת סשן, מעולם לא חוויתי, לדעתי זה משהו שיכול לגרום לי להיות ים...
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - עונש אמיתי (לא עונש שנועד לגרות) במערכת יחסית הוא תמרור אזהרה. הוא לא משחק, הוא לא שעשוע. הוא מצביע על בעיה.
אם מגיעים למצב שמצדיק עונש כזה - העונש הוא בכלל לא העיקר. העיקר הוא להבין מה קרה, מה היה הרקע שהוביל למעשה שהוא עד כדי כך נורא, שהאדון רוצה להעניש את הנשלטת שלו באמת.
לדעתי אם מערכת היחסים היא אמיתית וכנה ועמוקה, העונש הכי גדול לנשלטת היא הידיעה שהיא אכזבה אותו,
שלא עמדה בציפיות או שהפרה איסור שלו.
לאחר כזה דגל אדום של אי ציות ואכזבה, שניהם צריכים לבחון את עצמם:
האדון צריך לבחון האם הוא הציב תנאי שהיא לא יכלה לעמוד בו? האם הוא החמיר עימה מדי?
ואם נראה שמה שארע, ארע ללא ניסיון אמיתי מצידה לעמוד בציפיה, בתנאי או באיזור, או שזה נעשה בכוונה - האם הוא רוצה ומוכן להישאר עימה במערכת יחסים בו היא עושה כרצונה, וההוראה\איסור שלו הוא רק המלצה בשבילה?
הנשלטת מצידה צריכה לבחון האם היא באמת התאמצה בשביל למנוע את המשבר? האם היא לא ויתרה לעצמה בקלות רבה מדי? האם האכזבה שלו ממנה - נוגעת לה, גורמת לה לאכזבה מעצמה? (אם לא - כדאי שתפשפש ברגשותיה ובמצב מערכת היחסים....)
בקיצור...העונש כלל אינו העיקר, אלא המעשה שהוביל אליו.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - מסכימה איתך עם הכל, מלבד עניין העונש עצמו. מה אני- ילדה קטנה??? אם אני רוצה להיות במערכת יחסים עם מישהו, האם לא הגיוני שארצה לכבד את כלליה? אם, במסגרת חילופי כוחות, התחייבתי לציית לאדון- מדוע שאעשה כרצוני?
שיחה ועריכת חוזה מחודש, זו לדעתי הדרך היחידה לפתרון העניין, אם אמנם עליו להפתר. לא מאמינה בעונשים "אמיתיים", מצטערת. אדון לא צריך "להעניש" אותי, ככה לא מקיימים מערכת יחסים. זה עובד יופי במערכות יחסים וניליות, הוא מעניש אותה, היא מענישה אותו... בעיני, במערכות יחסים בוגרות, אין מקום לעונשים שכאלו. במסגרת משחק,כן, בהחלט. אפילו בכיף. אפילו עונשים שאני לא אוהבת. אבל אם פגעתי באדון באמת, או אם הוא פגע בי, כיצד בדיוק תהווה ענישה דרך התמודדות אמיתית עם המצב?
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - אני לא בעד עונש, אבל עונש הוא דרך להביע מורת רוח קיצונית במקרים של זלזול, חוסר מאמץ ברור לעמוד בהוראה, אם הנשלטת עשתה דווקא. מקרים שיכלת, אבל לא עשית.
כי תמיד מומלץ לשבת ולדבר על מה שקרה, אבל במקרים הנ"ל שיחה לא מספקת, לא ממחישה לה את האכזבה. אולי במקרים כאלה העונש משרת את האדון כמכשיר לשחרר לחץ ולבטא את כעסו הרב.
וכן, אם נשלטת עושה דווקא, לא מתאמצת לציית ועוד, זה לפעמים כמו ילדה קטנה. ואז זה כמו שלדבר עם ילד שמרביץ להורה זה נחמד וטוב, אבל אם הוא ממשיך אז לגיטימי לגמרי לשלוח אותו לחדר, שם הוא יישב ויהרהר על מה שקרה, ויחזרו כשהוא רגוע. זה ממחיש לו הרבה יותר משיחה רגילה את מורת הרוח של ההורה ממעשיו.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י