סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 8 שנים. 11 במרץ 2016 בשעה 10:31

יש כאן אנשים שלא מחפשים בן זוג או פרטנר לסקס/סשן, ולכן מגדירים את עצמם כ "לא בעסק". אמנם, גם אני לא מחפשת, אבל בחרתי להגדיר את עצמי כנשלטת בדימוס. אני לא יכולה להתכחש לחלק גדול כל כך מהזהות המינית שלי עד כה. זה גם לא יהיה נכון. בטח ובטח כשהזהות הזאת מתבטאת גם בבלוג הזה.

 

החלטתי לפרוש מאינטראקציות בדס"מיות נכון לעכשיו, כי הבנתי שאני לא מסוגלת לשמור על עצמי באינטראקציות כאלו. האמיתי והמדומה מתערבבים לי, ואני עוברת בשניה מחוויה של ריגוש אירוטי לחוויה בה אני נפגעת. מצאתי שגם דומים, כולל דומים מנוסים מאוד, עלולים להתבלבל בקלות- לעבור ממצב של מרגשים ומתרגשים אירוטית למצב של פוגעים. כל התחום הזה הוא ממש להלך על קו דק, וזאת גם כשיש לנו מודעות מאוד גבוהה לעצמנו. הפסקתי להמר על בריאותי הנפשית והפיזית, כי הסיכון, כרגע, גדול מדי. אני לא פוסלת חוויות בדס"מיות בקשר זוגי חזק ונכון, אבל זה צריך להעשות ממקום באמת זהיר, מקום של היכרות עמוקה. אני יודעת שרבים כאן אומרים שככה זה בדיוק אמור להעשות. אני לא יודעת מה זה אומר עבור אחרים. אני יודעת שאני מעולם לא הייתי בקשר כזה, ובשלב בו אני נמצאת כרגע, אני עדיין רחוקה מאוד מלהיות מסוגלת להתמודד עם מצב כזה ולהנות ממנו. 

 

אני במצב של מודעות, והפרישות מאפשרת לי להתמודד עם דברים בקצב שלי במקום לאבד שליטה. ממשיכה ככה, ומקווה להגיע למקומות טובים. 

 

הייתה לי היום חוויה שהמחישה לי בזמן אמת את הבעייתיות שבזהות המינית שלי. אולי אתייחס אליה מאוחר יותר.  

 

 

מאמא קפיץ​(שולטת) - לא יודעת לגבי אחרים, אבל אני כתבתי שאני לא בעסק רק כשראיתי שבאופן ממושך ועקבי אני לא מתחנת מסיטואציה בדס"מיות. לא ב"חיים" ולא כפטריות אוננות.
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - טוב, זה הגיוני. אצלי זה עוד לא קרה. אולי יקרה. ללא ספק זה יקל עלי את החיים.
לפני 8 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - פנטזיות דמט אוטוקורקט!
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - ואני כבר התחלתי לחפש פטריות אוננות...:) לגמור כשאוכלים פטריה, הידד!!!
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י