לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 7 שנים. 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:00

אתם צריכים להבין, שולטים: כשנמצאים ביחסי שליטה, זה ממש לא פשוט לנשלטת לסרב לכם. אפילו אם יש מילת ביטחון. אתם חושבים שכל כך פשוט להשתמש בה? במובן מסויים, זה כמו להגיד לבוס לא. אפשר, בטח שאפשר, אבל יש לזה השלכות. 

 

אז או שתיקחו בחשבון שבדרך כלל לא יוכלו להגיד לכם לא, ותהיו סבבה עם זה שאתם עשויים לפגוע במישהי שתעשה דברים שעושים לה רע, או שתחשבו טוב מה אתם מבקשים. אני בעד השני. 

Seductive Promises - מסר חשוב.
למרות זאת, לא מסיר את האחריות מהנשלט/ת לומר 'לא' כאשר זה נדרש.
לפני 7 שנים
James Bondage​(מתחלף) - פעם אקסית שלי, בזמן שהיינו ביחד, אמרה לי משהו כמו "גם אם יהיה לי רע, אני לעולם לא אפרד ממך". התגובה שלי הייתה "אם ככה, אני חושב שאנחנו צריכים להפרד עכשיו. אני לא יכול או מוכן לקחת את האחריות הזאת". מה שגרם לה כמובן לסחרור, ולדיון מאוד עמוק, שבסופו היא "משכה" את ההצהרה והחליפה אותה בהצהרה ש"כן, אני כן אחראית בעצמי להפרד אם יהיה לי רע". אבל כמו הרבה החלטות של "מהיום עושים ספורט/דיאטה", גם זה התמסמס.

הלקח שלי ממערכת היחסים ההיא היה שאם אני עוד פעם שומע הצהרה כזאת, אני נפרד באותו רגע ולא נושא ונותן על משהו שהצד השני לא יכול לעמוד בו.

אני חושב שהדרישה שלך מאוד לא הוגנת - טוב ככל שיהיה, הדום שלך לא קורא מחשבות. הבחירה היא שלך אם את רוצה להגיד "לא" לבוס/דום, או להפגע מזה שלא עצרת אותו בזמן. כי הסיכוי שהדום שלך יצלוף בדיוק לגבול שלך כל פעם הוא אפס.
לפני 7 שנים
amy​(נשלטת) - ג'יימס, לא אמרתי שאין לנו אחריות. אבל מדובר ביחסים לא שוויוניים. מאוד לא שוויוניים. ברגע שמוותרים על שליטה, נוצרת תלות, והיא גדלה יותר ככל שהשליטה שמעבירים היא גדולה יותר. זה בלתי נמנע. בסיטואציה כזאת, האחריות של השולט לשים לב לדברים שהוא מבקש וליכולת של הנשלטת לסרב לו, היא גדולה לאין שיעור מהאחריות של הנשלטת. וכן, אם זה מגיע למצב בו הוא מרגיש שהוא עלול לפגוע בה והיא לא מסוגלת לעצור אותו, גם להפרד, בדיוק כמו שאמרת.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י