צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 7 שנים. 16 בספטמבר 2016 בשעה 23:01

גיל 40 הוא גיל מעולה לכיול מחדש. באמת. תנסו פעם, אם יש לכם הזדמנות:)

בעיקר לנשים זה גיל מצויין. אומרים שזה הגיל, שבו אנחנו מתחילות לחיות... 

 

אני חושבת שעמוק בתוכי יש בי מישהי מינית. מישהי שכן רוצה ויכולה להנות ממין. היא פשוט נקברה במשך הזמן, הוסתרה תחת ערימות של חרא. למדתי להתנתק מגיל צעיר כל כך, שמעולם בעצם לא הייתי שם. אלכוהול וחומרים משככים, אנדרופינים מכאב, כל דבר, כדי להיות במקום אחר, טוב יותר. מין היה דבר שנעשה בי ולא איתי. תמיד הרגשתי שהנפש שלי פשוט מיותרת. 

 

אני הולכת להציץ אל המישהי הזאת, מאוד בזהירות. לראות מה נהיה איתה, מה היא הספיקה לפתח בכלל בתנאים האלו. אני הולכת לומר לה שעכשיו זה בסדר. עכשיו זה בטוח. אף אחד לא יוכל לעשות לך מה שלא תרצי.

 

זה לא מדוייק, בעצם. אני כן יכולה להאנס. אבל אי אפשר להתגונן מהכל, אי אפשר להתגונן מכאב. אבל אף אחד כבר לא יכול לפגוע בילדה הקטנה ההיא. כי היא לא שם יותר. כי אני לא היא. לא עוד. 

צ'יטה​(שולט) - הילדה הקטנה תמיד תהייה שם. היא פשוט יכולה להחלים. בהצלחה נשמה }{
לפני 7 שנים
amy​(נשלטת) - מותק, את מה שקרה בילדות כבר אי אפשר לתקן. פשוט כי הזמן הזה חלף. אנחנו לא שם. את הטראומה שנוצרה כשנפגעתי אז אולי היה ניתן לתקן אם היו מטפלים בה סמוך לאירועים. מאחר שלא כך נעשה, היא התקבעה בצורה שלא ניתן פשוט להסירה, ועיצבה את כל חיי. גם עשורים של טיפול לא יכולים למחוק צלקת. אני כן מאמינה שפצעים יכולים להסגר ושעם פוסט טראומה ניתן להתמודד על ידי קבלת מה שלא ניתן לשנות ויחד עם זאת הבנה שהטראומה אינה קיימת בהווה. ההווה הוא מיטיב.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י