סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 7 שנים. 28 באוקטובר 2016 בשעה 6:55

דיסקליימר: כל האמור הוא במסגרת התלוצצות ורוח טובה. אדוני נהדר ולא עושה לי כל רע. אין צורך להציל אותי. בדיוק להיפך. יופי, עכשיו אפשר להמשיך בבקשה? 

 

 

 אני מודאגת. מאוד מודאגת. במשך כל חיי הבוגרים פיתחתי בזהירות ובהתמדה הרגלי אכילה ג'אנקיסטיים. 

אני שונאת להתעסק באוכל. אני אוהבת לאכול on the run. אוהבת מאוד רעלים. הם מעיפים אותך, לא? 
פעם מישהו שאל אותי אם קראתי פעם איזה חומרים יש בקולה זירו, למשל. קראתי. רעל טהור. בגלל זה אני כל כך אוהבת. מזון מיקרוגל הוא בבירור טעים יותר. לחם מלא קשה לעיכול. פסטה וצ'יפס זה טעם החיים. 

מה שנהדר בי זה שהצלחתי להעביר את הרגלי האכילה הנוראיים שלי גם לטבעונות. הייתם חושבים שמי שטבעוני מנסה לאכול בריא יותר. תחשבו שוב. אין דבר העומד בפני הרצון. 

אני אוכלת מול הצ'אט, סרט, ספר, או הכל ביחד. 


אבל לאחרונה מחלחלים בי הרגלי תזונה בריאים יותר, ללא כוונתי, וזה עסק ממש מרגיז. התחלתי להעדיף אורז מלא, והיום- היום קניתי לחם מלא במכולת. ללא ספק זה מעיד על הדרדרות רצינית לעומק הרגלי הבריאות. אני תמיד קונה לחם אחיד. הוא זול יותר. אבל היום מצאתי את עצמי חושבת שהוא מזין פחות, ואני לא רוצה להרגיש כאילו הגוף שלי הוא פח זבל. אני רוצה שהוא יהיה חזק, אני רוצה לטפח אותו באהבה, לתת לו את מה שהוא צריך. 

וזה לא בא מאדוני, לפחות לא כהוראה ישירה. אבל אני יודעת שהוא מאמין (וככל הנראה מגובה מדעית) שדגנים מלאים הם בריאים יותר. והוא מעדיף שאוכל בריא. ודברים מחלחלים. גועל נפש ממש מה שהולך פה. הייתי שותה קולה זירו לאות מחאה, אבל אבוי- לא בא לי... :( 

 

 

פיפ{weiss} - בסוף לא ישאר לך מה לאכול
לפני 7 שנים
Sparkit - כןןןןן לאכול בריא♡♡♡♡
לפני 7 שנים
פייה{O} - אני בעד!!
אצלי בבית לא נכנסים קמחים לא מלאים.
סוכר ושאר פחמימות ריקות לא הרבה פחות גרועים מסיגריות!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י