אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 7 שנים. 30 באוקטובר 2016 בשעה 4:42

טוב, יש כאן מזוכיסטיות הארד קור. 

אז מצד אחד, בטח שאין לי זכות לשפוט- כל אחת והקינק שלה.

 

מצד שני (וזה לגמרי הרגש שלי שמדבר, לא שיפוט או משהו, סתם מהמקום שלי)- אני רואה חלק מהתמונות ואני נהיית מודאגת. זה בריא להביא את הגוף למצבים כאלו? חלק עושות את זה כל כמה ימים על בסיס קבוע. זה לא גובה מחיר מהגוף בסוף? מהמוח? טירוף של אנדרופינים במוח. זה בריא? אולי המוח מתרגל להיות בהיי כזה שכבר קשה לו להסתגל למצב רגיל? אולי החיים ביומיום ללא כאב הם סוג של דאון? 

 

בטח שגם אני מכירה את ההיי של כאב. זה ממש כיף. אבל להכנס ממש לאקסטרים- עם הסימנים שאני רואה כאן על כל כך הרבה מהנשים- מפחיד אותי. לא בטוחה שאני רוצה. אולי זה גם קשור לגיל שלי, ולכך שאני מכירה מקרוב אנשים מבוגרים. אני אומרת לעצמי- הי, אני צריכה לשמור על הגוף שלי. בקרוב הוא יתפרק...:)

 

 

סתם מחשבות על הבוקר. לא שופטת אז נא לא להעלב!!! 

דממה ניצחת - כל מילה....
:)
לפני 7 שנים
אנטי וירוסית​(נשלטת) - איימי יקירתי ...המחשבות שלך בריאות והכל בסדר...לגביי המשפט להביא את הגוף למצב כזה...לא כל יום אני לדוגמה עוברת סשנים כאלה ...לפעמים זה פעם בשבוע,פעם בשבועיים ולפעמים גם בחודש...והחיים ביומיום הם חיים רגילים ולא דיכאוניים..רק החוויה בסשן שזה מביא אותך באמת להיי שאת אוהבת עושה את זה ליותר כייף ולחוות סאב ספייס ממשהו שאת אוהבת זה הכי כייף(:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י