ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 7 שנים. 13 בנובמבר 2016 בשעה 18:13

 

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=85006&postid=582762

 

אז בעקבות הפוסט הזה של אדם מאוד מאוד יקר לי, רציתי לכתוב גם אני מה זה 24/7 עבורי. 

 

 24/7, בראש ובראשונה, פירושו מעורבות מוגברת. מדובר במערכת יחסים בה יש לצד השולט מעורבות מאוד מאוד גדולה בפרטי חייך. זה אומר שכל תחומי חייך (למעט כאלו שהגדרת מראש כ-"ייהרג ובל יעבור") פתוחים לשליטת השולט, והוא ישלוט בהם כרצונו, אם באורח קבוע ואם באורח מזדמן.

24/7 פירושו שהוא יכול לסשן אותך או להשתמש בך (מינית או בצורה אחרת) בכל רגע נתון. שעה של המרחות בערב מול הטלוויזיה יכולה בשניה ובאורח בלתי צפוי מבחינתך להפוך לסשן לתוך הלילה.

24/7 אין פירושו שהוא חובש רק את כובע האדון במערכת. מטבע הדברים, כשמדובר במערכת יחסים סביב השעון, ולא רק במפגשים ממוקדי סשנים, האדון הוא רב-פנים. מעבר להיותו אדון, הוא גם בן זוג, חבר טוב וגבר- עם חולשות וקשיים משלו. ועם כל זאת, כשזה בא להחלטות בקשר, המילה האחרונה היא שלו, כיוון שהמערכת מבוססת בראש ובראשונה על חילופי שליטה מודעים ומוסכמים.

 

24/7 פירושו לבטוח. להאמין שהצד השולט אוהב אותך, שומר עליך, רוצה בטובתך ורואה אותך תמיד. גם כשהוא מכאיב לך פיזית, מחפיץ או מעניש אותך.

 

24/7 זה לרצות את כל זה עם מישהו אחד מסויים. כי 24/7 היא מערכת יחסים מאוד מיוחדת שפשוט לא ניתן להשיגה עם כל אחד. היא דורשת תקשורת הדדית ברמה מאוד גבוהה ונכונות לרמות גבוהות של אינטימיות. 

 

אם את במערכת יחסים כזאת את חשה עטופה, מוגנת ואהובה, ושבכל רגע נתון מישהו אוהב נמצא איתך ברוחו ורוצה את הצלחתך.

 

 

בתו של דרקולה​(נשלטת){DRAKULLA} - את צודקת וכיף לקרוא אותך ככה:)
לפני 7 שנים
amy​(נשלטת) - תודה }{
לפני 7 שנים
Lois Lane​(לא בעסק){(A)} - מקסים.הצטרפת למועדפים שלי
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י