אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 7 שנים. 7 בפברואר 2017 בשעה 7:33

אני אוהבת בלוגים ואני מציצה בלא מעט כאן מדי יום. וסתם, כי אני כבר מתחילה להרגיש איכסה מזה, רציתי להגיד: אני לא אוהבת בלוגים לעגנים. יש פה לא מעט בלוגים שנראה שכל תכליתם היא ללעוג לאנשים פה. לקהילה שמתכנסת פה. ובאופן ספציפי לבלוגים אחרים. אני חושבת שזה ממש פוגעני. אנשים כותבים כאן על רגשות שלהם. על דברים אישיים בחיים שלהם. אתם לא חייבים לקרוא אם לא בא לכם. אתם לא חייבים לאהוב. אתם לא חייבים לאשר את הסגנון, התחביר, או אוצר המילים. 

אבל הם כותבים. הם חושפים חתיכה אישית מעצמם. המינימום שאתם יכולים לעשות זה לכבד את זה. אל תכתבו דברים אישיים בבלוג אם לא בא לכם, או אם אתם חושבים שהאוכלוסיה כאן לא ראויה לחשיפה. אבל עשו טובה- אל תלעגו לאחרים. זה אחד הדברים הכי מכוערים שיש. 

ivy​(נשלטת) - מסכימה
אבל יש הבדל בין בלוגים ציניים ומצחיקים לבין ממורמרים שאין שום קשר בינם לבין ציניות
לפני 7 שנים
amy​(נשלטת) - יכול להיות שהמילה "ציני" לא מדוייקת כאן. מה שמציק לי זה ברגע שמתחילים ללעוג לאנשים. ואת יודעת, יכול להיות שצד אחד בסך הכל חושב שהוא ציני ומצחיק, אבל אנשים רגישים, כי הם חשפו דברים אישיים בבלוג שלהם. אני חושבת שראוי להתייחס לרגשות של אחרים, כאשר הם מבוטאים בבלוג, בכבוד ובזהירות, ולחשוב כמה פעמים לפני שאנחנו מתייחסים אליהם בצורה שלנו נראית מצחיקה, ולהם עלולה להראות פוגענית. אני בכלל נמנעת מלהתייחס לבלוגים של אחרים בבלוג שלי, אלא אם כן יש לי משהו חיובי לומר על פוסט מסויים.
לפני 7 שנים
ivy​(נשלטת) - תראי כל אחד יכול בגדול לכתוב מה שבא לו בבלוג שלו... הבעיה מתחילה כשכותבים פוסטים פוגעניים שמיועדים למישהו מסוים ואפשר גם להבין את זה מהם... אני למשל כן כותבת בלוג ציני(מקווה שכך חחח) אבל לא ירדתינפה על אףנאחד... לעומת זאת אנשים שלא כותבים שום בלוג ציני דווקא כן ירדו עלי... אז זה לא באמת משנה ואי אפשר להכליל אנשים ציניים כשאנשים פוגעניים
לפני 7 שנים
amy​(נשלטת) - אז סבבה, מכבדת את ההבדל. אני נהנית לקרוא פוסטים מצחיקים, אבל לא כשהם לועגים לבלוגים מסויימים, אפילו לסגנון מסויים. תארי לעצמך שמישהי כותבת בלוג, שכל פוסט בו הוא פחות או יותר: כמה שאני מעריצה את אדוני, כמה שאני אוהבת את אדוני, אדוני הוא מושלם, אני מתגעגעת לאדוני... קצת כמו הבלוג שלי, רק הרבה יותר מוקצן:) אז אפשר ללעוג לכל הרגש הזה שנראה לנו מוקצן ולא אמיתי, ואפשר לכבד את זה שאנחנו לא במקום הזה, והיא כן, וגם אם לנו זה נראה מגוחך, ככה היא מרגישה, ואין צורך ללעוג לכך או להציג את זה כלא לגיטימי. אפשר להרגיש ככה, סבבה, אבל ללכת ולכתוב על זה בבלוג כבר נראה לי לא לעניין.
לפני 7 שנים
ivy​(נשלטת) - אני מבינה
וגם יודעת בדיוק על איזה בלוג/ים מדובר
לפני 7 שנים
ivy​(נשלטת) - אין לה כנראה על מה לכתוב
לפני 7 שנים
Princess SheRa - צודקת לגמרי... אבל באמת אין הרבה מה לעשות חוץ מלהתעלם.
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - בכל פעם שאני קוראת בלוג שכל התחלית שלו היא ביקורת על אחרים, הדבר היחיד שאני רואה, זה לא אדם אינטלגנט מורם מעם כמו שנראה לכותב שהוא, אלא אדם נורא חסר ביטחון שאת הזמן הפנוי שלו הוא משקיע בלבקר אחרים, במקום במשהו פרודוקטיבי. זה מצחיק מאוד לראות אדם שקורא לאחרים מתעסקים בשטויות, מתעסק אף בשטות גדולה יותר מהם בכל פעם מחדש.
אני רואה אנשים עם ראש סגור שקשה להם להתגמש מחשבתית למשהו שונה ממה שהם רגילים עליו, וגרוע מכך- לא מסוגלים להציג בבגרות שהם מתיימרים לטעון שיש להם, את הטענות שאיתם הם לא מסכימים. הפוסטים שלהם רצופים בטיעוני כשל לוגי, לפעמים ממש בכל משפט שנכתב. כך שהדבר היחיד שמצחיק זה לא הצד השני שהם מנסים להגחיך אלא הניסיון הפתטי שלהם להרגיש עליונים על סמך שום דבר, כי זה נראה כאילו הם לא יכולים להציג טיעון באופו ענייני כלל מבלי לרדת על מישהו בדרך, בפרט את הטיעון "הנעלה" שלהם על האופן "הבוגר" שבו הם תופסים את העולם.
כשעברתי בריונות בגיל 12, נאמר לי מאנשים בשנות ה 20-30 (ואף יותר) לחייהם, שמדובר בהתנהגות ילדותית ושכשאגיע לגילם אראה שהתנהגות כזו חדלה מהלהקיים. כעת, בבגרותי, כשאני נמצאת בטווח הגילאים שניסה להרגיע אותי, ונמצאת במרחבים שלהם כאחת מקבוצת השווים ולא ילדה שהם צריכים להוות דמות חינוכית עבורה, אני מגלה שזו הייתה פנטזיה ותו לא. אנשים ממשיכים להתנהג באותו אופן כמו ביסודי רק שהם נעשים מתוחכמים מעט ומשתמשים באוצר מילים אחר. זה הכל.
לפני 7 שנים
amy​(נשלטת) - לצערי זה כנראה נכון.
לפני 7 שנים
Firebird - פוסט שכולו אמת, תודה
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י