אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 5 שנים. 1 באוקטובר 2018 בשעה 18:33

סתם כותרת שקראתי כאן, והציתה בי זכרונות לא נעימים. 

 

זה לא קורה רק בבדס"מ, אבל כשזה קרה לי בבדס"מ זה הרגיש רע יותר. פעמים שלא הייתה לי מילת ביטחון, וחשבו שהלא שלי הוא רק סוג של פנטזיית אונס, או שלא הבינו אותו נכון וחשבו שאני בעצם רוצה. זה קרה יותר מפעם אחת. והעניין הוא לא עבורי לצעוק פה: "אונס, אונס!". אני חושבת שזה מורכב יותר, גם עבורי. זה שטח מבלבל. אתם יודעים, אפילו עם מילת ביטחון, כבר קרה לי שהגבר פשוט חשב שאני לא מתכוונת אליה באמת, אבל הוא עצר כשהתעקשתי. בדס"מ הוא תחום מבלבל מאוד, עם המון שטחים אפורים. אבל כשאין מילת ביטחון, קשה יותר לצד השני להבין את הלא. מבלבל יותר. אני מבינה את זה. לכן חושבת שגם ואולי אפילו בעיקר בסטוץ, היא חיונית. 

 

אז אני לא רוצה להכנס לשיח של "מי אשם", כי אני חושבת שהוא מיותר ולא מוביל לשום מקום. הנקודה היא שנאנסתי. ונכון, אני מזוכיסטית ופגועה מספיק כדי לשאוב הנאה אירוטית מזה בדיעבד. אבל זה הסב לי יותר נזק מתועלת, ופגע בי יותר משעינג אותי. 

כי אני חושבת שגם בבדס"מ חייבת להיות הסכמה, או רצון. אם אנחנו חוצים את הגבול הזה, בשגגה או בכוונה... טוב, הנפש היא מקום עמוק ואפל, והיא שברירית יותר משנדמה לנו. אנחנו צריכים לשמור עליה. 

 

כן, ולכי על מילת ביטחון. כשהוא חרמן מאוד, הרגישות שלו לדקויות יורדת, וחבל. אולי שכחת לרגע שמתוך פזיזות שמת את הגוף והנפש שלך בידיו, ולו זמנית. 

Sweet melody - פוסט חשוב מאד.
לפני 5 שנים
Izanagi - את צודקת לגמרי וכן רצוי לא לשים את הנפש שלך בידיו לפני שאת מרגישה שגם כשהוא חרמן הוא יבין דקויות וידע מה את מרגישה ורוצה רגע לפני שאת צריכה לומר לו את מילת הבטחון.
לפני 5 שנים
Izanagi - ולכן רצוי
לפני 5 שנים
נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - מסכימה איתך. תודה על הפוסט.
לפני 5 שנים
Eshetbar​(נשלטת) - עצוב לקרא ומחזקת את ידייך
אני כן רוצה להכנס למי אשם -
כפעילה בידיאסאמית ושולטת מעולם לא איבדתי שליטה עד כדי פסיכופתיות קרי אי ראיית האחר ואו הנאה מסבלו במציאות החיצונית. שליטה היא אחריות גדולה בדיוק על הקו הדק בין מימוש פנטזיות ובין יצירת טראומות. אם יש לי שותף שאני לא בטוחה לגבי הגבול הזה איתו לא אכנס לסיטואציה מינית של שליטה בו/ה. מי שלא מתנהג ככה הוא קודם כל לא שולט, כי שליטה היא לפני הכל דוגמא אישית של שליטה עצמית. גם שליטה ביצר - שיצא לפי בחירתי. ואחר כך מטורף, ואז גם רע, אפס וממש לא ראוי לחמלתך, ולא להנחות. הוא ידע, הוא אנס, הוא נהנה מהסבל שלך, הוא אפס מאופס ולא שולט כבלום, אחד שמנצל את עולם משחקי השליטה לטובת הרס. שליטה בשבילי היא תיקון לא קרובה אפילו לניצול.
לפני 5 שנים
ivy​(נשלטת) - פעם התחבטתי המון בשאלה הזאת, ׳טוב׳ לגלות שאני לא היחידה..
לפני 5 שנים
little girl​(נשלטת){KM} - כמה חוזק יש בדברים שלך. ובך.
מסכימה, למרות שלפעמים מילה לא מספיקה כדי לשמור על הביטחון.
לפני 5 שנים
salvation angel - זה מאוד פשוט, לא זה לא.
ליבי איתך ויש לך גם כאן למי לפנות.
לפני 5 שנים
Sweet melody - זה ממש לא נכון להגיד את זה! כמה פעמים במהלך הסשן משתמשים במילה "לא" ו "דיי" ועוד מילים כאלו..
לפני 5 שנים
salvation angel - אני לא כאן להתווכח. היא אמרה לא והיא אמרה מילת ביטחון.
ברגע שזה קורה השולט צריך לעצור ולבדוק.
לפני 5 שנים
אמון מלא - חייב להגיד שמעולם לא נאמרה לי מילת ביטחון... אני חושב ששולט צריך לדעת לקרוא את הנשלטת ולדעת מתי לעצור. ואם הוא לא יודע אז אין ספק שלא זו מילה מספקת.
לפני 5 שנים
amy​(נשלטת) - אתה לא חושב שהשולטים שדיברתי עליהם היו בטוחים שהם לא צריכים מילת ביטחון, כי "הם יודעים לקרוא את הנשלטת"? אני מבטיחה לך שכן. אבל עובדה שהם ל א ידעו.
לפני 5 שנים
אמון מלא - אני לא חושב שאני לא צריך , אני גם לא חושב שאת לא בסדר בשום צורה או פרמטר... אני חושב שכשולט נמצא בסשן יש לו תפקיד , ויש כאלו ששכחו את מקומם.
לפני 5 שנים
masterY​(שולט) - מילת ביטחון היא חובה. שולט או שולטת שלא מכבדים את מילת הביטחון הם אינם שולטים. שולט שאומר "איתי אין מילת ביטחון, אם לא טוב לך קומי ותלכי" הוא לא שולט, אלא אדם מסוכן.
רשמתי את זה כבר בכמה מקרים בעבר, הכוח בידיים של הנשלטת או הנשלט. אתם בוחרים למי להעניק את הכוח העצום הזה ותחת אילו תנאים. מי שלא מקבל אותם לא ראוי לשלוט עליכם. נקודה.
לפני 5 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - אני רק חיבוק, כי בעולם אוטופי הכל עובר חלק.. בעולם האמיתי לעומת זאת.. אם משהו משתבש..
אני כבר כמה ימים מתהפכת באותם המקומות והדבר היחיד או התובנה היחידה שיש לי.. זה.. רק חיבוק.. כזה ענק, שאפשר לטבוע בו שמוגש עם כתף.. כי לפעמים צריך רק את זה.
לפני 5 שנים
amy​(נשלטת) - תודה רבה יקרה }{
לפני 5 שנים
amy​(נשלטת) - אני רואה מהתגובות שאולי הפוסט שלי לא היה ברור. אז אנסה להבהיר את עצמי: הפוסט מדבר על המקומות האפורים, שאין בהם מילת ביטחון. בעיקר התייחסתי לסטוצים- אם קצרים ואם ארוכים יותר, אך לא מחייבים. לגבי מילת הביטחון שבהתחלה לא כובדה- זה היה עם שולט אחד, מאוד לא מנוסה, שדווקא כן הייתה לי מערכת יחסים איתו, אבל מאחר והוא היה כל כך לא מנוסה (וגם אני לא, שנינו רק למדנו את התחום לגמרי מהתחלה), הוא לא הקשיב למילת הביטחון מייד בהתחלה. אבל כשהתעקשתי הוא כן הקשיב ועצר. אני דיברתי על שני מקרים אחרים שקרו לי, ללא מילת ביטחון. אני חושבת שהגברים... לא יודעת. הם לא הבינו וגם לא כל כך רצו להבין באותו רגע. הם ממש היו בספייס שלהם. נראה לי שאו שהם חשבו שאני לא מתכוונת באמת, או שלא ממש היה אכפת להם, או שילוב. ואני מבינה שבטח גם הם היו מבולבלים. הפוסט באמת לא בקטע של להצביע על אשמה אלא יותר להזהיר נשלטות, וכן- גם שולטים, שהדברים האלו משאירים צלקות. וכמו שמישהו כתב כאן, אף שולט לא רוצה להרגיש שהוא אנס באמת. אני בטוחה שגם לא אלו שעשו זאת איתי. אבל הנקודה היא שזה נעשה. כן אמרתי לא וכן ביקשתי בצורה ברורה שיפסיקו. אבל לא הייתה מילת ביטחון. ואני מניחה שמה שהיה ברור בעיני היה פחות ברור להם באותו רגע. זה לא כל כך פשוט לומר: "לא זה לא", כשזה נוגע לבדס"מ ולסקס קשוח. אבל צריכה להיות דרך לומר "לא" שיובן ככזה.
לפני 5 שנים
salvation angel - אם ביקשת להפסיק בצורה ברורה אז הכל מאוד ברור. שולט עוצר באותו הרגע!! חלק מהיותו שולט זה היכולת שלו לשלוט בעצמו והאחריות שלו לנהל את הסיטואציה ולו רק על מנת למנוע נזקים בעתיד.
זה כלל מאוד ברור בבדסמ וגם הצעירים וגם הדינוזאירים צריכים לכבד.
אמרת בצורה ברורה, אל תקחי על עצמך את האשמה.
מחבקת אותך כי זה מה שבסוף היום עוזר.
לפני 5 שנים
amy​(נשלטת) - ואני רק אוסיף שהייתי עם שולטים שגם בשיא החרמנות שלהם ידעו לעצור ולהקשיב, ויש לי המון כבוד אליהם. אבל זה לא סטנדרט שאני מצפה לו מכולם, ובטח שאי אפשר לדעת מראש, בוודאי שלא במערכת יחסים לא מחייבת.
לפני 5 שנים
אשלייה אירוטית - לי אין מילת בטחון כי לדעתנו זה קשקוש טקסי מיותר ותיאטרלי.
כשאת בקשר עם גבר הגון ואמיתי, אין צורך בזה.
לא מעט שולטים משתמשים במילת בטחון כדי לגרות את הנשלטת....
עוד חארטה מיותרת.


מאוד הצטערתי לקרוא את שעברת.
מקווה שמעתה והלאה, תחווי רק בטוב...
לפני 5 שנים
מכה בתורה - הבעיה מתחילה בדבר הזה סטוץ bdsm. אין דבר יותר מסוכן מזה, עם מילת ביטחון בלי מלת ביטחון. יש דברים בחיים שמההתחלה מסוכן מאוד לעשות. וזה אחד מהם. (זה כמו הורה שקונה לבן שלו בן ה 12 אופניים חשמליים)
לפני 5 שנים
A לון​(שולט){ספנק} - אין כאן שום פרדוקס- כל הפרדוקס הוא מניפולציה עבשה של אנסים נאלחים שמנסים (ולצערי גם מצליחים לפעמים) לבלבל.
הנה פירוט, כדי שיהיה ברור:
1. הסכמה היא עניין מתמשך. אם הסכמת למשהו בעבר (והעבר יכול להיות אתמול או לפני 5 דקות) זכותך לא להסכים לו עכשיו.
2. ניתן למשוך הסכמה בכל רגע.
3. מילת ביטחון היא משיכת ההסכמה. מי שממשיך לאחר אמירת מילת ביטחון הוא אנס. נקודה. וזה לא משנה מה הוא אומר ומה הוא חושב. המשיך- אנס.
4. אם אין מילת ביטחון אזי *כל* מילה שמסמלת הפסקה (די, תפסיק, לא וכיוב) נחשבת כמילת ביטחון, והממשיך אחריה דינו כדין אנס.
5. אפשר להמשיך בסשן לאחר אמירת מילת ביטחון רק לאחר שהנשלט, מרצונו החופשי וללא מניפולציות, הביע את רצונו להמשיך.
6. מילת ביטחון היא רק דרך *אחת* לוודא הסכמה. אם הנשלטת שלך קופאת, נהיית אפטית, נכנסת לדרופ וכיוב ולא אומרת מילת ביטחון- מתפקידך כשולט לוודא אקטיבית (עי שאלה או סימן מוסכם) שהיא עדיין בעניין, ואם לא- להפסיק.

הנה, פשוט.
לפני 5 שנים
amy​(נשלטת) - נהדר שאתה.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י