לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

העלמה והצינוק

סיפורים של אהבה וכאב, שליטה והתמסרות. ומעל הכל - קירבה.
לפני 4 חודשים. 16 בדצמבר 2023 בשעה 18:58

ערב רגיל ונעים, כמה חברים טובים באים, אני בישלתי בזמן שהכלבה אירחה את האורחים בסלון, אני טבח משקיע וטרחתי על הבישולים כבר שעה לפני שהם הגיעו, בגלל זה לא ראיתי מה היא לובשת עד שהאוכל היה מוכן והגעתי להצטרף אליהם בסלון.


מוזיקה נעימה ברקע ו 5 פרצופים מחייכים חיכו לי שם, 4 שייכים לחברים והחמישי לכלבה היפה ביותר בעולם, כשנכנסתי לחדר הם ישבו כולם ביחד על הספה הגדולה והמרווחת ודיברו,  עשיתי את מעגל הברכות והחיבוקים המחוייב ומייד כשסיימתי סימנה לי הכלבה לבוא אליה וזזה אחורה על הספה, כביכול כדי לפנות לי מקום לידה.

אני אומר כביכול כי זה אולי נכון שהיא זזה אבל אני, שעמדתי בכניסה לחדר, יכולתי לראות שכל תנועה ותנועה שלה שירתו מטרה אחת בלבד, להראות לי שמתחת לחצאית השחורה הצמודה שלה אין שום דבר מלבד כוס מגולח ויפהפה, מבריק ברטיבות, אפילו תנועת הרגל המרושלת שלה בסוף, כאילו למתוח את הרגל, נועדה אליי, כולם ראו את הרגל המתמתחת אבל רק אני ראיתי את הכוס היפהפה שלה מתכווץ ושולח לי נשיקה מחרמנת.

אוקיי, היא במצב רוח למשחקים.


אני מתיישב על קצה הספה ונכנס אל השיחה, שואל ועונה ומנסה להתרכז, מנסה להתעלם מכף הרגל שלה שכאילו מונחת בתמימות בחיקי אבל למעשה מלטפת את הזין שלי בעדינות, אני מעיף אליה מבט ומרים גבה והיא מחייכת אליי בשובבות וממשיכה לנסות ללטף את הזין (שעכשיו כבר די קשה) עם הרגל בלי שישימו לב.

אוקיי, אני יודע לשחק גם.


"לא קר לך מאמי?" אני שואל פתאום ולפני שהיא עונה מושיט יד לשמיכה הלבנה הנעימה שלנו ומכסה בזריזות את הרגליים שלה "תני לי טיפה שמיכה גם" אני רוטן ומכניס את יד שמאל מתחת, מעולה, אני חוזר לשיחה שוב, אבל הפעם גם אני יכול ללטף ואני מעביר את האצבעות שלי במעלה הרגל שלה מתחת לשמיכה, מלטף בזמן שהיא מלטפת אותי, ובסלון כל הזמן הזה השיחה ממשיכה ואיש לא שם לב.

הרגל שלה חלקה ונעימה והעור שלה רך כמו משי, האצבעות שלי מטיילות עליו ואני מרגיש אותה מצטמררת בעדינות  ואז מרגיש את העור שלה מגיב לצמרמורת, אני מחייך אליה והיא מחייכת בחזרה וככה אנחנו יושבים ומתלטפים ומדברים עד שאני נזכר בעצם בשביל מה הגעתי לסלון לפני שהכוס היפהפה שלה בילבל אותי.


"האוכל עוד רגע מוכן, שבו סביב השולחן" אני קם ופונה אליה "בואי תעזרי לי להוציא דברים", היא קמה בזריזות ואנחנו עוברים למטבח להתחיל להעמיס, ברגע שהידיים שלה עמוסות אני מסתובב אליה ותופס את שתי הפטמות שלה דרך גופיית הספגטי שהיא לובשת  "את חושבת שאת חכמה גדולה?" אני שואל באיום. "מה???" היא שואלת בתמימות מזויפת "מה עשיתי???" ומחייכת את החיוך השובב שלה.

"את רוצה לראות מה יהיה לך?" אני שואל ומסובב את הפטמות "אתה צריך לשאול מה יהיה לך!" היא ממשיכה להתגרות למרות שברור עליה שהפטמות משפיעות עליה מאד.

"אוקיי" אני אומר "הראשון שנשבר עושה כלים", היא שוקלת את זה לרגע ואז מחייכת "הכל מותר?" - "כן, הכל מותר שדונית שלי" אני מחייך אליה בחזרה.

"אוקיי" היא מסכימה ומסתובבת לצאת מהחדר ומייד אני נחשף לעוד טריק שלה כשהסיבוב מרים את החצאית שלה למעלה ולרגע אני נחשף לישבן המהמם שלה לפני שהיא נעלמת, הזין שלי כבר קשה לגמרי במכנסיים, אין מה להגיד היא מובילה, אבל אני עוד אפתיע.


לוקח לי רגע לפני שאני מצטרף לכולם סביב השולחן ואני מתיישב כשהשאר כבר ממלאים את הצלחות שלהם, אני ממלא לעצמי צלחת גם ומצטרף לשיחה, תוך פחות מדקה ואני מרגיש את היד שלה על הזין שלי, אני נותן כמה ביסים ואז מעביר את היד שלי בין הרגליים שלה, הרגליים שלה פתוחות לרוווחה והאצבעות שלי מתבייתות מייד על הכוס הרטוב שלה (ואלוהים אדירים כמה שהוא רטוב) היד שלה עוטפת את הזין שלי והיא מתחילה לאונן לי לאט בזמן שסביבנו השיחה קולחת והאצבע שלי מעסה בעדינות את הדגדגן שלה, אף אחד לא שם לב.


לאט לאט העיסוי שלי מתחיל לעבוד והיא מאדימה קלות, היא עוצרת לרגע את היד שמאוננת לי ומשתעלת שיעול מזוייף לתוכה, שיעול שמסתיר את הרוק שהיא מורחת על היד, כשהיא מחזירה אותה לזין שלי פתאום גם אני מזדקף ומתחיל להאדים, עכשיו כשהיד רטובה וחלקלקה החיכוך ממש נעים, ממש נעים, ממש. אני נושם עמוק לאסוף את עצמי ועושה את הצעד שלי, מעביר את האצבעות על השפתיים שלה ואוסף מהרטיבות ואז משתמש בשתי אצבעות רטובות כדי לפתוח את השפתיים ובשלישית כדי להצליף בדגדגן המגורה והחשוף ויש לזה בדיוק את האפקט שקיוויתי לו כשהיא משתנקת פתאום, אני מרגיש אותה עוצרת וגם אני מאט לרגע ומביט בה בחיוך "מוכנה להכנע?" אני לוחש לה "את לא יכולה לאונן לי מספיק חזק כדי שאגמור בלי שכולם ישימו לב אבל אני מסוגל להצליף בכוס שלך עם האצבע בשקט בלי בעיה", היא חושבת על זה ולרגע נדמה לי שאולי היא אפילו מוכנה להרים ידיים.


אבל לא הכלבה הנחושה שלי, היא שוקלת את האפשרויות שלה ואז מחייכת אליי ומפילה את המזלג שלה על הרצפה. "אויש נו!" היא אומרת בקול רם ומתכופפת בזריזות, לפני שאני בכלל מרגיש הפה שלה עוטף את הזין שלי מתחת  לשולחן ואני משתעל לרגע ומזדקף במקום בזמן שהפה החם שלה יונק אותי לשתי שניות מהממות חושים, שתי שניות שנגמרות כמעט מייד כשהיא מתרוממת בחזרה. "הוא מתחת לכסא שלך" היא נוזפת בי בקול רם, כאילו זאת אשמתי "הנה אני רואה אותו" היא אומרת ושוב צוללת, הפעם היא מלקקת את הביצים שלי ליקוק ארוך שעולה עד הזין לפני שמכניסה את הכיפה לפה ומשחקת איתה, שנייה, שתיים, שלוש ושוב היא מתרוממת "הוא נדחף שם מאחורה, אל תזוז ותן לי שנייה להוציא" היא נוזפת שוב ומתכוננת לצלול שוב, אני מעיף מבט על השולחן לראות אם מישהו מבין מה קורה פה, אבל לא, החברים שקועים בשיחה ואף אחד לא רואה כלום, עוד פעם או פעמיים כאלה ואשתגע.


"שני, סיפרת לכלבה על מקסיקו?" אני פונה לחברה שיושבת מהצד השני שלה כדי ליצור הסחת דעת, היא מעיפה בי מבט מתוסכל ומסתובבת לשמוע את הסיפור של שני, קניתי לעצמי דקות יקרות ואני מנצל אותן מייד ובזמן שהיא מסובבת את הראש לשמוע את הסיפור של שני אני שולף בגניבה את הקלף המנצח שהסתרתי בכיס לפני שהתיישבתי, הדילדו הקטן והשמנמן. אני מחכה לתזמון המושלם וברגע ששני מתחילה למנות את מעלליה במקסיקו אני נשען קדימה ובתנועה אחת בטוחה מתחת לשולחן מכניס את הקצה של הדילדו לתוך הכוס הרטוב שלה.


הכוס שלה נוטף בנקודה זאת כבר, כל כך רטוב שלדילדו אין שום בעיה להכנס ויש לי את ההנאה הייחודית של לצפות בפנים שלה כשהיא מרגישה אותו ומבינה מה הולך שם והמבט שהיא מלכסנת אליי מזועזע, היא לא ציפתה לזה. במשפט הרביעי של שני הדילדו לגמרי בתוכה ואני מסובב אותו בעדינות במקום להוציא ולהכניס, מסובב בעדינות ומביט בה בזמן שמעמיד פנים שמקשיב לשני.

היד שלה כבר לא על הזין שלי, היא וויתרה על זה, במקום זה היא על הברך שלי והיא מועכת אותה חזק, מחזיקה את עצמה מלגנוח בקול רם, שני מגיעה לקטע מותח בסיפור ואני מחליט להתחיל להוציא ולהכניס את הדילדו, אני לא מספיק אפילו להכניס בפעם השלישית וזה נגמר, הכלבה מבקשת משני סליחה, היא חייבת ללכת לשירותים.
אני מחייך אחריה ומגביר קצת את המוזיקה בסלון כדי לוודא שהאורחים לא ישמעו אותה כשהיא גומרת בשירותים.
חשוב להיות אדיב, במיוחד בניצחון.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י