ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

העלמה והצינוק

סיפורים של אהבה וכאב, שליטה והתמסרות. ומעל הכל - קירבה.
לפני 4 חודשים. 12 בדצמבר 2023 בשעה 20:51

היא עולה במדרגות ובכל מדרגה מרגישה רטיבות בין הרגליים שלה, רטובה מרגע שיצאה מהרכב וככל שמתקרבת לדירה שלו היא  מרגישה את עצמה נרטבת יותר ויותר, כשהיא מסתובבת ורואה את הדלת שלו הלב שלה מתחיל לדפוק קצת יותר מהר ונדמה לה שאם לא תזדרז היא הולכת לטפטף על המדרגות, עוד כמה מדרגות והיא מול הדלת, כמו בכל פעם היא קצת נבוכה לדפוק בה (גם אחרי כל הזמן הזה), נבוכה ומתרגשת, יודעת מה יקרה, מה תמיד קורה, אבל היא לא הייתה פה וכל כך רטובה אם לא הייתה רוצה את זה, אז היא נושמת עמוק ודופקת.


"רק רגע" מתנגנת מבפנים הקריאה והיא שומעת בקול שלו כמה הוא שמח לקראתה, הדלת נפתחת והיא רואה שוב את אותו חיוך רחב שהתרגלה לראות, בלי לחשוב היא מחייכת בחזרה ומתקרבת לחיבוק אוהב שמועך אותה אליו והיא נצמדת בלי לחשוב ומתמסרת לידיים החזקות שעוטפות אותה, מתמסרת לפה שלו על שלה והזמן עוצר כשהם מתנשקים.


נצח עובר והם מתנתקים ופתאום הידיים שלו על החזה שלה והפה שלו צולל אל הצוואר שלה, היא מתכוונת להגיד משהו אבל מרכזי העונג שלה נדלקים למגע שלו והמילים בורחות ממנה והברכיים שלה רועדות, הלשון שלו על הצוואר  מטריפה אותה והפטמות שלה רוקדות בין אצבעותיו ופתאום היא לא מסוגלת לחשוב יותר.


היא רצתה לשתות קודם, היא זוכרת, רצתה להגיד לו משהו, רצתה לשבת ולעשן, היא רצתה כל מיני דברים אבל מרגע שהוא מצמיד אותה לקיר היא לא מסוגלת לחשוב יותר, הפה שלו נצמד לפטמה שלה ויד אחת שלו תופסת את הצוואר שלה וממשיכה להצמיד אותה לקיר והשנייה איכשהו בין הרגליים שלה, הרגליים שהיא פותחת כמו זונה, היא בכלל לא זוכרת שפתחה אותן הן כנראה נפתחו מעצמן, הן לא מצייתות לה לידו, אף איבר לא מציית לה לידו, כולם בוגדים, אחד אחד.


היד שלו כבר בין הרגליים שלה, היא בלי תחתונים כשהיא באה אליו - אסור לה תחתונים, הוא לא מרשה לה להיות לא זמינה וממילא למדה מזמן שאם לא מורידה אותן הן מריחות מכוס לקילומטרים כשהיא חוזרת ממנו ואפילו בכביסה פאדיחה לשים אותן - והדגדגן שלה, ראש וראשון לבוגדים, מזדקף לקראתו כמו חייל ממושמע, הוא מעביר אצבע עדינה עליו והיא מרגישה את עצמה מיטלטלת, צליל מוזר נשמע פתאום, מי עשה את הצליל הזה? היא עשתה את זה? היא לא מבינה. הוא מעביר שוב את היד והפעם היא שומעת את עצמה ומזהה כמו מה היא נשמעת, כלבה מיוחמת.


שוב הוא מעביר את האצבע וצוחק כשרואה את ההשפעה שלו עליה, נהנה לשחק בה כמו ילד בצעצוע, מותח ומותח את הקפיץ, נהנה להרגיש איך היא מונחת בכף היד שלו, חתול שמשחק עם טרפו. בפעם הבאה היא לא מסוגלת יותר וגניחת תסכול פראית בורחת ממנה, היא שונאת להראות לו כמה כוח יש לו עליה למרות שיודעת שהוא יודע, והוא מחייך שוב ומרטיב את 2 אצבעותיו הארוכות  ועוד צמרמורת עוברת בה, הטיזינג נגמר והיא יודעת לאן האצבעות האלה הולכות.
לא עוברות 2 שניות והיא מרגישה  אותן עמוק בתוכה, הוא נכנס והיא מרגישה את עצמה מתעוותת סביבו, האצבעות הארוכות שלו ממלאות אותה והוא מזיין אותה איתן במומחיות, מנגן בה כמו כנר או פסנתרן, אצבעותיו זזות במהירות פנימה והחוצה, רכות לרגע וקשות ברגע הבא, מתעקלות ומסתובבות, משפשפות כל נקודה בתוך הכוס שלה והיא צורחת כשהאורגזמות מתחילות.

אחת - שתיים - שלוש - ארבע, עוד אורגזמה מכה בה ועוד אחת, כשהוא דופק אותה מהר היא מרגישה אותן כמו גשם, הוא מגביר את הקצב וכולן מתחברות לאורגזמה אחת ארוכה והיא מרגישה את עצמה כמעט ונופלת, אבל בדיוק כשנדמה לה שהברכיים שלה כושלות הוא דוחף את האצבעות שוב פנימה עד הסוף ועוצר, מחזיק אותה ככה, יד אחת בכוס ויד אחת בצוואר, מחזיק ומביט בה ופתאום עוזב.


היא רועדת, מתנשפת, פתאום מבינה שיד אחת עדיין מחזיקה את התיק, היד השנייה שלה איכשהו מחזיקה את היד שלו, היד סביב צווארה. היא לא זוכרת שעשתה את זה, היא לא זוכרת כמה זמן עבר מאז שהגיעה, לא זוכרת מה רצתה להגיד, או על מה חשבה לפני רגע אבל דבר אחד היא זוכרת, איך לבקש את מה שהיא רוצה, היא נכנסת לסלון וכורעת על הספה, מרימה חצאית ודוחפת את הכוס הרטוב ומהגורה שלה למעלה - הכי למעלה שאפשר - והיא שומעת את עצמה מייללת.
והיא יודעת למה.

פרלין​(נשלטת){ש} - אני כל כך שמחה שאתה במועדפים שלי ואז אני ישר יודעת כשמשהו חדש מתפרסם.
לפני 4 חודשים
badgalbariti - כתיבה מהממת
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י