צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

העלמה והצינוק

סיפורים של אהבה וכאב, שליטה והתמסרות. ומעל הכל - קירבה.
לפני 14 שנים. 10 במרץ 2010 בשעה 21:46

אני נכנס למקום ומשלם לבחור בכניסה, 150 ש"ח. הוא מסמן לי עם הראש לכיוון המקרר ואני מנענע את ראשי לשלילה. "חדר 103" הוא אומר לי, ואני יורד במדרגות לבד. אני לא צריך הנחיות, כבר הייתי פה פעם.
נכנס לחדר ומתיישב על המיטה הקטנה, זה כל מה שיש פה, מיטה קטנה, מקלחת, ראי על התקרה והרגשה של לכלוך, על הרצפה ובקירות.
מבט אל השעון, היא מאחרת, זה יעלה לה.

אחרי חמש דקות היא נכנסת, חצאית וחולצה עם מחשוף עמוק, בדיוק לפי ההוראות. אני קם לקראתה ומביט בה בשתיקה, היא מנסה להתקרב אליי לחיבוק אבל מקבלת דחיפה חזקה אחורה.
"סגרי את הדלת אחרייך" אני אומר לה.
היא סוגרת את הדלת ושוב מנסה להתקרב לחיבוק ושוב נדחפת.
"שום מגע מיני עד שניישב את החשבון" אני אומר לה "את צריכה לשירותים ?" היא מהנהנת ונבלעת בתוכם כשאני מדליק סיגריה. אחרי דקה היא יוצאת ורק אז מביטה בחדר, בפעם הראשונה.
"מקום מעניין" היא אומרת.
"הבאתי את הזונה הקטנה שלי למלון של זונות" אני אומר לה "עכשיו, בואי נבדוק אותך". היא מרימה את החצאית ואני שולח יד כדי לוודא שאכן אין תחתונים. מעולה. יש הוראות שהיא מצייתת להן והוראות שלא, אבל מייד נטפל בזה.

"על הקיר" אני מצביע והיא נעמדת, אני מרים את החצאית שלה למעלה וחושף את הישבן העסיסי והמתוק שלה. "לספור" אני מורה בקול שקט ומפשיל את שרוולי. ריח הכוס שלה ממלא את החדר, הזונה הקטנה שלי נרטבת במהירות.
"אחת - שתיים- שלוש - ארבע- חמש - שש - שבע- שמונה- תשע- עשר" היא סופרת מכות, שלושת הספירות האחרונות בדמעות. "מה אומרים ?" אני שואל והיא לוחשת "תודה" בזמן שאני עובר ללחי השנייה.
כשאני מסיים היא מסתובבת אליי, השיער שלה פרוע, הפנים שלה סמוקות והיא יפהפיה לחלוטין. "בואי הנה" אני מושך אותה אליי ומנשק אותה והיא מנשקת אותי בפראות. אני נותן לה לנשק לחצי דקה ואז נסוג בעדינות.
"שבי" אני אומר לה "ופסקי את הרגליים".
היא מתיישבת ופותחת את רגליה, ריח הכוס בחדר מתגבר ואני מכניס את האצבע שלי פנימה ומגלה שהיא רטובה לחלוטין, היא נאנחת ושולחת אליי יד שאני דוחף ממני.

"לא לזוז" אני אומר לה "אני רוצה שתספרי לי מה קרה ואז נדבר על זה".
"היינו אצלך" היא מתחילה בהיסוס בזמן שאני מכניס שתי אצבעות אל תוכה ומוציא לאט "והחבר שלך היה איתנו... והייתי אמורה להתלבש לכבודו בבגדים שבחרנו... ולא הספקתי לעשות את זה לפני שהוא בא כי זיינת אותי.." המשפטים שלה מקוטעים אבל היא ממשיכה באומץ בזמן שאני מוסיף עוד אצבע ומגביר את המהירות, היא מנסה לסגור את הרגליים שלה על היד שלי אבל אני לא נותן לה. "ואז מה קרה ?" אני שואל והיא ממשיכה "ואמרת לי ללכת להחליף בגדים ואמרתי לך שאני לא רוצה... ואז הזדיינו ואמרת לו להכניס את הבוהן שלו לתחת שלי ואמרתי לך שאני לא מסכימה... אז לא עשינו את זה... אפשר לגמור בבקשה ?" היא שואלת ואני מהנהן "בלי קול" אני אומר לה והיא מתכווצת מסביב ליד שלי ונושכת את השפה שלה כשהיא גומרת.

"אוקיי" אני אומר לה "שמעתי את הצד שלך, עכשיו אני אגיד לך משהו" אני עוצר ומסדר את המחשבות בראש שלי. "תעברי לשש" אני מורה והיא עוברת מייד.
אני נעמד מאחוריה ומציב את הזין שלי בכניסה לכוס שלה, זאת זווית לחדירה מאוד עמוקה ובדרך כלל הזין שלי ארוךמדי בשביל הכוס הפצפון שלה, כשאני מזיין אותה ככה בדרך כלל הכוס שלה מתחיל לכאוב לרמה שאי אפשר להשתמש בו.

"שימי לב טוב" אני אומר ומכניס את קצה הזין שלי ומתחיל לזיין אותה איתו. "הגיע הזמן שתביני משהו, משהו שהיית צריכה להבין מזמן" אני אומר ומכין את יד ימין שלי. "את הזונה הקטנה שלי, את אוהבת להיות הזונה הקטנה שלי, נכון ? " אני אומר והיא מהנהנת ומנסה לדחוף את עצמה אחורה אליי, להכניס יותר ממני אליה, אבל אני מחכה לזה ומכה אותה בישבן, חזק. "אחת" היא סופרת בשקט ואני ממשיך "ובתור הזונה הקטנה שלי, כשאת נכנסת לחדר את יודעת מה קורה ?" אני אומר ומתחיל להכניס אליה יותר זין ולאט לאט מגביר את המהירות "מה שקורה זה שאת עוברת טרנספורמציה מופלאה" אני אומר בקול עדין "ונהפכת ליצור מאוד מיוחד, ואת יודעת מה קורה ?" אני שואל ומכין את היד "אין לך טוסיק" אני אומר, מכה אותה בכוח ומגביר את הקול והמהירות עם כל מכה "אין לך כוס - מכה - אין לך פה - מכה - אין לך כלום. -מכה- כל מה שיש לך -מכה- כל מה ששייך לך -מכה- כל מה שאת -מכה- הכל שייך לי -מכה- את שלי -מכה- מהשנייה שאת נכנסת לחדר את שלי -מכה- אין לך רצונות -מכה- אין לך מחשבות -מכה- אין לך כלום חוץ ממילת הבטחון שלך -מכה- זה ברור ?" אני בשיא המהירות עכשיו, נכנס בכוח פנימה והחוצה עם כל הזין שלי. אני מרגיש שזה כואב לה ואיך היא מתכווצת עם כל חדירה ועם כל מכה שנוחתת על הישבן האדום שלה. "זה ברור?" אני שואל שוב ומכה אותה שוב בכוח.
"כן" היא גונחת בדמעות אל תוך הכרית. "ואת אוהבת את זה ?" אני מכה ושואל. "אוהבת" היא גונחת. "יופי" אני אומר לה "ועכשיו, אני יודע שיש לכוס שלך בעיה עם הזין שלי, אבל הכוס שלך פשוט יצטרך להתרגל, הזין שלי לא הולך לקטון וזה אומר שהכוס שלך יהיה חייב לגדול, ברור ?" אני ממש נכנס אליה בכוח עכשיו, דוחף עם הירכיים שלי ומושך את הירכיים שלה אליי בכוח במקביל. "ברור" היא גונחת.
"טוב מאוד" אני אומר לה "מותר לבכות ומותר לגמור" אני נותן את הרשות וממש מתחיל להכנס אליה ברצינות, היא מתחילה לבכות אל הכרית ומתייפחת-גונחת לתוכה.
"כואב לך ?" אני שואל והיא מהנהנת "אבל אל תפסיק" היא מתחננת. "אני לא אפסיק" אני מרגיע אותה "את ילדה טובה, בואי" אני אומר ושולח יד ללטף את הדגדגן שלה, היא גומרת כמעט מיידית.

אני יוצא ממנה ונשכב לידה, מושך אותה אליי ומחבק אותה בשקט, יד אחת מחזיקה אותה קרוב והשנייה מלטפת את השיער שלה.
"אני מצטערת" היא לוחשת לי "אני לא רוצה להגיד לא וזה נעים לי נורא אבל הכאב לפעמים..".
"זה בסדר מתוקה" אני אומר לה "לאט לאט, הכוס שלך ילמד וגם את תלמדי" ומחבק אותה חזק אליי. "איך יכול להיות שכואב לך אם אין לך גוף ? הגוף שלך שלי, כי את הזונה הקטנה והמתוקה שלי ואני לא אתן לשומדבר רע לקרות לך" אני לוחש לה. היא רועדת ונרגעת בתוך החיבוק שלי ואני יודע שהיא מאמינה. בגלל זה הסקס שלנו כל כך טוב.

האזוקים - מקסים :-)
לפני 14 שנים
צל_המענה​(שולט) - תודה רבה :)
לפני 14 שנים
זרה מוכרת - יופי של כתיבה
וסיטואציה גם.
לפני 14 שנים
צל_המענה​(שולט) - אני מתאר לעצמי שהיא מוכרת להרבה מהקוראים פה.
לפני 14 שנים
יוצרת מציאות​(אחרת) - המילים הראשונות כאן שממש הרטיבו אותי .. מזה ה מ ו ן זמן !!!
לפני 14 שנים
צל_המענה​(שולט) - איזה כיף הפירגון הזה שאני מקבל מהקוראים, זה ממש עושה חשק לכתוב עוד.
לפני 14 שנים
יוצרת מציאות​(אחרת) - תהיה בטוח שמחכים בשקיקה :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י