ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

העלמה והצינוק

סיפורים של אהבה וכאב, שליטה והתמסרות. ומעל הכל - קירבה.
לפני 13 שנים. 3 בדצמבר 2010 בשעה 14:57

היא שוכבת עליי ואני מעביר יד דרך השיער שלה בחיבה, הראש שלה על משענת הספה והיא מקמרת את הגב כשהיד שלי מגרדת בעדינות את הקרקפת שלה, היא מתה על זה. "בוא לחדר" היא לוחשת לי ומפתלת את הגוף על הספה, מנסה למעוך את החזה שלה על הברכיים שלי. בחדר מעבר למסדרון ישנה השותפה שלה, כל הבית דממה.
"תכף" אני לוחש לה בחזרה ומעביר את הידיים שלי על הגוף היפה שלה, אפילו בטרנינג כתום וגופייה לבנה שבקושי מחזיקה את השדיים שלה היא נראית כמו פצצת מין, היד שלי חומקת בקלות אל מתחת לטרנינג ואני משפשף בין רגליה, היא מתכווצת ומועכת את היד שלי בין הרגליים שלה. "בוא לחדר בבקשה אדוני" היא מתחננת בשקט "אני כל כך חרמנית, בוא בבקשה לחדר ותן לי זין בבקשה". "תכף" אני אומר לה ומחייך שוב.

חרמנית ? כן, היא מאוד חרמנית. לזונה הקטנה אסור לאונן עכשיו, ועברו עליה כמה ימים מחרמנים מאוד שנגמרו בלי אורגזמה. אני מת עליה כשהיא ככה, ההורמונים שוטפים אותה וכל נגיעה קטנה מקשה את הפטמות שלה ומרטיבה את הכוס שלה, אני מתכופף למטה ולוחש באוזן שלה "אם תגמרי יפה פעמיים נלך לחדר, אחרת נישאר פה" הגוף שלה מתקמר כשהמילים שלי נושפות באוזן שלה והיא נאנחת ונהנית מהן עוד לפני שהיא מבינה מה אמרתי, היד שלי מלטפת בעדינות בין הרגליים שלה והיא עוצמת עיניים, ואז לפתע היא מבינה מה אמרתי.
העיניים נפקחות וננעצות בי "אדוני, אני לא יכולה, היא תשמע" היא לוחשת לי בלחץ. "תגמרי בשקט" אני עונה וממשיך ללטף והיא עוצמת את העיניים שלה ומתנשמת ואז פותחת אותן שוב "אבל איך אני יכולה לגמור יפה בשקט ?" היא שואלת ואני מחייך אליה ומושך בכתפיי "אפשר".

היד שלי ננעצת בין ירכיה בנקודה שהיא אוהבת, העצם הקשה מתחת לבוהן יושבת בול על הדגדגן שלה ככה, היא מועכת את היד שלי בין הרגליים בכוח ומתחילה לחכך את האגן שלה, מועכת את הדגדגן שלה על היד שלי כשאני מביט בה בשתיקה ונהנה, היא מתחילה להתנשף בכבדות ואני שולח את ידי השנייה ומועך בכוח את אחד משדיה הכבדים. "אם היא תגמור יפה הזונה הקטנה תקבל זין" אני לוחש לה והיא נאנחת בשקט "הזונה הקטנה אוהבת זין, נכון ?" היא מהנהנת וממשיכה לחכך את עצמה בכוח "תגידי שאת אוהבת זין, שרמוטה" אני לוחש לה ונהנה מכמה שזה מחרמן אותה "אוהבת את הזין שלך" היא לוחשת, אני אוהב שהיא מוסיפה "שלך" כשהיא אומרת שהיא אוהבת זין או קוראת לעצמה זונה קטנה, זה מיוחד לי.
"איפה את אוהבת זין?" אני שואל ומוסיף קצת כוח משלי לחיכוך והיא נאנחת שוב. "בכוס שלי" היא לוחשת. "כן" אני לוחש לה "השרמוטה הקטנה מתה על זין בכוס שלה, אני הולך לזיין אותך חזק חזק כשנגיע לחדר...ואיפה עוד ?". היא מתנשפת בכבדות ועונה "בפה שלי". "כן..." אני לוחש, הפה שלי צמוד לאוזן שלה "הזין שלי הולך לחנוק את הפה היפה שלך, עמוק עמוק אל תוך הגרון שלך, עמוק כמו שרק הזונה המושלמת שלי יודעת להכניס אותו" ולפני שאני מספיק להגיד עוד משהו הגב שלה מתקמר והמאבק מתחיל.

כל הבית שקט, בחדר לידנו ישנה השותפה שלה והזונה הקטנה והחרמנית מנסה לגמור בשקט, וזה מאבק.

הגב היפה שלה מתקמר והברך שלי מתרוממת כדי לתמוך במשקל שלה, הפה שלה מנסה למצוא משהו לצעוק לתוכו שישתיק את הרעש אבל היד שלי תופסת את השיער שלה ולא נותנת לה, הרגליים שלה מתכווצות ומנסות להפסיק את החיכוך בזמן שהיא גומרת אבל אני לא מוכן, היד שלי מתחככת בכוח בדגדגן שלה וגניחות קטועות, חזקות לרגע וחלשות במשנהו חומקות מגרונה. "לשמור על שקט!" אני לוחש בתקיפות והיא כמעט נחנקת כשהיא גומרת עם פה סגור.

אני מחכה כמה דקות שתרד והיא מביטה בי ולוחשת "תודה", הפה שלה לוחש, העיניים שלה צועקות את זה.
"עוד לא סיימת" אני מזכיר לה "עוד פעם אחת על הספה לפני שנכנסים".
"אני לא חושבת שאני יכול לגמור שוב מהיד" היא לוחשת, שוב בלחץ.
"יכולה, יכולה הכל" אני אומר לה "את הזונה המושלמת שלי ואת יכולה הכל, עצמי את העיניים ותני לי, תצטרפי רק כשאת קרובה".
היא עוצמת עיניים בצייתנות ואני חוזר ללטף אותה בין הרגליים בעדינות ומכופף את הפה שלי לאוזן שלה.
"עכשיו אני אספר לך סיפור" אני לוחש בעדינות ונהנה מאיך שהיא נאנחת "אספר לך סיפור על משהו שעשיתי אתמול".
"אתמול חזרתי מהצפון עם הזונה המושלמת שלי, נסענו לנו ביחד באוטו והיא נהגה, סיימנו לאכול צהריים ויצאנו לכיוון על כביש החוף לכיוון תל אביב, את זוכרת את זה זונה קטנה ?" - "כן" היא לוחשת לי, כמעט בלי קול, היד שלי ממשיכה ללטף בין רגליה אבל מעט פחות בעדינות "הזונה הקטנה לבשה גופייה קטנטנה ומטריפה וחצאית שחורה שמתרוממת ממש בקלות, אז את יודעת מה עשיתי ? בכל פעם שהיה רמזור אדום שלחתי יד אל הירך הלבנה שלה ונישקתי אותה נשיקות עמוקות, את זוכרת ?" - "כן" היא לוחשת ומתנשפת בשקט.
"ואז עלינו לכביש החוף, שם אין רמזורים, ופתאום הבנתי משהו, את יודעת מה הבנתי ?" אני לוחש "הבנתי כמה כיף לי שהזונה הקטנה נוהגת. הבנתי איזו הזדמנות זו. אז התחלתי לשפשף אותה בין הרגליים, מעל התחתונים, שפשופים נעימים נעימים, ומדי פעם ליטפתי וצבטתי את הירכיים שלה, ומה קרה לדעתך ? תוך כמה רגעים הזונה הקטנה התחרמנה מזה לחלוטין, הפטמות שלה הזדקרו והפנים שלה הסמיקו, ופתאום התחלתי להרגיש רטיבות וחמימות בתחתונים שלה, אז שפשפתי אותה עוד, בכוח, מדי פעם היד השנייה שלי מעכה את השד שלה וצבטה את הפטמות, אבל רוב הזמן היד ליטפה את העורף שלה.
ואז, כשהיא הייתה חרמנית לגמרי והתחילה להיאנח בקול רם באוטו, התרחקתי ממנה,
את מבינה, הזונה הקטנה הייתה כבולה לגמרי, שתי הידיים שלה על ההגה, שתי הרגליים שלה על הדוושות, אפילו את הראש היא לא יכלה לסובב ליותר משנייה בגלל הכביש, נוסעים במהירות 40 קמ"ש והיא כבולה לחלוטין, אפילו לעצור בצד היא לא ממש יכולה. אז עשיתי את הדבר שידעתי שהכי יחרמן ויתסכל אותה, פתחתי את הרוכסן שלי והוצאתי את הזין שלי החוצה."

עכשיו אני כבר משפשף את הדגדגן שלה בכוח עם כל היד שלי והיא מתחככת בו בכוח, גונחת ונאנחת בקול רם, העיניים שלה עצומות וכולה שקועה באותם רגעים של אתמול, אני מחייך וממשיך בלחישות שקטות ישר אל תוך האוזן שלה.
"איך שהוצאתי אותו הזונה הקטנה שלי לא הצליחה להתאפק, המבט שלה תיזז כמו משוגע, שנייה על הכביש, שנייה עליי, והיה ברור לגמרי איפה הוא מעדיף להיות. ריח הכוס שלה כבר מילא את האוטו, ואני ? אני הייתי חרמן לגמרי, תפסתי את הזין והתחלתי לאונן בכוח.
וזה שיגע אותה לגמרי, את הזונה הקטנה, שיגע אותה לגמרי. הזין היפה שלי שהיא כל כך אוהבת מונח פה לידה, מרחק נגיעה, אבל היא לא יכולה לגעת, היא שומעת אותי נאנח ומאונן והיא לא יכולה לגעת, לא יכולה להשתתף, הנחתי אותה על סף האורגזמה ועזבתי והיא אפילו לא יכולה לגעת בעצמה. ואני לידה, מריח את הכוס שלה באוויר ומאונן בכוח, עשרים שניות - אולי חצי דקה וגמרתי ברעש.
ואז מה עשיתי לדעתך ? ניקיתי את עצמי וליטפתי לה את הלחי. והבטחתי לה שמחר היא תקבל כמה אורגזמות שהיא תרצה, את זוכרת ?" - "כן" היא לוחשת בדחיפות "כן כן, מותר ? בבקשה, מותר לי ?" היא שואלת ואני מאשר.
הפעם אין מאבק, היא גומרת בכוח ומייד וניכר בה שהיא שכחה לגמרי את השותפה הישנה, אני תוקע את שתי האצבעות שלי בתוך הפה שלה והיא סוגרת עליהן את הפה וגונחת לתוכן "אדוני, אדוני" במשך כמעט דקה כשהיא גומרת בכוח. זה עדיין רועש אבל הרבה פחות.
"תודה" היא לוחשת כשהיא יורדת.
"תודה לא אומרים, תודה מפגינים" אני אומר לה "בואי לחדר".

ענתית - אתה כותב מעולה ומהנה
:)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י