לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

העלמה והצינוק

סיפורים של אהבה וכאב, שליטה והתמסרות. ומעל הכל - קירבה.
לפני 13 שנים. 27 בדצמבר 2010 בשעה 20:03

"בוא לחדר" היא לוחשת ואני מביט בה בזווית העין. תמיד היא ככה. אני מגיע אליהן לדירה, יושב על הספה, מדברים ומעשנים והחשק נבנה בה. לפעמים היא רוצה שנלך מייד ולפעמים לוקח לה כמה דקות, לפעמים יש לה דברים לספר לי ואז זה לוקח אפילו יותר, אבל עשר דקות אחרי שאני מגיע זה מתחיל.
בדרך כלל זה מתחיל מלחישה מהוססת, אבל מאלה אני מתעלם. אחרי ההתעלמות השנייה היא מלטפת לי את החזה, מעבירה יד על הפיטמה שלי (היא יודעת כמה שזה מחרמן אותי) ומחבקת אותי לשנייה, נותנת לי להרגיש את השדיים היפים שלה דרך החולצה (אין חזייה או תחתונים כשאני מגיע), אם השותפה שלה לא בחדר היא גם שולחת יד מהירה ללטף את הזיקפה התמידית במכנסיים שלי, ואז עוד לחישה. אבל גם אז זה לא עוזר לה.
אני נהנה מזה, נהנה ממש. כיף לי לראות אותה להוטה על הספה לידי, כיף לי להרגיש אותה חרמנית כל כך, אבל זאת לא רק חרמנות. זה יותר מזה. אם הייתי מרשה לה ללכת לחדר עכשיו ולאונן היא לא הייתה זזה, היא רוצה את המגע -שלי-, היא רוצה ללטף את החזה שלי בלי חולצה, היא רוצה למצוץ לי את הפטמות, היא צמאה למגע שלי.

אחרי כמה דקות אני מרגיש בחוש שאין לו שם שהיא מתחילה להיות מתוסכלת, אני לוקח עוד שלוק מהקולה וקם, לא אומר לה מילה. היא מביטה בי לרגע, מנסה להבין אם אני הולך לשירותים או לחדר וקמה בקפיצה כשהיא מבינה לאן אני הולך. אני מתיישב על המיטה שלה וחולץ נעליים והיא נכנסת אחריי וסוגרת את הדלת. ומתקרבת אליי.
נשיקה, ועוד אחת, נשיקות ארוכות וחזקות, הלשון שלי חוקרת את פיה והיא מוצצת אותה בהנאה, היד שלי בין הרגליים שלה ואני נשכב על הגב ומוריד את החולצה שלי. "פטמות" אני אומר והיא מייד נשכבת עליי ומתחילה ללקק אותן.
תמיד הייתי רגיש בפטמות, והלשון שלה יודעת היטב לעשות לי נעים, יד אחת שלי תופסת בשיער שלה ומצמידה את פיה לפיטמה בכוח, כשאני מפסיק אותה ומעביר אותה לפיטמה השנייה היא לוחשת "אדוני, אפשר ברך בבקשה ?".
"אפשר" אני לוחש ודוחף את הברך שלי בין רגליה ומייד היא מתחילה להתחכך בה, היד שלה יורדת אל הזין שלי אבל אני מגרש אותה משם, שתי עיניים כחולות מתרוממות להביט בי בתמיהה ואני מסמן לה לשלילה "עוד לא" אני לוחש ומצמיד את פיה לפיטמה שלי שוב. יד ימין שלי מצמידה את פיה את הפיטמה ויד שמאל מועכת את הישבן העדין שלה בכוח, אני עוצם עיניים ונזכר כמה כיף לי התסכול שלה על הספה בסלון ולפתע אני מחליט מה נעשה היום.

אני דוחף אותה ממני הצידה, משכיב אותה על הגב, היא פותחת את רגליה בציפייה אבל אני נשכב מעליה ומצמיד את הפיטמה שלי לפיה שוב, וכשהיא מוצצת אותה בלהיטות אני סוגר את האזיקים על ידיה, כשהם סגורים אני מתרחק.
אנחה לא רצונית בורחת מהפה שלה כשאני מתרחק, היא סמוקה ומתרגשת ומביטה בי בציפייה, יודעת שעדיף לה לא לדבר, אני לוקח רגע להביט בה, קשורה ויפה על המיטה ושוב נהנה מהגוף המדהים שלה. כמה הזונה שלי יפה.
"מה את רוצה, זונה קטנה ?" אני שואל באיטיות, מושך את המילים. "את הזין שלך אדוני" היא עונה בלחש, אני מחייך ומוציא את הצעצוע הוורוד שלה ודוחף לה אותו לכוס. "לא תקבלי זין" אני עונה ומפעיל אותו.
עינייה נעצמות לשנייה בתענוג כשהרטט המוכר מציף אותה, אני מביט בה בהנאה ומחייך אליה כשהן נפתחות, ומתחיל להתפשט לאט. כשאני מסיים אני נשכב ליד ומביט בה, כשהיא מתחילה להתקרב לקצה אני מגביר את המהירות של הצעצוע. יש לו רק 3 רמות וההבדל ביניהן ניכר, כשאני מגביר את העוצמה האורגזמה קצת מתרחקת ממנה, אבל כשהיא תגיע היא תהיה יותר חזקה. אני מחייך כשאני מגביר אותו, ומול העיניים שלה שנעוצות בי אני מתחיל לאט לאט לאונן.

אני לא חושב שיש משהו שיותר מחרמן אותה מלראות אותי מאונן, היא מתה על הבעות הפנים שלי כשאני נהנה וכמה שהצעצוע מרגש אותה מרגע שהתחלתי לאונן תשומת הלב שלה היא בי, בי ורק בי.
אני שוכב לידה על הגב, ערום כולי, כמעט במרחק נגיעה, ושתי ידיי מלטפות את הזין שלי, מושכות אותו ומלטפות אותו, ייקח לי זמן לגמור ככה אבל אני לא פה כדי לגמור עכשיו, אני פה כדי לשגע את הזונה הקטנה שלי. אני תופס את הזין עם שתי הידיים ומתחיל לאונן ברצינות והיא מתחילה להתנשף "מותר ?" היא לוחשת ואני מנענע בראשי לשלילה. גניחת תסכול בוקעת מפיה והיא שואלת שוב, בדחיפות "מותר ? בבקשה ?" שוב אני מנענע לשלילה, אני עוזב את הזין שלי ותופס בכוח את הישבן שלה, מועך אותו חזק, מכאיב, "בבקשה!?" היא פולטת ומתעוותת ואני מסמן לשלילה, היא גונחת בתסכול שוב ושוב, מנסה להחזיק בכל הכוח ואני מחייך ועוזב את הישבן שלה "לא לא, תחזיר את הידיים, בבקשה" היא לוחשת ואני סוטר על אחת מהפטמות הזקורות שלה כדי להשתיק אותה "את לא תגמרי עד שאגיד" אני לוחש והיא מהנהנת בפנים סמוקות, כמה קשה לה להחזיק, אני מגביר את הצעצוע בעוד עוצמה ושוב היא גונחת בתסכול, ואז אני מתיישב על החזה שלה, הזין שלי סנטימטרים מהפה שלה, וממשיך לאונן.

מייד כשאני מתיישב היא משתתקת לגמרי והמבט שלה ננעל על הזין שלי ולא עוזב אותו, הוא מתוח וקשה ומבריק, וורוד-כהה מרוב דם. "תראי כמה אני קשה בגללך, זונה קטנה" אני לוחש לה ומלטף את עצמי, הפה שלה נפתח, כאילו מעצמו, והלשון שלה מנסה לגעת בזין, אבל אני מרחיק אותו ממנה וממשיך ללטף. המבט שלי נעוץ בעיניים שלה אבל היא לא מביטה בשום דבר מלבד הזין שלי. אין מבחינתה בחדר כלום כרגע חוץ מהזין שלי, והצעצוע שמזמזם לו באושר בתוך הכוס שלה. שוב ושוב אני מאונן ומקרב את הזין סנטימטרים מהפה שלה, נהנה לראות אותה מנסה ללקק אותו, מנסה לתפוס אותו עם הפה ונכשלת. "את רוצה זין, זונה קטנה ?" אני שואל בלחש והיא מהנהנת "השרמוטה הקטנה שלי רוצה זין ?" היא מהנהנת שוב ונאנחת שוב, אני מרגיש את הגוף שלה רוטט מתחתיי, אני מרגיש כמה קשה לה להחזיק, וזה מחרמן אותי כמו שלא הייתי חרמן מימיי. "פתחי את הפה" אני מורה לה והיא פותחת בצייתנות, אני מניח את הביצים שלי בתוך הפה שלה, קובר את הפנים שלה איתן ונהנה לראות איך הן מכסות את הפה הקטן שלה וסותמות לה את האף, היא מתחילה מייד ללקק אותך בעדינות וגניחות קטנות של אושר בוקעות מפיה המלא "כיף לך שהביצים שלי בפה שלך ?" אני שואל "כיף לך להריח אותם ולטעום אותן ? את אוהבת את הביצים שלי ?" היא מנסה לענות אבל הפה שלה מלא אז היא מהנהנת שוב הנהון קטן, הגניחות שלה נעשות תכופות שוב ואני מנחש שהיא לא תוכל להחזיק את האורגזמה כשהיא תגיע עכשיו, וכעבור פחות מדקה זה קורה "מותר ?" היא מנסה לשאול אבל הפה שלה מלא ביצים "לא" אני אומר ומתחיל לספור "עשר... תשע... שמונה..." אני סופר לאט ומוציא את הביצים שלי מהפה שלה, הפה הפנוי שלה מייד מתחיל לגנוח בשקט "שבע... שש... חמש..." אני סופר וזז קצת אחורה על החזה שלה, מועך את השדיים הגדולים שלה בכוח בתהליך "בבקשה יותר מהר" היא מתחננת ובתגובה אני מאט את הספירה "ארבע... שלוש.... שתיים... "גניחת תסכול חזקה בוקעת מגרונה והגב שלה מתקמר כשהיא מתקרבת לקצה היכולת שלה לבלום את גלי העונג "אחת... " אני אומר ודוחף בכוח את הזין שלי לפה שלה "מותר". והיא עפה.

הפה שלה מלא בזין שלי אז היא לא מצליחה לגנוח כמו שצריך, אני מרגיש אותה מנסה ובתגובה דוחף את הזין שלי עמוק יותר לפיה, חונק קצת ומתרחק, חונק ומתרחק, תחושת אי האונות שלה מושלמת ופלג הגוף העליון שלה לא יכול לזוז בגלל המשקל שלי, אבל האגן שלה משתולל, מתרומם ויורד, רגליה מתחככות אחת בשנייה, מזיזות את הצעצוע לצדדים ומגבירות את ההנאה שלה, הפה שלה נסגר בכוח על הזין שלי ולרגע אני חושב שהגזמתי, אבל השפתיים שלה מכסות היטב את השיניים והן מועכות את ראש הזין שלי כשהיא משתוללת, כשנדמה לי שהיא מתחילה להירגע אני אני שוב דוחף קדימה את הזין כדי לחנוק אותה מעט ומתרחק ושוב היא משתוללת, אני מנסה לחשב כמה זמן עבר מאז שהיא התחילה לגמור ולא מצליח.
אחרי נצח או אולי רק כמה דקות היא נרגעת שוב ומביטה בי בעיניים אוהבות "תודה אדוני" היא לוחשת מסביב לכיפת הזין שלי ואני מחייך אליה בחזרה. "בבקשה מתוקה שלי" אני לוחש לה "את גומרת כל כך יפה", אני שולח יד ומכבה את הצעצוע ושקט משתרר לרגע בחדר.
"אדוני" היא לוחשת בקול מתחנן "עכשיו אפשר בבקשה לקבל את הזין שלך בכוס שלי ?". אני מנענע ראשי לשלילה ומחייך למראה האכזבה שלה.
"אולי אחר כך" אני אומר לה "עכשיו אני הולך לעשן סיגריה, כשאחזור." אני אומר וקם מהמיטה.

"אפשר לבוא גם ?" היא שואלת ואני מחייך שוב "לא מתוקה, לא הפעם, את תחכי לי פה כמו ילדה טובה" אני שולח יד ומפעיל את הצעצוע ברמה הכי נמוכה ומביט בה מצתמררת לרטט שלו. "לא לזוז ולא לגמור" אני מצווה כשאני שם את הטרנינג "תהיי ילדה טובה וכשאחזור תקבלי זין" היא מהנהנת בעיניים עצומות ואני יוצא החוצה לסיגריה זריזה.
חצי סיגריה אולי.
אולי רק רבע.

בלוסום​(לא בעסק) - אויי.... אתה טיזר רציני אתה.. (;
לפני 13 שנים
שחף דור​(אחרת) - מעניין.
חבל שהפעם האחרונה שכתבת הייתה לפני שנתיים :)
לפני 11 שנים
נזמית לופתת - מעולה. אהבתי את הסוף ואת האמצע וקצת אחרי ההתחלה.
:)
לפני 11 שנים
MITS - כתוב היטב ומחרמן.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י