סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עכשיו גם אני הלכתי

I won't be back
לפני שנה. 9 באפריל 2023 בשעה 11:13


זו לא חוכמה להיות סקסית כשאת נערה בת עשרים. הישבן טרם גילה את נפלאות הצלוליטיס, המרווח בין הרגליים עדיין מספיק גדול בכדי שהשמש תזרח לך מהתחת וגברים מבוגרים יסובבו את הראש ויצלו אותך במבטים בחוף הים. מגיל 30, לאחר ילד אחד או שניים, זו כבר מתחילה להיות עבודה קשה, שילוב של תזונה נכונה, גנים, ספורט, קוסמטיקאיות למיניהן ובחירת מנת החלבונים שתכנס לך לפה. אבל יש משהו הרבה יותר סקסי באישה... היא הרבה יותר מאוזנת, בשלה, יודעת בדיוק מה היא רוצה...

כשהייתי צעיר יותר, ושאלו אותי מה אני רוצה לקחת לאי בודד... תמיד אמרתי ״אישה״. אישה היא הרבה יותר מעניינת מספר. אתה אף פעם לא יודע איך היא תקום מחר, מה בדיוק היא חושבת ואם יש לה קצת תאים אפורים בין האוזניים, לא ישעמם לך אף פעם. אחרי שהתחתנתי הבנתי שהייתי מוסיף גם אטמי אוזניים לנסיעה לאי בודד, הרי בינינו לפעמים אתן גם ״חופרות״.

פרויד נהג להתבדח, ואף קיבע את הסברה שגם הוא לא יודע מה נשים רוצות. זה הגיוני, האישה הרבה יותר מסובכת מהגבר, אבל ברגע שאתה מבין שאתה אף פעם לא יכול להבין אותן עד הסוף, אתה מבין שזה בדיוק כמו בצבא... תעשה את הכי טוב שאתה יכול, וקצת מעבר. אין צורך להיות אישה בכדי להיות רופאת נשים.

הסוד לקשר מוצלח, הוא להבין מה הצד השני רוצה ולתת לו אותו. אצל נשים, לא תמיד התשובה תהיה בגוף השאלה. אם תשאל שאלה ישירה, סביר להניח שהתשובה תהיה בדיוק מה שאתה לא רוצה לשמוע. כשתקלף כמה שכבות, תבין שהתשובה היא לגמרי אחרת, מעודנת פחות.

כך ש״אישה דומיננטית ועצמאית בחיי היום יום, בעלת נפש רומנטית ורגישה״ עלולה להיות בדיוק ההפך ״זונה מיוחמת, בעלת קושי בדחיית סיפוקים, שחיה על הקצה״ ברגע שהיא מבינה שיש שם גבר שיודע לקבל אותה דומיננטית ועצמאית, לשלוח אותה הביתה דומיננטית ועצמאית כשבדרך להוסיף לשם ״מרחפת ומסופקת״.

מה שקורה באמצע, נשאר תמיד בינך לבינה. זה בדיוק מה שמפריד בין גברים לבין ילדים שרצים לספר לחבר׳ה.

אבל הפעם, זה בא ממנה.

שיחת השעתיים וקצת של ליל אמש נגמרה ב״לילה טוב חתלתולה״, עשר דקות לפני היא עוד שלחה לי מיוזמתה צילום של כוס. שלה. מעוצב להפליא ולח כמו שכוס צריך להיות אחרי שעתיים של התעללות במישהי שהחוש השולט שלה הוא ראיה והשולט שלה עסוק בלצייר לה סיטואציות.

הבוקר, בשוונג קיבלתי תמונה שלה מהמקלחת. הדבר היחיד שמעצבן אותי יותר מנשים יפות הוא נשים יפות שמודעות לעצמן. בפעם האחרונה שקמתי עם זבב״ם (זקפת בוקר בלתי מנוצלת) הייתה בבה״ד 1. וזה היה לפני יותר מדי שנים.

נראה לה באמת? לשחק איתי כך? ״חשבתי עליך במקלחת אז רציתי להגיד שלום״. ממש. לפחות תגידי את האמת. חשבת עלי בלילה, כשקמת וכל הזמן שהתקלחת. כשסיימת להתקלח החלטת לשלוח לי תמונה ש״תחזיר לי״ על זה שאני מתחיל להשתלט על מחשבותיך.

היא לא ציפתה לזה.

״בוקר טוב. אני מעוניין להזמין זונה להיום בבקשה. אין לי דרישות מיוחדות, אבל היא צריכה להיות סקסית, ולחכות לי עם כיסוי עיניים, היום ב.... יש לכם מישהי בשבילי?״

אם יש משהו שאהבתי בה מהרגע הראשון הוא שהיא שרוטה. כמעט כמוני. על מי אני עובד? אם לטירוף היה גבול, היא הייתה האסימפטוטה.

״אין בעיה. יש לנו זונה בשבילך... היא מתפנה באחת, אחרי פגישה עם לקוח״.

הפור נפל.

״שני תנאי סף: את לא נוגעת בי. אם הידיים שלך זזות למעלה כדי לגעת בי, אני הולך. וכיסוי העיניים נשאר עליך עד שאתקשר ואודיע לך להוריד. כשאת נכנסת לתא, תנעלי, הורידי את כל הבגדים, הישארי רק בחוטיני ונעלי העקב שלך, כשתשמעי חמש נקישות, זה אני״.

- - -

היא התחילה איתי בשבת לפנות בוקר... שם משתמש לא מוכר, מעולם לא עשתה לי לייק, ״אז לאן אתה שולח נערות אבודות?״, שאלה בהתחכמות. התשובה הגיעה די מהר, ״למקום בו הגברים לא חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת״.

כשהכנסתי את המפלצת לחניה האחורית של תחנת הדלק, נזכרתי שמעולם לא החלפנו תמונות פנים (רק גוף), טרם דיברנו בטלפון וכל ההתכבות הייתה רק בהאנגאוטס. היא סומכת עלי מספיק, בכדי לחכות לי בשרותים מסריחים, של תחנת דלק שכוחת אל, ערומה כביום היוולדה + עקבים וחוטיני, עם כיסוי עיניים.

נזכרתי בהודעה האחרונה ששלחתי לה - אני נכנס, מזיין לך את הפה עד שתקיאי... עדיף שתגידי כבר שאת לא מרגישה טוב... אין לך שמלה להחלפה.

רוצה להרגיש זונה? אז עד הסוף. היא כבר בתא, שלחה לי הודעה שהיא מחכה, ותשים את כיסוי העיניים לאחר שאדפוק. שמתי לב לרכב חברה שחנה לידי, היא לא אמרה לי היכן בדיוק היא עובדת, אבל לא היו יותר מדי אופציות בחניה.

נכנסתי, אמרתי שלום לקופאית וביקשתי למשוך כסף. הוספתי מגבונים, ובקבוק מים קרים וזירו. היינו לבד, אני והקופאית. לקחתי 50 שקלים ושמתי לה בכוס הטיפים. ״זה בשבילך אמרתי לה, אשתי לא מרגישה טוב, היא לקחה את המפתח לשרותים לפני כמה דק... אכלה משהו לא טוב... אודה לך אם תוכלי להגיד למי שיבקש מפתח שהשרותים לא תקינים ברבע שעה הקרובה״.

״אין בעיה ולא צריך, זה הרבה כסף״.

״אני מתעקש. תודה רבה על השרות המעולה״.

יש לנו רבע שעה, אף אחד לא יפריע לנו.

ניגשתי לגב התחנה, ונקשתי חמש פעמים. לקח לה זמן. כמה שניות מעבר למה שחשבתי. היה לי אדרנלין בדם... היא פתחה והסתובבה אלי עם הגב.

להגיד שלא התאכזבתי, זה אנדרסטייטמנט. האישונים שלי זזו למעלה ולמטה, בחנתי אותה מכף רגל עד ראש. אם הייתי שם לה שוט ביד, הייתי חושב שיש פה שולטת. כפות רגליים מעוצבות, עם פרנץ׳ מטופח, נעל עקב דקיקה עם עקבים של כ-8 סנטימטרים, רגליים לט נגמרות, חוטיני חצי שקוף שאוסף לתוכו ישבן חמוד וחצוף, שיער ארוך, עד אמצע הגב. שתקתי. לא עשיתי רעש, זכרתי שהיא עם כיסוי עיניים, כל דבר נשמע לה מפחיד יותר, והציפייה למגע... תהיה חזקה יותר מהמגע עצמו.

״תסתובבי״, פקדתי עליה. זו הייתה טעות. הסתכלתי על צילי וגילי, וניסיתי להבין עם מי מהן הייתי מתחתן. אני לא אוהב סיליקון, במקרה שלה, אלוהים עשה עבודה הרבה יותר יפה מד״ר קליין. התקרבתי אליה, וליטפתי לה את הפנים.

ממרומי ה-190 ותיקתק שלי, עם העקבים, היא עדיין הגיעה לי לשקע הכתף. הכל בסדר, לחשתי לה באוזן והעפתי נשיקה קטנה במצח.
 
תפסתי לה את הראש וחיבקתי אותה אלי. ״לא״, הרמתי את הקול, ״בלי ידיים, ידיים מאחורי הגוף״, היא רצתה לגעת, אבל החתלתולה החצופה הזאת צריכה להבין שגבול זה גבול...

מניח שעברו שתי דקות, הנשימות שלה החלו להסתדר...

״הכל בסדר?״, שאלתי אותה שוב וסובבתי לה את הראש, כך שהפה שלי היה לה מול האוזן.

״חבל שאת לא רואה את עצמך עכשיו... אני כה קרוב לקרוע ממך את הכיסוי, כדי שתראי כמה זונה את... ערומה ללא בגדים, בתחנת דלק באמצע שוב מקום עם גבר שאת בקושי מכירה... את יודעת מה יותר גרוע שרמוטה?״

ביד שמאל הורדתי לה את התחתונים וביד ימין כבר פישקתי לה את הישבן.

״מה שגרוע הוא שאת רטובה כמו כלבה מיוחמת...המקום מסריח מכוס״.

היא גנחה. הזונה הקטנה שלי גנחה. תוך שניות התיישבתי על מכסה האסלה ומשכתי אותה אלי.

זה היה מחזה מלהיב, ואני יכול להישבע לכם שאם הייתה מצלמה נסתרת בשרותים, מחר בבוקר הסרטון הזה היה הנצפה ביותר בווטסאפ. אני יושב על האסלה, היא מכופפת אל הכיור, היד שלי חופרת בתוכה.

כשהיד השניה חופנת לה את החזה... מדי פעם נשיכות בישבן. עדיין, צריך להחזיר אותה לבעליה החוקיים, ואסור סימנים.

החלפנו תנוחות... בעשר הדקות הבאות, היא גמרה וגמרה וגמרה, ובעיקר התנשפה, גנחה, ייללה. איפשהו באמצע הבנתי שהטיפ של החמישים כבר לא מספיק, היה לי עסק עם ממטרה, רצפת השרותים והמכנס שלי כבר היו ספוגים מים. או איך שתקראו לנוזל החצי שקוף שאינו פיפי.

כשכבר הבנתי שעוד שניה היא קורסת..הושבתי אותה עלי וחיבקתי שוב. ליטפתי שוב את פניה, והבאתי לה לשתות.

״הכל בסדר?״, שאלתי אותה שוב.

״מצוין״ היא מלמלה... ״ומה איתך? רצית זונה הרי...״

״בפעם אחרת״, אמרתי לה, ״פשקי רגליים״.

לקחתי את חבילת המגבונים וניקיתי אותה כמה שאפשר. סיימתי חצי חבילה. חיבקתי אותה שוב.

״אני גאה בך...אבל אל תעשי שטויות כאלה בפעם הבאה...״

עזרתי לה ללבוש את החוטיני, ודחפתי לשם שני שטרות של מאתיים.

הסכמים צריך לכבד.

אחרי שיצאתי מהתחנה... שלחתי לה הודעה שהשטח פנוי והיא יכולה לצאת. כמובן ששכחתי לשים טיפ מהאדרנלין.

הדבר היחיד שביאס אותי הוא שהייתי צריך לבחור תחנה הומת אדם... הפרצוף שלה כשהיא יוצאת, מסתכלת ובוחנת את הגברים בתחנת הדלק ותוהה מי מהם הגמיר אותה עכשיו... היה שווה הכל.

Lord Lev​(שולט){לב פועם} - וואו
לפני שנה
תהום - סיפור מדליק בטירוף 💓
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י