אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ריקוד אחרון

לפני 20 שנים. 3 בפברואר 2004 בשעה 2:57

סיפור על בחורה אחת, מתקתקה, שחזרה בשעת הערב לאחר יום עבודה ועוד כמה עיסוקים שערבו לה בחיקם עונג רב . אך לא כמו זה שנאותה לקבל מכלבה האנושי. היא ניגשה אל דלתה,הכניסה לחריץ הדלת את המפתח.מחכה בקוצר רוח לראות, לחוש, ולהיות מלכה. מאופרת, שיערה טופל במספרה קודם לכן.נכנסה והבחינה בגבר הזה.
כפוף,מושפל על ברכיו, חיכה לה שם מבעוד מועד- הכלב האנושי שלה. היא שלחה את כף רגלה לאזור חזהו והוא הוריד את נעליה ונשק להן בזו אחר זו בעדינות- לבקשתה. היא השכיבה אותו על גבו ודרכה עליו כאילו היה שטיח לניקוי הליכלוך או שפשוט כל איבר מאבריו נעם לה למגע כפות רגליה. כך הוא קיבל את פניה , בהתלהבות מרוסנת. ניכרו בו סימני הגירוי. היא הביעה בפניו מין ארשת השתוממות רכנה כלפיו וסטרה בראשו. הטיחה בו מכות בכפות ידיה. היא לקחה אותו לחדר הסמוך, שם קשרה אותו בידיו ורגליו קרוב אל מכונת הכביסה. ערום, כואב בפרקי ידיו ורגליו שכב מוטל על הריצפה מנסה להירדם.
למחרת, בבוקר, התעוררה עם חשק עז בתוכה. היא ניגשה אליו ושפכה עליו מים. היא התירה אותו מקשריו והבחינה בסימנים האדומים שהרצועות חרכו בבשרו המוצק.הוא זחל אחריה ללא קול.היא ציוותה עליו להתנקות עבורה. היא המתינה בדריכות אז הכניסה אותו לחדר השינה שלה. שם הפשילה את בגדיה.היא העמידה אותו כפוף ממול המראה. הוא התבונן בה. רצה אותה אף יותר ממה שיכל לתאר במילים. הסתחרר לרגליה. כך, החלה להכות בישבניו. כשראתה כי אינו מש ממקומו, שלחה את ידה אל השוט שלה ואז הצליפה בכל כוחה ובמהירות על ישבנו עד שהחל מתנשף.
היא שיחררה את תנועתה ותפסה אותו משערותיו אליה. קירבה את פניו אליה והוא החל מלקק בשקיקה את ישבנה ומפשעתה.
תחילה גנחה, וגנחה לאט.
הוא שהביא לה, הוא שגרם לה חשק.

פלוס מינוס​(אחר) - מילים כדורבנות
לפני 20 שנים
אי זוגי - ולהזכר איך הכל התחיל....
לפני 20 שנים
פלוס מינוס​(אחר) - כהרגלך בקודש מרותק לכתיבה שלך שהיא קולחת מרתקת ומהפנטתוהיא מכניסה ומוציאה אותי
מעולם הדימיון למציאות וחוזר חלילה בהנף קולומוס
יישר כוח
אודה ולא אבוש
קורה את כתבייך בשקיקה
ושוב פעם תודה
לפני 20 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י