צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום שבת, 3 בספטמבר 2022 בשעה 12:36

ברוב הפרופילים כאן, יש פנייה הגיונית בעיני, לכבוד ואנושיות ולא לבהמיות וגסות.

מצד שני, בחלק לא קטן מהפרופילים מופיעים כל הציטוטים שהם סגנון פתיחת שיחה אנושי בלעג כדי שכלל לא ייפנו לאנשים.

אז אם "מה שלומך" או "ערב טוב" הם נלעגים, איך לפנות למישהי/ו כאן באופן פרטי מבלי להרגיש מובך?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י