דברים שחשוב להגיד
ארכיון
- 30 במאי 2026, 15:26 • תהיות בנוגע לקבוצות תמיכה
- 25 בפבר׳ 2026, 17:13 • אליס קופר אמר את זה הכי טוב
- 23 בפבר׳ 2026, 15:19 • בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום
- 20 בינו׳ 2026, 16:35 • העצבות כמו כוס היא ובה יין מר מענבי הנשמה*
- 1 בינו׳ 2026, 14:50 • וחלפה לה עוד שנה, שום דבר לא השתנה, זו אותה המנגינה והמילים*
- 20 באוג׳ 2025, 17:09 • אני לא מאמין
- 18 ביולי 2025, 18:28 • הפורפליי שכל העולם ראה
- 7 ביולי 2025, 15:52 • הו הקנאה..
- 20 ביוני 2025, 16:16 • לילה כיום יחשיך
- 11 ביוני 2025, 13:07 • God Only Knows
- 13 במאי 2025, 17:32 • חצות וחצי
- 16 באפר׳ 2025, 16:12 • המלצה על פטיש, שאינו קשור לכלוב
- 13 באפר׳ 2025, 16:14 • כשאמא ניצלה אותי מינית
- 10 באפר׳ 2025, 16:34 • את יודעת אמא?
- 9 באפר׳ 2025, 15:43 • האמנתי לך
- 31 בינו׳ 2025, 19:25 • מריאן פיית'פול
- 29 בינו׳ 2025, 18:13 • הפנטזיה האקטואלית ביבנה
- 7 בנוב׳ 2024, 15:55 • תעשו את עצמכם מופתעים
- 26 ביולי 2024, 21:17 • חוויה קשה וארוכה שכולה עינוי וכאב
- 12 במאי 2024, 18:13 • חשבתי שאני באמת שונה*
- 14 באפר׳ 2024, 14:01 • איראן במוד של טכנאי מהוט
- 12 באפר׳ 2024, 19:31 • פור פליי דפוק עם איראן
- 23 במרץ 2024, 20:02 • הצ'ט בשביתה
- 17 בפבר׳ 2024, 19:04 • עוד הגיג לילה
- 9 בפבר׳ 2024, 18:38 • הגיג לילה
- 8 בפבר׳ 2024, 20:18 • סרט של סקס
- 7 בפבר׳ 2024, 18:49 • אתגר ה- 21
- 31 בינו׳ 2024, 18:13 • פאניקת אחה"צ
- 26 בנוב׳ 2023, 11:50 • תחושת בחילה מהתקשורת
- 28 באוק׳ 2023, 21:23 • וואוו, הרווחנו שעה!!!
- 16 ביולי 2023, 19:14 • (כנראה) השיר הכי סקסי אי פעם
- 5 ביולי 2023, 13:04 • MORRISSEY
- 16 ביוני 2023, 21:16 • זה נגמר
- 16 במרץ 2023, 20:32 • 15/03
- 19 בינו׳ 2023, 21:47 • משפטי פתיחה בכלוב ש"זכיתי" לקבל
- 13 בינו׳ 2023, 20:31 • התובנות שלי יממה אחרי "עובדה".
- 21 בדצמ׳ 2022, 18:55 • לשירת ההמנון
- 18 בדצמ׳ 2022, 16:34 • אין כמו שמחה לאיד
- 4 בדצמ׳ 2022, 12:49 • "ניסית להתעמת איתה על מה שקרה?"
- 1 בדצמ׳ 2022, 19:02 • משהו על צביעות
- 26 בנוב׳ 2022, 19:02 • שליטה
- 24 בנוב׳ 2022, 18:43 • תהיות על ניוש
- 5 בנוב׳ 2022, 19:07 • שיגרה
- 16 באוק׳ 2022, 21:01 • סוף החגים
- 4 באוק׳ 2022, 20:18 • יש רק אחד שראוי לסליחה
- 30 בספט׳ 2022, 22:08 • הלוואי שהייתי יכול להבין את הראש שלי
- 28 בספט׳ 2022, 21:43 • מוזר בלי הצ'ט
- 26 בספט׳ 2022, 20:50 • פוסט "רוחני" עאלק
- 25 בספט׳ 2022, 21:20 • שנה טובה
- 24 בספט׳ 2022, 22:42 • הגיג על הצ'ט בכלוב
- 23 בספט׳ 2022, 20:41 • "אז איפה אתה בחג"?
- 22 בספט׳ 2022, 11:51 • עוד שנה מתקרבת לסיומה
- 19 בספט׳ 2022, 20:10 • גורל כתוב מראש
- 18 בספט׳ 2022, 19:06 • אז מה זה בעיני מכור/ה למין..
- 17 בספט׳ 2022, 21:02 • ואז הפסיכולוגית שאלה אותי..
- 16 בספט׳ 2022, 20:45 • לילה רע
- 3 בספט׳ 2022, 12:36 • תהייה בענייני נימוס
- 1 בספט׳ 2022, 19:29 • מלאכית
- 30 באוג׳ 2022, 19:30 • להיות לבד
- 29 באוג׳ 2022, 18:10 • נאנסתי
- 28 באוג׳ 2019, 20:51 • חדש בבלוג וממש לא חדש בכלוב

