צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 3 שנים. יום חמישי, 19 בינואר 2023 בשעה 21:47

לרוב זה ללא שום הקדמה. אפילו לא "היי".

 

* חחחח מה אתה זונה?

* תגיד כמה לשעה?

* מה, זיינו אותך בבית?

* מה אתה אוהב?

 

בטוח ששכחתי עוד, אבל הבנתן/ם את העיקר.

בחייאת, קצת נימוס אלמנטרי של אנושיות.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י