צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום ראשון, 16 באוקטובר 2022 בשעה 21:01

סוף סוף חזרה לשגרה הטובה שלי במישור האישי שלי.

יש משהו מעיק בחגים. מעיק נפשית, רגשית, משפחתית, ובכלל תחושה של חגיגיות מזוייפת.

זה לא אתם זה אני. אין לי כלום נגד אלה שטוב להם בחגים. זה בסדר ונהדר.

פשוט אני מכיר את הצד שלא מדברים עליו, הצד של החרא שצף רק בתקופת חגים בכל המישורים.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י