צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום ראשון, 18 בדצמבר 2022 בשעה 16:34

אז צרפת הפסידה בגמר.

מבחינת כדורגל זה לא ממש איכפת לי כי אני לא באמת אוהד של קבוצה או נבחרת.

אבל אישית, משפחתית, היא הפסידה. והיא בטוח עצובה ובוכה, וזה כל כך משמח אותי!


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י