אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום חמישי, 1 בדצמבר 2022 בשעה 19:02

מדוע יש הסכמה שבשתיקה ואפילו פירגון "גברי", כשגבר מבוגר ואישה/בחורה צעירה ממנו בפער, נמצאים בקשר?

מדוע יש זלזול/שיפוט/"מה היא בכלל מוצאת בו", כאשר המצב הפוך, והאישה מבוגרת בפער מהגבר/בחור?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י